TikTok 101: آغازگر برندها

thumbnail

برای تجربه TikTok لازم نیست برنامه را نصب کنید. اگر این مطلب را می خوانید ، احتمالاً قبلاً در کلیپ مزین به TikTok کسی که نان بر روی پاهایشان پوشیده است یا با اجرای رقص رقص و طعن سرخورده اید ، تنگ شده اید. هیچ یک از اینها منطقی نیست و این نکته است. این بهترین فرهنگ است.

نوجوانان TikTok را خانه ای برای سرگرمی های خالص و بدون فیلتر می دانند. از طرف دیگر برندها آن را مانند یک سکه براق جدید تماشا می کنند. پلت فرم شناخته شده برای میزبانی چالش های سرگرم کننده فیلم با الهام از ماهیت زودگذر (و اغلب طنزآمیز) ژنرال Z ، اکنون در حال تبدیل شدن به بخشی از معادله بازاریابی است.

فرد شوننبرگ ، بنیانگذار شرکت بازاریابی VentureFuel ، توضیح داد: “حضور زودرس در آنجا به مارک ها اجازه می دهد تا اصطلاحاً وارد” جمعیت “شوند تا بتوانند پیام خود را با لحن جالب و غیررسمی تطبیق دهند. اما او توضیح داد که این لحن غیررسمی تمام ارزش TikTok است. “برندهایی که با پیام های شرکتی استاندارد ظاهر می شوند ، به محض اینکه در آغوش بگیرند ، مخاطبان را بیگانه می کنند.”

بنابراین ، TikTok چیست؟

TikTok با داشتن بیش از 500 میلیون کاربر فعال ، یک برنامه به اشتراک گذاری ویدیوی تلفن همراه است که در سال 2018 قدم به صحنه گذاشت. کاربران می توانند فیلم های کوتاه و حلقه ای بر روی موسیقی یا نیش های صدا ایجاد کنند و ارسال کنند – که اغلب با طنز به عنوان نقطه کانونی. مانند سایر سیستم عامل های اجتماعی ، TikTok دارای یک صفحه شخصی کشف ، یک فید خانه ، پروفایل کاربر و یک مجموعه داخلی از ابزارهای ویرایش ویدیو است. از آنجا که پست های TikTok حداکثر 60 ثانیه است ، نتیجه نهایی به طور معمول یک سرگرمی عجیب و غریب متمرکز است که بخش مساوی گیج کننده و جذاب است.

زمینه. برای درک TikTok ، باید در زمینه پیشروان آن ، Musical.ly و Vine به آن نگاه کنید. Vine ، برنامه اشتراک گذاری ویدیو با فرم کوتاه ویروسی است که در سال 2013 راه اندازی شد ، می تواند به عنوان مبداء محتوای ویدیوی ویروسی به اندازه میان وعده تصور شود. Vine برای فیلم های کوتاه چرخ ها را به حرکت در می آورد تا به عنوان یک فیلم با فرمت استاندارد خاموش شوند ، جایی که سازندگان می توانند از جهت گیری عمودی بومی تلفن های هوشمند استفاده کنند. (اسنپ چت و اینستاگرام با سرمایه گذاری های خود در ویدیو این مدل را ردیابی کردند.)

در سال 2014 ، Musical.ly به عنوان دنباله ای از موفقیت Vine ، که توییتر در سال 2016 با کمال دردسرس به دست آورد ، راه اندازی شد. کاربران می توانند فیلم های کوتاه با لایه اضافه شده از همگام سازی لب ایجاد کنند. این رویکرد ، همراه با الزامات تولید پایین ، ایجاد محتوای جذاب را برای تقریباً هر شخصی آسان کرده است.

به سرعت به جلو 2017 ، وقتی ByteDance غول فناوری چینی فرصتی را در مدل محتوای Musical.ly دید. ByteDance در سال 2017 Musical.ly را بدست آورد و در سال 2018 با نام TikTok راهی بازار بین المللی شد. تا اکتبر سال 2018 ، TikTok بارگیری ترین برنامه در ایالات متحده بود و در پایان سال 2019 به رکورد 1.5 میلیارد بار در سطح جهانی رسید.

در TikTok چه کاری می توانید انجام دهید؟

روندهای TikTok به سرعت پیش می روند. چشمک بزنید و ممکن است دلتان برایشان تنگ شود. این سیستم عامل زیبایی زیبایی بصری از یک شبکه اینستاگرام را ندارد – و همچنین جایی برای مشکلات جدی نیست (هرچند برخی سعی کرده اند). مارک زاکربرگ فیس بوک فکر کرد که او را در مقایسه TikTok با صفحه کاوش اینستاگرام (مطابق با صدای بیرون زده از جلسه همه کاره) علامت گذاری کرد. PSA: اینستاگرام و TikTok قطعاً یکسان نیستند.

