Sonic Branding: از قدرت صدا در استراتژی بازاریابی خود استفاده کنید

thumbnail

شما می دانید استفاده از مواد بازاریابی بصری بر روی برند و چگونگی ایجاد آنها به طور مداوم چقدر مهم است. همین امر در مورد اعمال نفوذ صوتی مؤثر و ایجاد استراتژی بازاریابی صوتی است. بگذارید متخصصان برندهای صوتی خاص ، تجزیه و تحلیل و توزیع توضیح دهند که چرا صدا اهمیت دارد و چگونگی ترکیب آن در تبلیغات تبلیغاتی شما.

به دیمین اسراگگ ، مدیر کل Veritonic ، کالین Fahey ، مدیر عامل ایالات متحده برای Sixiéme Son و بنیانگذار و رئیس جمهور Adsonica ، ویلیام آگوش بپیوندید زیرا آنها بینش خود را در مورد بازاریابی صوتی به اشتراک می گذارند و چگونه صدا می تواند نقش مهمی در متمایز کردن برند شما از رقبا داشته باشد. .

مطالب مرتبط  an یک مرد آگهی در حال انجام جستجوی Google چیست؟ "

در این وبینار ، شما می آموزید که چگونه:

  • امکانات بازاریابی صوتی را که شامل مارک صوتی است ، نیز کشف کنید
  • مزایای ذاتی و نقاط داده های قابل اندازه گیری از استفاده از صدا در بازاریابی را مشخص کنید
  • فرصت هایی را برای توزیع تبلیغات بنر که هویت برند را از طریق بازاریابی صوتی ایجاد می کند ، تشخیص دهید
مطالب مرتبط  غول CPG Unilever اعلام نمی کند بیشتر فیس بوک ، توییتر تبلیغات تا سال 2020

امروز برای “Sonic Branding: با استفاده از قدرت صوتی در استراتژی بازاریابی خود ،” ارائه شده توسط Adsonica ثبت نام کنید.

The post Sonic Branding: با استفاده از قدرت صوتی در استراتژی بازاریابی خود ، برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top