Yelp هشدار مصرف کننده “تجارت متهم به رفتار نژادپرستانه” جدید را معرفی می کند

thumbnail

یلپ از دو اقدام طراحی شده برای مبارزه با نژادپرستی و ارتقا diversity تنوع و شمول در مشاغل محلی خبر داد. این شرکت با ایجاد کنسرسیوم غیرانتفاعی Open to All برای ایجاد منابع آموزشی “برای مشاغل کوچک و متوسط ​​برای ارتقا تنوع و شیوه های گنجاندن آنها” ارتباط خود را با کنسرسیوم غیر انتفاعی گسترش داد.

ابتکار دیگر می تواند بحث برانگیزتر باشد. یلپ گفت این دسته جدیدی از هشدارهای مصرف کننده را در صفحات نمایه مشاغل محلی قرار می دهد که متهم به تبعیض یا رفتار نژادپرستانه هستند.

اخطار باعث خاموش شدن بررسی های جدید می شود. هشدار جدید “مشاغل متهم به رفتار نژادپرستانه” به عنوان هشداری برای مصرف کنندگان است و می نویسد ، “اخیراً شخصی که با این تجارت ارتباط داشت ، به رفتار نژادپرستانه متهم شد …” همچنین با گزارش های خبری مستند رفتار یا حادثه (های) ادعا شده پیوند دارد.

با افزایش هشدار ، Yelp هرگونه بررسی جدید را برای آن نمایه کسب و کار غیرفعال می کند. این امر مانع از آن می شود که صفحه با بررسی های غیر مشتری هایی که دیدگاه های سیاسی یا عقیدتی دارند یا مخالفت دیگری با آنچه که تجارت متهم به انجام آن است مخالف باشد ، پر شود.

این هشدار همچنین می گوید ، “در حالی که ما تمایل به هشدار دادن به دیگران در مورد رفتار نژادپرستانه را درک می کنیم. . . تمام بررسی های Yelp باید منعکس کننده یک تجربه واقعی مصرف کننده دست اول باشد. ”

هشدار جدید “تجارت متهم به رفتار نژادپرستانه”

روند کار چگونه است. Yelp معمولاً شاهد هجوم نظرات منفی یا منتسب به سیاست برای یک کسب و کار خاص است. این امر باعث بررسی داخلی نمایه و محتوای مورد نظر خواهد شد. اگر عامل این “فعالیت بازبینی” یک حادثه نژادپرستانه باشد ، و در یک گزارش معتبر خبری مستند شده باشد ، هشدار افزایش می یابد و بررسی های جدید خاموش می شود.

تیم عملیات کاربر Yelp تحقیقات خود را انجام می دهد. با این حال شرکت برای تأیید حقایق اساسی به گزارش شخص ثالث نیز اعتماد می کند. حادثه سال 2018 مربوط به یک کارمند استارباکس در منطقه فیلادلفیا که با پلیس تماس گرفت و دو مشتری سیاه پوست را که منتظر دوست خود بودند ، نوع حادثه است – همراه با مستندات رسانه ای گسترده آن – که هشدار رفتار نژادپرستانه را توجیه می کند.

مطالب مرتبط  آیا به طور مؤثر می توانید از میزان تماس ورودی خود از درآمد ، اندازه گیری و به حداکثر رساندن درآمد استفاده کنید؟

هشدار توجه عمومی. اگر هجوم مشابه فعالیت بازبینی وجود داشته باشد اما رفتار اصلی آن به وضوح تبعیض آمیز باشد و با گزارش معتبری همراه نباشد ، در عوض صفحه کسب و کار هشدار توجه عمومی را دریافت می کند. در آن رویداد ، بررسی ها نیز غیرفعال می شوند.

هشدار توجه عمومی

یلپ در پست وبلاگ خود گفت ، “اگر شخصی كه با مشاغل مرتبط است رفتار نژادپرستانه متهم شود یا هدف آن باشد ، ما هشدار توجه عمومی را در صفحه مشاغل قرار خواهیم داد تا به مصرف كنندگان هشدار دهیم كه ممكن است مشاغل مورد بررسی قرار گیرد. در نتیجه افزایش توجه. برای مشاغل متهم به اقدامات آشکارا نژادپرستانه ، که در آن می توانیم به یک مقاله خبری پیوند دهیم ، هشدار خود را با هشدار رفتار متهم به نژادپرستی افزایش خواهیم داد. ”

بنابراین هشدار توجه عمومی برای حوادث کمتر واضح یا فاحش است. یک علامت “همه زندگی مهم است” یا یک پرچم متحد در یک پنجره تجاری می تواند هشدار توجه عمومی را ایجاد کند. منتقدان این را مثالی برای “لغو فرهنگ ؛” می دانند. دیگران آن را به عنوان یک تلاش معتبر برای حمایت از شمول و رفع نژادپرستی تلقی خواهند کرد.