TikTok توانسته است یک تجربه اجتماعی متمایز را ایجاد کند که بیش از هر چیز خودجوش ، طنز و نسبیت را ارزیابی کند. این رسانه اجتماعی به سرگرمی خالص اجتماعی تبدیل شده است.

در اینجا نحوه استفاده کاربران از برنامه بیشتر است:

فیلم
ویرایش.
TikTok
یک دوره خرابی در ویدیو را برای کلیه کاربران در اختیار کاربران قرار داده است
ویرایش. ابزارهای کاربردی آسان این سکوی ، یک اثر خلاقانه منحصر به فرد را اضافه می کنند
نیازی به منحنی یادگیری یک سیستم عامل پیشرفته ویرایش ویدیو نیست.
سازندگان می توانند از بین ده ها پوشش ، جلوه های انتقال ، فیلترها ، پخش را انتخاب کنند
سرعت ، گزینه های متن و صداها. این توانایی تقریباً به هر کسی می دهد
فقط با چند ضربه بزنید یک فیلم جذاب ایجاد کنید.

بازی با صدا. ابزارهای ویرایش سیستم عامل و فیلترهای پیشرفته ، خلاقیت را به صورت پیش فرض فعال می کنند ، اما یک نکته منحصر به فرد امکان اضافه کردن صدا از یک کتابخانه عظیم از موسیقی دارای مجوز و ضبط های ایجاد شده توسط کاربر است. پس از ارسال ویدیو ، هر کاربر می تواند صوتی را پاره کند ، تقلید را مجدداً ایجاد کند و دوباره آن را به درون اکوسیستم TikTok پرتاب کند تا اینکه جوک از دنیا نرود. مشابه روش کار هشتگ ها برای کشف محتوا ، کاربران می توانند برای دیدن محتوای اصلی و سایر فیلم های موجود در آن ، آهنگ یا صدا را جستجو کنند. صدا در این سکو از الهام گرفتن از فیلم های ویدیویی موسیقی ، لب های لبخند خنده دار ، روال رقص و موارد دیگر استفاده می کند. .

مطالب مرتبط  برای بهترین نرخ در Search Marketing Expo سریع عمل کنید

هشتگ
چالش ها.

روند ویروسی در هشتگهای TikTok شروع می شود. چالش های هشتگ تشویق می کند
کاربران برای تلاش و به اشتراک گذاشتن منحصر به فرد خود در مورد چالش های ایجاد شده توسط
خالقان یا مارک های مختلف – مانند چالش # Guess #InMyDenim یا جیمی
#tumbleweedchallenge فالون. ثابت کرده است که چالش راهی جذاب است
کاربران می توانند به راحتی محتوای جذاب را ایجاد کنند ، در حالی که مارک ها می توانند از آن به عنوان یک استفاده کنند
فرصتی برای ایجاد آگاهی با مصرف کنندگان.

واکنش فیلم ها کاربران TikTok مفهوم واکنش نسبت به سطح جدید و خنده دار را گرفته اند. با ویژگی “React” ، کاربران می توانند واکنش های خود (با صدا و فیلم) را نسبت به یک فیلم TikTok موجود ثبت کنند. فیلم واکنش می تواند در کنار اصلی باشد.

محتوای ارزشمند. مانند خرابی قطار که نمی توانید از آن دور شوید ، فیلم های کرینگی اجراهای ناشایست را با هدف خندیدن به نمایش می گذارند. این قالب در YouTube مشهور است ، و TikTok- دوستان با تزریق تفسیر جوانان و طنزهای اجتماعی آن را به دلخواه خود بازی می کنند. هنوز گیج شده؟ در اینجا چند مثال آورده شده است.

چه کسی استفاده می کند
TikTok؟

ژنرال Z نمایش را اجرا می کند. مخاطبان جوانتر (سنین 13-22 سال) اکثریت کاربران TikTok را تشکیل می دهند. به گزارش eMarketer ، از سپتامبر سال 2019 ، 42٪ از کاربران اینترنت در ایالات متحده 13-16 ساله در TikTok هستند. در سنین 17 تا 21 سال ، این درصد به 32٪ می رسد.

