SMX Overtime: استراتژی ها و تاکتیک های تبلیغات پیشرفته با لینکدین برای تبلیغ کنندگان B2B

thumbnail

SMX Overtime بخشی از سری بلندگوهای SMX ما از مجریان کنفرانس است که به سوالات شرکت کنندگان در موضوعات مختلف پاسخ می دهند.

س: برای مخاطبان LinkedIn Lookalike ، اگر لیستی را بارگذاری کنید ، آن را بپوشید و بعد 6 ماه بعد یک لیست دیگر را برای همین شخص آپلود کنید ، چقدر از نگاه ها در مقابل همپوشانی با اولین ظاهری ایجاد شده تغییر می کند؟

آ. ما از اطلاعاتی که چقدر همپوشانی بین مدل های Lookalike وجود دارد ، محرمانه نیستیم ، بنابراین این کار دشوار است که بدانید. یکی از راه های امتحان و جلوگیری از اشباع بیش از حد ، تغییر پیشنهاد یا حداقل خلاقیت برای ظاهر جدید است. حتی اگر شخصی قبل از آن مورد هدف قرار گرفته باشد ، تعامل متفاوتی با برند شما خواهد داشت.

به عنوان یک نکته اینجا ، من می خواهم مخاطبان منفی را برای آن دسته از کاربرانی که قبلاً از کمپین های قبلی تبدیل شده اند ، اضافه کنید ، بنابراین شما به کاربرانی که قبلاً اقدامی را که می خواهید انجام دهند انجام نمی دهید.

پرسش – تماسهای تبلیغاتی خوب در تبلیغات LinkedIn چیست؟

آ. مهم است که با هر کاری که از کاربر بخواهید انجام دهد ارزش اضافه کنید. شانس این است که از آنها می خواهید در ازای هر چیزی فرم (تولید سرب) را پر کنند. به مباحثی فکر کنید که مخاطب هدف شما می خواهد درباره آنها بشنود.

نگرانی های آنها چیست؟ چه تصمیمی برای تصمیم گیری در مورد تجارت خود استفاده می کنند؟ چگونه می توانید با استفاده از آن اطلاعات به آنها کمک کنید ، و نه فقط فروش عمده ای را به شرکت خود ارائه دهید؟

اگر ارزش خود را ارائه دهید ، آنها از مارک تجاری مثبت برخوردار خواهند بود و به احتمال زیاد بعداً از پایین خط به شما برمی گردند و از شما خریداری می کنند.

مثالهای بالقوه: ماشین حساب یا ابزاری با نتایج دلخواه ، whitepapers ، اینفوگرافیک ، گزارش های صنعت ، وبینارها ، کتاب کار / کیت ابزار و غیره.

س. چگونه می توانید مخاطبان ظاهری شبیه به سیستم عامل های دیگر مانند فیس بوک یا Google Ads ایجاد کنید؟

آ. این سکوها جایی هستند که مخاطبان Lookalike ایجاد می شوند. به عنوان تبلیغ کننده ، شما فقط باید مخاطبان اصلی خود را بارگذاری یا ایجاد کنید و سپس LinkedIn یا Facebook را برای ایجاد Lookalike هدایت کنید.

در Google Ads ، مخاطبان مشابهی وجود دارند ، اما هنگامی که مخاطبی که در حال بارگیری مجدد شما ایجاد کرده اید ، یک الگوی قابل شناسایی را برای شما ایجاد می کند.

س: شما اشاره کردید که هدف قرار دادن عنوان شغلی در لینکدین گران بود. آیا توانسته اید هدفگذاری را با عملکرد PLUS با عنوان کار انجام دهید؟ اگر چنین است ، آیا CPC کمتری را مشاهده می کنید؟

مطالب مرتبط  17 راه PPC می تواند به تجارت شما در بقای بحران اقتصادی کمک کند

آ. اضافه کردن این دو در کنار هم به این معنی است که شما می توانید عنوان شغلی و عملکرد شغلی را هدف قرار دهید. این مطمئناً می تواند CPC های دستیابی و پایین را افزایش دهد ، اما می تواند مخاطب را رقیق کرده و در نهایت به ارائه تبلیغات برای کاربران با کیفیت پایین نیز منجر شود.

به شخصه ، من ترجیح می دهم در همان کمپین ، هدفمندی مانند این را مخلوط نکنم. من پیشنهاد می کنم یک کمپین شغل شغلی و یک کمپین عملکرد توابع ایجاد کنید و CPC ها و عملکرد را با یکدیگر مقایسه کنید.

ممکن است یکی از دیگری بهتر باشد یا ممکن است هر دو عملکرد خوبی در کنار هم داشته باشند.

