شما می دانید استفاده از مواد بازاریابی بصری بر روی برند و چگونگی ایجاد آنها به طور مداوم چقدر مهم است. همین امر در مورد اعمال نفوذ صوتی مؤثر و ایجاد استراتژی بازاریابی صوتی است. بگذارید متخصصان برندهای صوتی خاص ، تجزیه و تحلیل و توزیع توضیح دهند که چرا صدا اهمیت دارد و چگونگی ترکیب آن در تبلیغات تبلیغاتی شما.
به دیمین اسراگگ ، مدیر کل Veritonic ، کالین Fahey ، مدیر عامل ایالات متحده برای Sixiéme Son و بنیانگذار و رئیس جمهور Adsonica ، ویلیام آگوش بپیوندید زیرا آنها بینش خود را در مورد بازاریابی صوتی به اشتراک می گذارند و چگونه صدا می تواند نقش مهمی در متمایز کردن برند شما از رقبا داشته باشد. .
در این وبینار ، شما می آموزید که چگونه:
- امکانات بازاریابی صوتی را که شامل مارک صوتی است ، نیز کشف کنید
- مزایای ذاتی و نقاط داده های قابل اندازه گیری از استفاده از صدا در بازاریابی را مشخص کنید
- فرصت هایی را برای توزیع تبلیغات بنر که هویت برند را از طریق بازاریابی صوتی ایجاد می کند ، تشخیص دهید
امروز برای “Sonic Branding: با استفاده از قدرت صوتی در استراتژی بازاریابی خود ،” ارائه شده توسط Adsonica ثبت نام کنید.
The post Sonic Branding: با استفاده از قدرت صوتی در استراتژی بازاریابی خود ، برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.