نسل های قدیمی (Boomer ، Gen X ، Millennial) از اجتماعی به عنوان روشی برای به روز ماندن با دوستان ، اکتشاف علایق در گروه ها و برقراری ارتباط از طریق پیام رسانی استفاده کرده اند. از طرف دیگر ، ژنرال Z ، ارزش اجتماعی خود را به عنوان وسیله ای بی نظیر برای سرگرمی ، اعتراف کنندگان – و ، خوب ، شوخی تاریک – درآورد. این بخشی از دلایلی است که مارک ها باید روی بسترهای مختلفی که سرگرمی های عجیب و غریب ، زودگذر و بدون سر و صدایی را در بر می گیرد ، متفاوت فکر کنند.

Tressie Lieberman ، VP از دیجیتال و فرضیه های غیرقانونی در Chipotle Mexico Grill گفت: “در پایان روز ، مردم به دلیل مشغول کردن مطالب به TikTok می آیند و مارک ها نمی توانند خود را جدی بگیرند.” Chipotle به عنوان یکی از مارک های مشخص کننده چگونگی دسترسی کاربران به TikTok – و چه نوع محتوا را جستجو می کند ، برجسته است ، همانطور که در این مثال مشاهده می کنید:

chipotle

@ دوست شما چیپوتل #fyp #chipotle

♬ حداکثر سرعت – اهداف

می توانید TikTok
کار برای مارک ها؟

اکنون که TikTok در ایالات متحده مستقر شده است – و به نظر می رسد که همچنان در حال رشد است – مارک ها در حال خارش هستند تا پیام های خود را مشاهده کنند. قبل از پرش به سکوی ممتیک ، مشاغل باید بپرسند که آیا آنها در وهله اول باید در TikTok بازاریابی کنند یا خیر.

برای مارک های تجاری که با محتوای سرگرم کننده ، چالش برانگیز یا غیرمعمول به مخاطبان جوان می رسند ، ممکن است TikTok مکانی باشد. اما شایان ذکر است که تبلیغات مبتنی بر تصویر و تأیید محصولات به سبک اینستاگرام هنگام بازاریابی در TikTok آن را کاهش نمی دهند.

لیبرمن از Chipotle توضیح داد: “شما نمی خواهید ظاهر شوید و تبلیغ کنید.” “این به معنای ایجاد محتوا برای اینستاگرام و ارسال آن در این پلتفرم نیست. این در مورد استفاده از قدرت این کانال خاص و به اشتراک گذاری محتوا است که به طور خاص در TikTok طنین انداز می شود. “

در اینجا برخی از راه هایی که مارک ها در TikTok فرو می روند آورده شده است.

تبلیغات. تجارت تبلیغاتی TikTok هنوز در مراحل ابتدایی است. سال گذشته این سکوی تبلیغاتی تبلیغاتی خود را در بتا ارائه داد که با اشتیاق از مارک هایی که برای اولین بار این آزمایش را انجام می دادند ، به خود جلب شد. این پلتفرم هنوز در آزمایش بتا است و فاقد برخی از گزینه های هدفمند تر و ویژگی های برنامه ای است که تبلیغ کنندگان را قادر می سازد به طور خودکار خرید و اندازه گیری تبلیغات را انجام دهند.

در حال حاضر ، تبلیغات در TikTok فقط براساس CPM (هزینه هر هزار برداشت) ارائه می شود. برای شروع ، تبلیغ کنندگان باید یک حساب آگهی TikTok ایجاد کنند ، و پس از آن یک نماینده به پلت فرم تبلیغاتی خود سرویس بتا دسترسی پیدا می کند. هنگامی که وارد شوید ، روند ایجاد آگهی مشابه سایر سیستم عامل های اجتماعی است. تبلیغ کنندگان می توانند هدف کمپین را تعریف کرده و بر اساس سن ، جنس ، موقعیت مکانی ، علایق و موارد دیگر ، اهداف هدف گذاری را انتخاب کنند ، همچنین گزینه ای برای تعیین جایگاه تبلیغ (TikTok ، برنامه های وابسته به آن – یا هر دو) وجود دارد و همچنین گزینه ای برای خودکار است. قرار دادن (در بتا).

قالبهای خلاق شامل:

  • تبلیغات ویدیویی بومی را فید کنید
  • برداشت تجاری (یک تبلیغ تمام صفحه که وقتی کاربر برای اولین بار برنامه را باز می کند ظاهر می شود)
  • چالش هشتگ
  • فیلترهای مارک دار
  • تبلیغات Topview (شبیه به برداشت تجاری مارک اما از محتوای خوراک استفاده می کند)
  • مشارکت تجاری Influencer

تجارت اجتماعی در ماه نوامبر ، TikTok آزمایش پست های ویدیویی قابل فروش را آغاز کرد و این امر باعث می شود که سازندگان بتوانند لینک های تجارت اجتماعی را در پست های خود قرار دهند. کاربران می توانند بدون ترک برنامه ، خرید را انجام دهند. در حال حاضر ، این گزینه هنوز در بتا است و هیچ کلمه فعلی در مورد چه زمانی گسترده تر پخش نمی شود.