س: در تجربه شما ، چه نوع هدفگذاری آگهی LinkedIn ، قوی ترین و پایدارترین نتایج ، یعنی هدف قرار دادن گروه ، صنعت و غیره را به شما نشان داده است؟

آ. این یک سؤال دشوار است که باید در سراسر صفحه پاسخ دهید. پاسخ سطح من این است که مناسب ترین مخاطب بهترین خواهد بود و این بستگی به آنچه شما برای ارائه در دسترس دارید بستگی دارد. اگر بخشی از محتوا را ارائه می دهید ، تمرکز آن محتوا چیست؟ آیا این مبتنی بر صنعتی است که کسی در آن قرار دارد؟ آیا این مبتنی بر مهارتهای خاص عضو است؟ آیا این عمومی است و هر کسی در یک شرکت با اندازه خاص می تواند از آن استفاده کند؟

در مورد ارزشی که ارائه می دهید فکر کنید و چه کسی بیشترین سود را خواهد داشت. بگذارید مشخص شود که چه نوع هدفمندی را به عنوان عنوان شغلی استفاده می کنید برای یک حساب عالی اما برای دیگری وحشتناک باشد.

س: چگونه می توانید در مورد ارگانیک برای رشد پیروان صفحه شرکت LinkedIn خود و افزودن اطلاعات برای افزایش پیروان از طریق پست در مقابل ایجاد یک استراتژی ویدیویی LinkedIn و روی آوردن به تبلیغات نمایش اسپیس و پیام های InMail ، احساس کنید؟

آ. راستش هر دو استراتژی جایگاه خود را دارند. کمپین های ارگانیک چیز بزرگی است که همیشه برای جلب آگاهی از برند تلاش می کنید ، اما Paid قطعاً می تواند از این تلاش ها پشتیبانی کند. شما می توانید از نوع کمپین Engagement استفاده کنید تا به کاربران کمک کند تا با پست ها یا صفحه خود درگیر شوند و امیدوارم در دراز مدت علاقه بیشتری به مشاغل خود داشته باشید.

در مورد قالب ها ، ویدئو فوق العاده است زیرا می توانید پیام خود را بدون دخالت دریافت کنید. به گفته این ، یکی از این اشکالات قادر به هدف قرار دادن افراد نیست که چگونه با ویدیوی شما در LinkedIn مانند شما در فیس بوک درگیر شدند. این بدان معنا نیست که شما نباید ویدیو کنید. اگر چیزی محکم دارید ، به هر حال باید از آن برای ارتقاء مشاغل خود استفاده کنید. فقط انتظار نداشته باشید که پس از دیدن این ویدیو دوباره بتوانید با کاربران مجدداً برنامه نویسی کنید.

مطالب مرتبط  چگونگی کار از خانه ، آچار را در هدف قرار دادن کمپین پرتاب کرده است [Video]

تا آنجا که InMail ، این قالب مورد علاقه من نیست. مگر اینکه چیزی منحصر به فرد و جذاب داشته باشید ، به بهترین شکل ممکن است تبلیغ صفحه خود را به اخبار و سیستم عامل های دیگر ادامه دهید.

س: آیا داده هایی وجود دارد که می توانید از Google یا Facebook فاش کنید که بتوانید در LinkedIn استفاده کنید؟

آ. بله و خیر. برای به دست آوردن بینش از یک سیستم عامل به سیستم دیگر ، کارهای زیادی می توانید انجام دهید ، اما تصور اینکه هدف قرار دادن در LinkedIn دقیقاً با فیس بوک و گوگل مطابقت دارد ، ایده خوبی نیست. حتی بسته به نوع بستری که استفاده می کنید ، ممکن است متفاوت باشد به اندازه محدوده سنی یا جنسیت.

درعوض ، به شما پیشنهاد می کنم مخاطبان کاربران را از یک سیستم عامل ایجاد کنید و سپس از ابزارهای Audience Insights استفاده کنید تا تقسیم بندی را در این کاربران مشاهده کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواهم بدانم مخاطب گوگل من چگونه با LinkedIn مطابقت دارد ، می توانم از کنوانسیون برچسب گذاری URL استاندارد من برای ایجاد مخاطب کاربران با “منبع = google” و “medium = cpc” در LinkedIn استفاده کنم تا ببینم کاربرانی که از نقشه کمپین های Google شما برای هدف قرار دادن گزینه ها در Linkedin آمده است.

علاوه بر ویرایشگر: از آنجا که LinkedIn متعلق به مایکروسافت است ، برخی از مخاطبان در آنجا یکپارچه سازی را هدف قرار می دهند. در LinkedIn ، می توانید علایق را بر اساس داده های جستجوی بینگ مورد هدف قرار دهید. تبلیغ کنندگان می توانند براساس محتوای کسب و کار گرا که در بینگ درگیر شده اند ، به مخاطبان برسند. علاوه بر این ، کمپین های تبلیغاتی مایکروسافت (که به تبلیغات جستجوی بینگ و تبلیغات بومی در شبکه مخاطبان مایکروسافت خدمت می کنند) می توانند بر اساس شرکت LinkedIn ، عملکرد شغلی و دسته بندی های صنعت هدف قرار گیرند.

پوشش بیشتر از SMX

  • SMX Overseime: بهینه سازی رتبه بندی در AnswerBox و People همچنین بپرسید
  • SMX Overseime: چگونه می توان کمپین های جستجوی مؤثر بالای قیف را اجرا کرد
  • SMX Overseime: نحوه مدیریت و بهینه سازی حسابهای B2B
  • SMX Overseime: ایجاد یک استراتژی محتوای ویدیویی برای اولین بار

The post SMX Overtime: Advanced LinkedIn تبلیغات و تاکتیک های تبلیغاتی برای تبلیغات B2B برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top