Youtube محصولات تبلیغاتی را برای YouTube به YouTube می آورد

thumbnail

YouTube می گوید تعداد تبلیغ کنندگانی که از TrueView برای اقدام استفاده می کنند ، تبلیغات طراحی شده برای تبلیغ کنندگان عملکرد با تماس با عمل ، سال گذشته بیش از 260٪ افزایش یافته است. اکنون انتخاب محصول به این تبلیغات می رسد.

TrueView قابل خرید برای عمل است. در یک آزمایش جدید ، تبلیغ کنندگان ecomm-erce می توانند محصولاتی را در TrueView خود برای تبلیغات اکشن نشان دهند. هنگامی که کاربران روی بنر اکشن TrueView برای پیکان گسترش کلیک می کنند ، مجموعه ای از محصولات در زیر فیلم ظاهر می شود.

مطالب مرتبط  تاکتیک های پیشرفته برای بهینه سازی برچسب عنوان SEO

این تست اساساً بنر اکشن TrueView را با لیست محصولات TrueView برای تبلیغات shoppinng ادغام می کند. باید حساب Google Merchant Center خود را به حساب Google Ads خود مرتبط کنید.

محصولات قابل خرید در یک TrueView برای تبلیغات عملی.

چرا اهمیت می دهیم سال گذشته ، Google فعالیتهای خرید را به نتایج جستجو و جستجوی خانه YouTube ادامه داد. با رونق تجارت الکترونیکی و فیس بوک / اینستاگرام و آمازون منجر به به چالش کشیدن گوگل و یوتیوب برای خرده فروشی های تبلیغاتی می شوند ، می توان انتظار داشت که در رسانه های قابل خرید و بازاریابی تجارت دیجیتال شاهد اتفاقات دیگری نیز باشیم.

مطالب مرتبط  تبلیغات تجارت دیجیتال چیست و چه ابزارهایی می توانند کمک کنند؟

کمپین های اکشن ویدیویی. زیرگروه جدید کمپین اقدام ویدیویی ، همچنین پنجشنبه اعلام شد ، تبلیغات ویدیویی را در صفحه اصلی YouTube ، صفحات تماشا و موجودی شرکای ویدیوی Google نشان می دهد. منابع موجودی جدید به طور خودکار به نوع کمپین اضافه می شود.

این متناسب با سایر انواع کمپین خودکار Google است که از یادگیری ماشین برای ارائه تبلیغات در منابع مختلف موجودی استفاده می کنند.

پست Youtube برای تبلیغات در YouTube محصولات را برای اولین بار در موتور جستجوگر زمین ظاهر می کند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top