Yelp ویژگی بازخورد جامعه “اقدامات ایمنی و بهداشتی” را راه اندازی می کند

thumbnail

Yelp اکنون به کاربران امکان می دهد درباره اقدامات بهداشتی و ایمنی مشاغل محلی در مورد اقدامات احتیاطی همه گیر COVID بازخورد دهند اعضای جامعه می توانند اطمینان دهند که مشاغل فاصله اجتماعی را اعمال می کنند و کارمندان را ملزم به ماسک زدن می کنند.

چرا اهمیت می دهیم با ادامه تکامل وضعیت COVID-19 ، SMB ها و مشاغل محلی می خواهند اطمینان حاصل کنند که اقدامات احتیاطی ایمنی خود را به مشتریان اعلام می کنند. ویژگی جدید این امکان را به شما می دهد تا به کاربران Yelp اطلاع دهید که چه اقداماتی را برای ایمن نگه داشتن آنها و کارمندان خود انجام می دهید.

ویژگی رتبه بندی سلامت و ایمنی به کاربران امکان می دهد تا دیگران را از موارد احتیاطی که مشاهده می کنند در واقع کسب و کارها برای ایمن نگه داشتن مشتری اجرا و اجرا می کنند ، مطلع سازند.

رتبه بندی جامعه در مورد رعایت ایمنی COVID. با همه گیر شدن بیماری های محلی و مشاغل محلی ، شرکت Yelp تابستان گذشته بخشی از COVID-19 را توسعه داد تا کاربران را در ارائه خدمات جدید مانند تحویل ، مشاوره های مجازی و صندلی های فضای باز به روز نگه دارد.

مطالب مرتبط  قطعنامه های 2021: 5 نکته برای تبلیغات Google Ads شما

امروز Yelp یک ویژگی را ارائه داد که بازخورد مشتری را در مورد چگونگی پایبندی مشاغل به اقدامات احتیاطی همه گیر مانند فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک درخواست می کند. در انتشار امروز ، Akhil Kuduvalli Ramesh ، رئیس کالای مصرفی می گوید: “مشابه این که چگونه کاربران می توانند در مورد” دوستانه بودن بچه ها “یا” مناسب برای گروه های تجاری “کسب و کارهایی را به Yelp ارائه دهند ، ما اکنون بازتاب کاربران خود هستیم مشاهدات مربوط به شیوه های ایمنی مشاغل در طی همه گیری. “

چندین کاربر باید بازخورد بگذارند. امتیازات مربوط به اقدامات احتیاطی COVID فقط در صورت توافق نظر بین کاربرانی که به کسب و کار امتیاز می دهند وجود دارد. کاربران Yelp باید وارد سیستم شوند تا مشخص کنند که آیا این تجارت از اقدامات احتیاطی ایمنی پیروی می کند یا خیر. اگر کسب و کار شما چندین مکان داشته باشد ، امتیاز فقط برای مکانی که مشتری در هنگام بازخورد بازخورد نشان می دهد نشان داده می شود.

مطالب مرتبط  نحوه تغییر عملکرد PPC هنگام وقایع خاص COVID-19 را ردیابی کنید

مشاغل می توانند اقدامات احتیاطی خود را ارتقا دهند. همراه با بازخورد کاربران در مورد رعایت بهداشت و ایمنی همه گیر کسب و کار ، این راه اندازی همچنین گزینه های جدیدی را برای مشاغل جهت ارتقا اقدامات ایمن در برابر COVID در نظر گرفته است.

خدمات جدید شامل موارد زیر است:

  • صندلی گرم در فضای باز
  • جلسات 1: 1 در دسترس است
  • منوی یکبار مصرف یا بدون تماس

مشاغل می توانند این موارد را در لیست های Yelp خود قرار دهند تا به کاربران نشان دهند که چگونه ادامه می دهند تا برای خدمت به آنها سازگار شوند ،

چه شکلی است در اینجا یک تصویر از رتبه بندی های جدید از Yelp وجود دارد:

پست Yelp ویژگی بازخورد جامعه “اقدامات ایمنی و بهداشتی” را راه اندازی کرد اولین بار در سرزمین موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top