Yelp داشبورد تبلیغات را به Yelp برای تجارت وارد می کند ، ویژگی های جدید تبلیغات را آغاز می کند

thumbnail

Yelp در ماه مه دوباره Yelp for Business UI و عملکرد را طراحی کرد. این هفته ، با به روزرسانی های بیشتر با هدف کنترل بیشتر تبلیغات و آگاهی از تبلیغات تبلیغات در مورد کمپین های خود ، به بازار عرضه می شود.

گردآوری تبلیغات و مدیریت نمایه بزرگترین تغییر ادغام داشبورد تبلیغات در Yelp برای تجارت است. پیش از این Ads Dashboard و Yelp for Business دو ابزار جداگانه بودند. Yelp for Business معادل Yelp Google My Business است.

ادغام تبلیغات در مدیریت نمایه به بازاریابان Yelp امکان دید و کنترل بیشتر حضور آنها در سیستم عامل را می دهد. این حرکت بی شباهت به راه اندازی اخیر Facebook Business Suite توسط فیس بوک نیست که تبلیغات ، محتوا و تجزیه و تحلیل را برای Facebook و Instagram در یک داشبورد واحد جمع می کند.

داشبورد تبلیغات جدید Yelp

علاوه بر ادغام داشبورد تبلیغات در Yelp برای تجارت ، این شرکت همچنین تعدادی از ویژگی ها و قابلیت های جدید را برای تبلیغات اعلام کرد:

  • اهداف تبلیغات: تبلیغ کنندگان Yelp می توانند تشخیص دهند که آیا مایل به دریافت تماس ، بازدید از سایت یا پیام هستند. اگر هدفی انتخاب نشود Yelp در برابر هدف انتخاب شده بهینه سازی می کند یا برای ROI بهینه سازی می کند.
  • مدیریت کلمات کلیدی: تبلیغ کنندگان Yelp می توانند کلمات کلیدی یا موضوعات مثبت و منفی را انتخاب کنند. کلمات کلیدی منفی اکنون کاملاً گسترده شده اند تا بتوانند کلمات کلیدی را که نمی خواهید برای آنها پیدا کنید – از ورود بودجه به سوالات بی ربط خارج کنید.
  • برآوردگر اندازه مخاطب: ماژولی در داشبورد وجود دارد که نشان می دهد تعداد مخاطب بالقوه بر اساس انتخاب آگهی تجاری است. به عنوان مثال ، اگر تعداد کلمات کلیدی بسیار کم باشد ، کنتور نشان می دهد که مخاطب “محدود” است ، و باعث گسترش پیشنهادات جستجو می شود.
مطالب مرتبط  بعدی در Live With Land Engine Land: افراد و مزایده های Shopify SEO

تبلیغاتی که ترجیح می دهد کمپین های تبلیغاتی را متوقف کند ، اکنون می تواند با یک کلیک دوباره آن را راه اندازی کند. Yelp اهداف قبلی کمپین و تنظیمات بودجه را ذخیره می کند. اگر یا هنگامی که تبلیغ دهندگان چه کاری را از سر بگیرند ، می توانند این کار را با یک کلیک انجام دهند نه اینکه مجبور شوند یک کمپین جدید را از ابتدا ایجاد کنند.

یلپ اشاره كرد كه آزمایشی كه قبلاً انجام شد نشان داد كه “با انجام این كار برای یك فرآیند ساده و با یك كلیك برای مشاغل ، 14٪ بیشتر احتمال دارد كه فعالیت خود را مجدداً آغاز كنند.” این راحتی برای تجارت Yelp نیز مناسب است.

تبلیغات محلی به نقشه گرما می رسند

در این اطلاعیه ، Yelp همچنین برخی از ویژگی های پیش رو را توصیف کرده است که به تجار کمک می کند تا هدف گذاری و عملکرد تبلیغات را تجسم کنند.

  • Map Heat Map: با استفاده از داده های مکان تلفن همراه ، Yelp مشاغلی را نشان می دهد که کسانی که تبلیغات خود را مشاهده می کنند “در آنها متمرکز شده اند” (بخوانید: زنده). این باید به تبلیغ کنندگان کمک کند تا در مورد هدفگذاری ژئوتریک و شاید با تبلیغاتی که در کانالهای دیگر ارائه می دهند هوشمندتر شوند
  • تجسم سرب: ابزار دیگری با عنوان تجسم Leads (هدفون تجسم) برای کمک به تبلیغ کنندگان محلی (با یک سری نمودارها) است که می توانند حجم هدایت ها و انواع هدایایی را که در Yelp دریافت می کنند درک کنند: “تماس ها ، پیام ها ، کلیک های CTA و بازدید از وب سایت و جهت ها و نماهای نقشه. ”
مطالب مرتبط  بازاریابی در طول COVID به معنای آزمایش مداوم است [Video]

چرا اهمیت می دهیم Yelp همچنان یک سایت مهم برای نفوذ در مصرف کننده ، رتبه بندی در جستجو و شبکه خود است ، اگرچه ممکن است تحت تأثیر بررسی های بومی جدید اپل باشد. در واقع ، از چند جبهه تحت فشار است ، به ویژه هنگامی که صحبت از رقابت برای هزینه تبلیغات می شود. و بسیاری از تبلیغ کنندگان معتبر Yelp (یعنی رستوران ها) در طول COVID-19 رنج می برند. این شرکت اخیراً گفته است که 60٪ از آنها در سایت “برای همیشه بسته شده اند”.

در میان بودجه محدود و تشدید رقابت ، Yelp برای جذب و حفظ تبلیغات و کاربران تجاری ارگانیک ، باید به طور مداوم نوآوری و ساده کند. بر این اساس ، Yelp به طور منظم ابزارهای تبلیغاتی رایگان و پولی جدیدی اضافه می کند تا یک قدم جلوتر از «Google برای کسب و کار من» باشد.

گنجاندن داشبورد تبلیغات Yelp در Yelp for Business از دیدگاه UX / UI تجاری منطقی است. این همچنین روشی برای نشان دادن سریع بسیاری از مشاغل کوچک دیگر در معرض قابلیت های تبلیغاتی Yelp است.

پست Yelp داشبورد تبلیغات را به Yelp برای تجارت وارد می کند ، اولین ویژگی های تبلیغات جدید اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top