موارد دشوار و مبهم. موارد آشکاری از رفتار نژادپرستانه یا تبعیض آمیز وجود دارد که افراد معقولی در مورد واقعیت ها اختلاف نظر دارند – و متأسفانه این حوادث در حال افزایش است. اما در جامعه دو قطبی ما ممکن است رفتار تبعیض آمیز شخص یکی از اعمال “آزادی مذهبی” یا “بیان آزاد” دیگری باشد.

فرضیه ها و سناریوهای بی شماری وجود دارد که واکنش های بسیار متفاوتی از دیدگاه های سیاسی مختلف را در پی دارد. به عنوان مثال ، علامت بزرگ ترامپ-پنس در ویترین یک تجارت محلی ممکن است توسط برخی توهین آمیز یا نژادپرستانه تلقی شود و دیگران به سادگی تمرین سخنرانی سیاسی باشند. و در مورد مشاغل با نامهای توهین آمیز ، مانند یکی از موارد زیر ، چه می کنید؟

نام تجاری احتمالی توهین آمیز

منبع (از طریق مت مک گی)

اگر در مورد نام تجاری بالا ، نظرات منفی زیادی وجود داشته باشد ، Yelp دیگر پذیرش نظرات جدید را متوقف می کند ، یک هشدار توجه عمومی در صفحه قرار داده و تحقیق می کند.

مطالب مرتبط  Pinterest توانایی "خرید" برای دکوراسیون داخلی منزل و محصولات مد را افزایش می دهد

در هر یک از این موارد ، بسته به واقعیت های اساسی ، هشدار برای مدتی در نمایه تجارت باقی می ماند. سپس همراه با بررسی های غیر مشتری پایین می آید. Yelp برای هر نوع هشدار یک دوره زمانی مشخص را نشان نداد. در مواردی ، اگر به موقع به مشکل یا مسئله رسیدگی می شد ، می خواهید هشدار به سرعت کاهش یابد. در برخی دیگر ممکن است بخواهید که هشدار برای مدت طولانی باقی بماند (یعنی نژادپرست غیر قابل توبه).

همانطور که نشان داده شد ، موارد واضح و دشوارتر نیز وجود خواهد داشت (به عنوان مثال ، کارمند منزوی که ارزش صاحب مشاغل را نشان نمی دهد). صرف نظر از این ، “متهم به هشدار نژادپرستی” در نمایه شما پیامدهای اقتصادی دارد.

یلپ گفت اگرچه روند درخواست تجدیدنظر رسمی وجود ندارد ، صاحبان مشاغلی كه احساس نام تجاری نامناسبی دارند می توانند با تیم عملیات كاربر تماس بگیرند.

چرا اهمیت می دهیم Yelp سعی دارد از هرزنامه های بازنگری با انگیزه های ایدئولوژیک یا سیاسی محافظت کند ، در حالی که تلاش می کند دامنه را ترویج دهد (و رفتار نژادپرستانه را مجازات کند). شاید در اکثریت قریب به اتفاق موارد ، روند Yelp اینگونه درست شود. اما ممکن است موارد و موارد لبه ای وجود داشته باشد که چنین نمی کند: کارمند سرکش ، سناریوی راشومون ، مشتری دیوانه یا رقیب بی وجدان. برای شروع روند هشدار ، باید حجم زیادی از بررسی ها وجود داشته باشد ، نه فقط یک شکایت جداگانه.

این هشدارهای نژادپرستی بدون شک تأثیر مهمی در تجارت هدفمند خواهد داشت ، که بخشی از این موضوع است. برچسب زدن به عنوان “تجارت نژادپرستانه” می تواند پایان کار در برخی جوامع باشد. به همین دلیل انسانهای پشت صحنه بسیار حیاتی هستند. باید برای بازرگانانی که احساس می کنند به آنها ناعادلانه برچسب گذاری شده است ، یک روند بازنگری وجود داشته باشد.

سخنگوی Yelp گفت که اجرای هشدارهای جدید نژادپرستی توسط شرکت تازه آغاز شده و احتمالاً با توجه به شرایط ، روند به مرور زمان تکامل می یابد.

پست Yelp هشدار مصرف کننده جدید “تجارت متهم به رفتار نژادپرستانه” را معرفی کرد اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top