Yelp به روز شده است “درخواست یک نقل قول” و جدید “شغل های نزدیک” ژنرال اصلی را برای SMB ها فراهم کرد

thumbnail

Yelp در سال 2016 پیام های شغلی “درخواست یک نقل قول” را معرفی کرد. در ضمن ، شرکت قابلیت های خود را اضافه کرد و اکنون دوباره آن را به عنوان ابزاری کامل تر برای تولید سرب و کسب و کار با رزرو قرار ملاقات دوباره معرفی کرده است.

Yelp همچنین مشاغل نزدیک را برای مشاغل محلی ارائه می دهد ، که به آنها این امکان را می دهد تا به بخشی از اشتراک ماهانه 240 دلاری دسترسی داشته باشند. مشاغل مبتنی بر تبلیغات پروژه های محلی و درخواست خدمات می توانند به صورت فعالانه به مصرف کنندگان علاقه مند دسترسی پیدا کنند.

در مسیر 100 طبقه کسب و کار. در حال حاضر بیش از 60 مقوله کسب و کار ، درخواست یک نقل قول را ارائه می دهند ، که شامل یک پرسشنامه تازه بازسازی شده سرب است. طبق گفته Yelp Product Lead Yue Wu ، این میزان در آینده نزدیک به 100 عدد خواهد رسید. از جمله این موارد می توان به تعمیر اتومبیل ، جابجایی ، عکاسی ، سالن ، نظافت حیوان خانگی ، ملکی ، مراقبت از کودک ، خدمات منزل ، خدمات حرفه ای و پیمانکاران اشاره کرد.

اکنون بیش از 50٪ از درآمد Yelp از این دسته خدمات محلی و محلی است. بسیاری از این دسته ها در مقایسه با رستوران ها و کافه ها ، که در رنج و بسته شدن دائمی بوده اند ، در طول همه گیری (مانند پیمانکاران) بسیار سالم تر و فعال تر بوده اند.

درخواست نقل قول و پرسشنامه

منبع: یلپ

وو به من گفت که تقریباً 45،000 مشاغل در ماه 2019 در هر ماه درخواستی را اضافه می کنند. با این حال ، در ماه ژوئن ، “بیش از 900،000 پروژه برای ارائه دهندگان خدمات خانگی و محلی ایجاد شده است” ، او در پست وبلاگ خود توضیح می دهد.

مطالب مرتبط  چگونه بازاریابان محلی می توانند برای "تنظیم مجدد عالی" آماده شوند [Video]

درخواست یک نقل قول برای پروفایل های ادعا شده رایگان است و به طور پیش فرض در دسته های قابل اجرا روشن می شود. مشاغل می توانند در صورت تمایل آن را خاموش کنند.

مکانیک مصرف کنندگان می توانند درخواست یک نقل قول را از پروفایل های مشاغل شخصی یا نتایج جستجوی دسته شروع کنند (به عنوان مثال ، “برآورد قیمت رایگان از برق محلی”). از آنها خواسته می شود بدون نیاز به انتخاب یک ارائه دهنده خدمات خاص یا فروشنده از قبل ، یک پرسشنامه کوتاه را پر کرده و درخواست کار ارسال کنند.

در هر دو زمینه ، درخواست نقل قول به مشاغل مختلف (حداکثر 6) خواهد رسید مگر اینکه مصرف کننده پیام های فله را از بین نبرد. برخی از مشاغل دریافت کننده تبلیغات ، در همان دسته مشاغل تبلیغ کننده هستند.

این پرسشنامه جدید برای کمک به مصرف کنندگان در ارائه اطلاعات بهتر و خاص تر در مورد پروژه های خود ، بلکه به منظور ارتقاء کیفیت سرب برای خود مشاغل در نظر گرفته شده است. بدیهی است که ژنهای محلی سرب جدید نیستند و محصول کاملاً جدید نیست – HomeAdvisor محصولی مفهومی ، هرچند کم مصرف کننده را ارائه می دهد. همچنین یادآور RedBeacon است که سالها پیش توسط HomeDepot به دست آمد و اکنون Pro Referral نامیده می شود.

برنامه ریزی مشاوره یا قرار ملاقات

منبع: یلپ

هنگامی که مشاغل به درخواست های شغلی کاربر پاسخ می دهند ، این برنامه امکان برنامه ریزی قرار ملاقات ، مشاوره یا بازدید از سایت را فراهم می کند. نیازی به نرم افزار رزرو یا ادغام تقویم (هرچند که در دسترس باشد) در طرف مشاغل محلی نیست.

تمام قسمت های استراتژی تمایز Yelp. Yelp علاوه بر نسخه جدیدی از ابزارهای سازگاری و سرب تجاری خود ، به روز رسانی مرحله ای و تازه سازی UI خود در زمینه دسک تاپ ، وب موبایل و اپلیکیشن موبایل دست داشته است.

مطالب مرتبط  برگزیدگان دسته بندی کمپین جوایز Land Search Engine 2020 اعلام شدند

همه اینها بخشی از تلاش این شرکت برای تمایز و دادن دلایل روشن به مصرف کنندگان و مشاغل برای استفاده از Yelp است ، که با افزایش پروفایل های Google My Business ، بازبینی ها ، محتوا و قابلیت های معاملاتی بیشتری را افزایش داده است ، فشار بیشتری را احساس کرده است.

وو در پست وبلاگ می گوید که یلپ “فراتر از این” تنها یک سایت کشف و مرور است و به “یک بستر محلی یک مرحله ای تبدیل شده است که در آن مردم می توانند با مشاغل عالی محلی ارتباط برقرار کرده و معامله کنند.” این همچنین مسیر Google و پروفایل کسب و کار محلی آن است.

چرا اهمیت می دهیم درخواست نقل قول و مشاغل در نزدیکی ابزارهای رایگان یا کم هزینه برای ارائه هدایای واجد شرایط به ارائه دهندگان خدمات محلی و خانگی هستند. آنها همچنین به دنبال ساده کردن روند استخدام مشتری هستند.

بیشتر مشاغل محلی نتایج ملموس تر را برای کلیک و حتی در بعضی موارد تماس برقرار می کنند. با این حال ، برخی از دارندگان مشاغل شکایت کرده اند که Yelp درخواست های نقل قول را به مشاغل رقیب ارسال می کند ، مگر اینکه مصرف کننده خودداری کند. Yelp ادعا می کند که این امر مفید و منطبق با منافع مصرف کننده است.

صرف نظر از این ، درخواست یک نقل قول و مشاغل در نزدیکی بخشی از تلاش بیشتر و مداوم Yelp برای ارائه محصولات و خدمات جدید است که ارزش همزمان را هم برای مصرف کنندگان و هم برای صاحبان مشاغل فراهم می کند – و از تبلیغات متنوع است.

فیلم تبلیغاتی “درخواست یک نقل قول” یلپ.

پست Yelp به روز شده “درخواست یک نقل قول” و جدید “شغل های نزدیک” ژنرال اصلی برای SMB ها برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top