Yelp ابزارهای بازگشایی COVID را برای مشاغل محلی ، رستوران ها ارائه می دهد

thumbnail

Yelp استدلال می کند فراتر از گوگل در ارائه ابزارهای ارتباطی تخصصی برای مشاغل محلی در طول COVID-19 رفته است. و سه شنبه ، این شرکت تعدادی از ویژگی های جدید را به طور خاص برای مشاغل و رستوران ها در حال حاضر بازگشایی کرد.

به روز رسانی COVID جای بنر را می گیرد. Yelp به عنوان “مرحله دو” از معرفی ابزارهای COVID خود معرفی شده است ، بخش جدید COVID-19 را در پروفایل های تجاری معرفی می کند ، که بر روی بنرهای قبلی COVID-19 که در مارس به بازار عرضه شده است ، گسترش می یابد. این یک بوم بزرگتر را برای ارتباط با تغییرات ، به روزرسانی ها و اطلاعات مهم بهداشت و ایمنی به مشتریان ارائه می دهد.

به عنوان مثال رستوران ها می توانند ارتباط برقرار کنند که آیا سرویس شام را از سر گرفته اند یا صندلی در فضای باز دارند. سایر دسته بندی مشاغل همچنین می توانند نشان دهند که آیا آنها کلاسهای مجازی یا مشاوره آنلاین ارائه می دهند. این بخش شامل یک پیام شخصی از تجارت است.

جدید Yelp COVID بخش نمایه تجارت را به روز می کند

یلپ می گوید که از ماه مارس نزدیک به 400000 مشاغل از بنر COVID استفاده کرده اند. مشخص نیست که چه تعداد از مشاغل موجود در Google از پست های COVID استفاده می کنند.

به روزرسانی COVID طیف وسیعی از ویژگی های جدید مانند دسترسی به پرداخت های بدون تماس ، مسافت اجتماعی ، نیازهای ماسک ، اینکه آیا ضدعفونی کننده دستی در سایت ارائه می شود ، الزامات بررسی دما و اینکه آیا محل برگزاری یا تأسیسات امکان حضور یا ظرفیت را محدود می کند ، ارائه می دهد. Yelp همچنین تاریخ جدیدترین بروزرسانی را برای کاربران اطلاع می دهد که اطلاعات چقدر جریان دارد.

مصرف کننده “بررسی واقعیت”. من در گذشته استدلال کرده ام که بررسی ها در مرحله بازگشایی ، همچنین درمورد اینکه و چگونه کسب و کار از سلامت و ایمنی مشتریان محافظت می کنند ، گزارش خواهند شد. جالب است که به نظر می رسد یلپ در حال آماده سازی است تا این اطلاعات را به صورت جداگانه فراخوانی کند. این شرکت در پست وبلاگ خود گفت: “اواخر همین ماه ، ما شروع به جمع آوری پاسخ های مصرف کنندگان به طور مستقیم خواهیم کرد تا درک بهتر نحوه عملکرد مشاغل اقدامات بهداشتی و ایمنی خود را انجام دهیم. کاربران می توانند این اطلاعات را از طریق صفحه Yelp کسب و کار به اشتراک بگذارند ، که به عنوان محتوای اطمینان بخش و آموزنده برای تجدید اعتبار بیشتر اطلاعات ارائه شده توسط تجارت جمع می شوند و در آن ظاهر می شوند. “

مطالب مرتبط  سئوکاران می گویند تعصب ، تبعیض مشکل بزرگتری در صنعت نسبت به شرکت هایشان است [Report]

به عبارت دیگر ، کاربران Yelp قصد دارند این مشاغل را بررسی کنند که آیا آنها به وعده های خود به مصرف کنندگان عمل می کنند یا خیر.

مدیریت ظرفیت صندلی Yelp Waitlist

جلوی ابزارهای مدیریت خانه. شاید جالب تر از به روزرسانی COVID جدید ، تغییراتی در لیست انتظار لیست Yelp باشد که به شما کمک می کند تا رستوران های ناهار خوری بتوانند جمعیت و ظرفیت خود را مدیریت کنند. این شرکت گفت که علاقه زیادی به Waitlist نشان داده است که مؤسسات آماده بازگشایی می شوند زیرا این امر به رستوران ها کمک می کند تا از مناطق شلوغ یا خطوط خارج از درب انتظار نداشته باشند ، و همچنین در زمانی که کاهش ظرفیت در کف اتاق ناهار خوری تأثیر داشته باشد ، بهتر جلوی خانه خود را مدیریت کنند. “

با اسکن یک کد QR ، یک روش شخصی (آفلاین) جدید برای پیوستن به لیست صوتی وجود دارد ، که رستوران ها می توانند در یک پوستر قابل چاپ در درب را نشان دهند. علاوه بر این ، رستوران ها می توانند بر اساس محدودیت ظرفیت صندلی یا کاهش سطح کارکنان ، زمان انتظار مشتریان را به صورت دستی تنظیم کنند.

مطالب مرتبط  سئو های محلی واقعاً درباره پشتیبانی Google برای کسب و کار من چه فکر می کنند؟

این شرکت همچنین می تواند ظرفیت ایجاد حداکثر ظرفیت صندلی را اضافه کند ، که کارکنان رستوران را هشدار می دهد وقتی که به 90 درصد از ظرفیت تنظیم شده خود رسیدند. Yelp می گوید: “هنگامی که یک کسب و کار به حداکثر تعداد مهمان خود می رسد ، میزبان می تواند زمان انتظار را با استفاده از Manual Wait Controls برای کندتر صندلی ها تنظیم کند.”

این در واقع به آنها کمک خواهد کرد که مقررات محلی را رعایت کنند. به عنوان مثال ، نیمی از رستوران های لس آنجلس مطابق مقامات بهداشت و درمان LA County مطابق با قوانین بازگشایی COVID نیستند.

چرا اهمیت می دهیم Yelp در مورد این ابزارها بسیار متفکر است و تلاش می کند فراتر از ارتباطات اساسی با مشتریان باشد. با این حال ، مشاغل ممکن است آنچه را که من به عنوان یک “بررسی واقعیت” توصیف کرده ام ، معتبر یا مغایر با بازنمایی آنها در مورد بهداشت و ایمنی در تضاد با مردم است. ما باید ببینیم که چگونه به نظر می رسد.

از همه مهمتر ، عملکردهای Waitlist به روز شده مسیر پیش رو برای Yelp را تشکیل می دهند: ابزارهای SaaS که به مشاغل کمک می کند تا روزانه تعامل و روابط با مشتریان را مدیریت کنند. مورد استفاده برای رستوران ها کاملاً واضح است. کمتر مشخص است که چگونه و چگونه Yelp می تواند این کار را در عمودی های مختلف انجام دهد. اما این راهی را برای ارائه ارزش زیادی به مشاغل محلی و تولید جریان درآمدی که گزینه دیگری برای تبلیغات هستند ارائه می دهد.

The post Yelp ابزارهای بازگشایی COVID به روز شده برای مشاغل محلی را ارائه می دهد ، رستوران ها برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شدند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top