YouTube Select: برنامه تبلیغاتی جدید برتر YouTube ، هدفگذاری تلویزیون متصل را اضافه می کند

thumbnail

YouTube برنامه تبلیغات برتر خود را که اکنون YouTube Select نام دارد ، راه‌اندازی کرد. این شرکت اعلامیه را قبل از ارائه مقدماتی برنداسکارت خود به تبلیغ کنندگان در ماه آینده اعلام کرد.

YouTube Select برنامه ای را که قبلاً با عنوان Google Preferred و مشاهده تلویزیون متصل به یک پیشنهاد جهانی شناخته می شود ، راه اندازی می کند. Google Preferred به تبلیغ کنندگان در بازارهای منتخب اجازه می دهد تا 5٪ برتر محتوای ویدیو را در دسته های خاصی هدف قرار دهند و بیشتر در ایالات متحده متمرکز شده بودند ، اگرچه در کانادا ، انگلیس و استرالیا نیز موجود بود.

صف ها YouTube محتوای بسته ها را در آن دسته از خطوطی که متناسب با بازار برای موضوعاتی چون زیبایی و مد ، سرگرمی ، فناوری ، ورزش و موارد دیگر تنظیم شده است انتخاب کنید.

پیشنهادی به نام خطوط در حال ظهور ، طراحی شده برای ارائه “دسترسی گسترده” ، محتوا را در کانال های رو به بالا و آینده یا طاقچه ها نشان می دهد. فقط در ایالات متحده برای شروع و شامل کنترل های مناسب بودن مارک در دسترس هستند.

مطالب مرتبط  فیسبوک ساعتها و خدمات را برای ارتباطات COVID-19 به پایان می رساند

حمایت مالی و برنامه های سفارشی. همچنین برای کمک به مارک ها در هدف قرار دادن مخاطبان در برنامه های برتر YouTube و موارد عمودی مانند YouTube Kids ، ورزش ، موسیقی و Originals در دسترس هستند.

هدف قرار دادن مخاطبان تلویزیون. YouTube اعلام کرده است که بیش از 100 میلیون نفر YouTube و سرویس های برتر (OTT) YouTube YouTube را به صورت ماهیانه در ایالات متحده مشاهده می کنند.

برای بهره مندی از این پیشرفت ، تبلیغ کنندگان در ایالات متحده می توانند یک صفح streaming اختصاصی تلویزیون پخش کنند target هدف را هدف قرار دهند. ترکیب تلویزیون شامل YouTube Originals ، ورزش های زنده ، فیلم ها ، اخبار و محتوای سازندگان محبوب است.

این شرکت پیش از این اندازه گیری برند لیفت را در صفحه های تلویزیون اعلام کرده بود. سرانجام در سراسر جهان برای برنامه YouTube و YouTube TV قابل دسترسی خواهد بود.

گزینه های خرید گزینه های خرید آگهی در منطقه متفاوت خواهد بود. تبلیغ کنندگان می توانند از طریق Google Ads ، Display & Video 360 و رزرو در بسیاری از کشورها ، از جمله بیشتر کشورهای اروپا و آسیا و اقیانوس آرام ، وارد برخی از صفحات YouTube Select شوند.

مطالب مرتبط  محتوا و coronavirus: چگونه می توانید از توده ها متمایز شوید

چرا اهمیت می دهیم مشاهده تلویزیون متصل (CTV) در طول همه گیری COVID-19 به طور قابل توجهی افزایش یافته است. YouTube Select به YouTube در جهت کسب درآمد از این رفتار جدید کمک خواهد کرد. تبلیغ کنندگان مارک تجاری می توانند YouTube را انتخاب کنند. ترکیب متناسب با محلی از فن آوری ، مواد غذایی و دستور العمل ها ، اسپانیایی ، فرهنگ سرگرمی و موسیقی پاپ ، کمدی ، موسیقی و دیگر دسته بندی مطالب. یوتیوب می گوید که صفحات جهانی به طور متوسط ​​آگاهی 13٪ و متوسط ​​خرید را 9٪ در سال 2019 تحویل داده اند.

پست YouTube Select: برنامه تبلیغاتی جدید YouTube با هدف تبلیغات تلویزیونی متصل ، اولین بار در Land Engine Land ظاهر می شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top