Tripadvisor لیست های جدید ، شهرت و داده های جدید را برای کمک به هتل ها و رستوران ها برای دستیابی به بینش ، تقویت دید ارائه می دهد

thumbnail

COVID-19 به طور نامتناسب عوارضی را برای دو مخاطب اصلی مشتری Tripadvisor ، هتل ها و رستوران ها متحمل شده است که در مقایسه با سال 2019 شاهد کاهش دو رقمی درآمد بوده اند. این شرکت در تلاش است تا با تعدادی از محصولات و خدمات جدید به این گروه ها کمک کند. نیازهای درک شده را برآورده کرده و درآمد اشتراکی جدیدی کسب کنید.

لیست ها و سندیکا منو. اولین پیشنهاد یک برنامه صنفی محتوای منوی رستوران به نام Menu Connect است. از SinglePlatform استفاده می کند که Tripadvisor دسامبر گذشته از گروه بین المللی استقامت خریداری کرد و اکنون در سراسر جهان برای بیش از پنج میلیون رستوران در TripAdvisor در دسترس است.

رستوران ها لیست های تجاری خود را تأیید می کنند و جزئیات فهرست خود را بارگذاری می کنند. سپس این اطلاعات در شبکه ای متشکل از بیش از 100 سایت ، از جمله Google ، Yelp ، OpenTable ، Foursquare ، Facebook ، خود Tripadvisor و سایت های متعدد و برنامه های رستوران توزیع می شود. این محصول دارای داشبورد تجزیه و تحلیل است که داده ها را در مورد نماهای منو و وضعیت مشتری (جدید در مقابل بازگشت) ، در میان سایر اطلاعات ارائه می دهد.

پیش بینی تقاضای اتاق. دو محصول جدید هتل مدیریت اعتبار ، قیمت گذاری و پیش بینی تقاضا را نشان می دهند:

  • Spotlight: ابزاری هوشمند برای رقابتی و پیش بینی تقاضا.
  • Reputation Pro: یک خدمات درخواست مدیریت و مدیریت شهرت است.
مطالب مرتبط  چرا باید فروشگاه کامل محصولات خود را در Google Merchant Center بارگذاری کنید [Video]

Spotlight به قیمت گذاری و هوش رقابتی از پلت فرم داده صنعت هتل OTA Insight متکی است. این برنامه به دنبال کمک به صاحبان هتل ها در پیش بینی تقاضا ، قیمت رقابتی اتاق ها و نظارت بر قیمت گذاری در کانال های توزیع است. Tripadvisor استدلال می کند که روندهای اشغال تاریخی دیگر نمی تواند – یا در حال حاضر – بر پیش بینی تقاضای اتاق آینده متکی باشد.

این سرویس دو جز components دارد: Rate Spotlight و Market Spotlight. Rate Spotlight ابزاری هوشمند در زمینه قیمت گذاری است که هتلداران را قادر می سازد درک کنند که چگونه نرخ آنها با رقبا در بازارهای خود مقایسه می شود. Market Spotlight تقاضای اتاق را براساس چندین ورودی داده (به عنوان مثال ، “رویدادهای محلی و جستجوی سفر برای پروازها ، محل های اقامت”) پیش بینی می کند.

تجمع و درخواست را مرور کنید. Reputation Pro یک ابزار نظارت بر بررسی است که بررسی ها را در Tripadvisor ، Google و Facebook دنبال می کند (اما نه Yelp). این بازاریابان هتل را از نظرات جدید مطلع می کند و به آنها امکان می دهد مستقیماً از داشبورد پاسخ دهند. همچنین بررسی ها با ارائه تجزیه و تحلیل احساسات و شناسایی “جنبه های خاصی از تجربه مهمان که باعث بازخورد مثبت یا منفی می شود” به صورت کیفی ارزیابی می شوند (به عنوان مثال ، ذکرهای ثابت: کارکنان ، قیمت گذاری ، کیفیت غذا ، پارکینگ و غیره).

مطالب مرتبط  یک اسکریپت ساده برای مقایسه رفتار جستجو قبل و در حین COVID-19

به همان اندازه مهم ، سرویس از طریق ایمیل ، برنامه های تلفن همراه و پیام کوتاه از طرف یک هتل درخواست بررسی می کند. مجموعه بررسی برای اکثر مشاغل یک نقطه دردناک است و این خود بازاریابان هتل را متقاعد می کند که مشترک شوند.

چرا اهمیت می دهیم Tripadvisor که کاملاً به عنوان مقصد بررسی هتل با مشتری روبرو شد ، تعداد فزاینده ای از ابزارها و خدمات تبلیغاتی و تحلیلی را برای مشتریان هتل و رستوران خود ارائه داده است. بخشی از این امر ناشی از نیاز به تنوع بخشیدن به درآمد و بخشی از آن به دلیل شناخت نیازهای برآورده نشده مشتریان است.

علیرغم موقعیت خود به عنوان 5 مقصد برتر جستجوی سفر ، توسعه این سرویس های جدید توسط Tripadvisor (به عنوان مثال ، تجمیع مرور و سندیکا داده ها) همچنین به رشد Google Travel پاسخ می دهد ، که موفقیت بسیاری از OTA ها و سایت های رزرو سفر را به خود جلب کرده است.

پست Tripadvisor لیست های جدید ، شهرت و داده های جدید را برای کمک به هتل ها و رستوران ها برای دستیابی به بینش ، افزایش دید اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top