حمایت از چالش های هشتگ. با وجود عدم وجود تبلیغات عالی برای TikTok ، مارک ها هنوز با یافتن جامعه به طرق مختلف می توانند محصولات خود را معرفی کنند (و همه ما می دانیم که انجمن TikTok یک چالش خوب را دوست دارد). چالش های هشتگ حمایت شده به مارک ها امکان ایجاد یک فیلم ویدئویی و ایجاد فوری برای جامعه را می دهد که کاربران پس از آن می توانند با چرخش خودشان بازی کنند.

موارد استفاده از برند

کباب مکزیکی چیپوتل. چیپوتل برای ایجاد یک سری از چالش ها با هواداران خود همکاری کرد. اولین چالش ویروسی آن در ماه مه سال 2019 آغاز شد پس از آنکه مشتری ویدئویی را در حال ساخت یک تلنگر درپوش فیلمبرداری کرد ، که پس از آن چیپوتل در اینستاگرام منتشر کرد. در این پست بیش از یک میلیون بازدید مشاهده شد و باعث شد تا این برند به TikTok مراجعه کند تا مشتریان را دعوت کند تا با یک چالش هشتگ مارک ، ترفند درب را برای خودشان امتحان کنند. چالش #ChipotleLidFlip بیش از 104 میلیون بازدید ، 111000 ارسال ویدیو و بیش از 59000 شرکت کننده در طول کمپین دریافت کرد.

e.l.f. لوازم آرایشی. برند آرایش e.l.f. موفقیت ویروسی را نیز با قالب چالش هشتگ پیدا کرد. با بیش از 3 میلیون بازدید ارگانیک از هشتگ #elfcosmetics در TikTok ، این برند چالش خاص خود را برای تعامل با جامعه سازنده محور ایجاد کرد. یک سخنگوی e.l.f گفت: “# چالش #eyeslipsface” فیلم های معتبر و معتبر را که فراتر از لوازم آرایش و حتی فراتر از کاربران لوازم آرایش هستند ، با تمرکز بر بیان (تشریح) بیان “تشویق می کند.”

در حالی که اکثریت قریب به اتفاق مارک ها همچنان به دنبال محتوای صحیح اینستاگرام خود به Tik Tok ، e.l.f. کمپین خود را از ابتدا طراحی کرد و اولین برندی بود که موسیقی اصلی را برای هشتگ TikTok خلق کرد. این کمپین رکورد بیشترین ویدیوهای تولید شده توسط کاربر را در یک کمپین نام تجاری TikTok خراب کرد و اولین مارک حمایت شده ای بود که نقطه # 1 روند را در TikTok برگزار کرد. این کمپین در حال حاضر 4.4 میلیارد بازدید دارد و رو به رشد است.

آنچه به نظر می رسد ، با حسن نیت ارائه دادن جسیکا آلبا (بله ، غرفه ها نیز درگیر آن هستند).

@جسیکا آلبا

#eyeslipsface نگاه غلط من #honestbeauty #cleanbeauty

♬ چشم لب صورت. (feat. Holla FyeSixWun) – iLL Wayno

با نگاه به آینده

شاید با ارزش ترین جنبه TikTok مخاطبان آن باشد. آنها جوان ، مطمئن هستند ، اما آنها می خواهند یک تجربه دیجیتالی که معتبر ، خانگی و کاملاً سرگرم کننده است. این بخشی از دلیل واکنش و چالش ها با سرعت پیچیده است. کاربران TikTok به جای ایستادن و تماشای بازی های اجتماعی از راه دور ، در حالت غواصی در حال غواصی هستند تا در زمان واقعی نزدیک علامت های خود را ترک کنند.

اشلی فوزت ، VP از بازاریابی برای استارست گفت: “در حالی که سایر سیستم عامل های اجتماعی کاربران را مجبور می کنند تا محتوای با دقت را ارسال کنند ، TikTok از کاربران دعوت می کند تا مهارهای خود را آزاد کنند ، از آن لذت ببرند و احمق شوند.” “مصرف کنندگان امروز وقتی صحبت از تبلیغات می شود به طور فزاینده ای زرنگ هستند. برندها باید توجه جدی به تمایز TikTok و سایر سیستم عامل ها داشته باشند و استراتژی کانال خود را بر این اساس ترسیم کنند. ”

The post TikTok 101: آغازگر مارک ها برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top