SMX Overseime: Schema و داده های ساختاری – طلا پنهان برای SEO

thumbnail

SMX Overtime بخشی از سری بلندگوهای SMX ما از مجریان کنفرانس است که به سوالات شرکت کنندگان در موضوعات مختلف پاسخ می دهند.


س. آیا می توانیم در اجرای برنامه های خود ادامه یابیم که می توانیم آن را انجام دهیم؟ اینها را تغییر می دهند و می توانند از اینها استفاده کنند؟

آ. بله ، قطعاً می تواند ارزش اجرای داده های ساخت یافته را داشته باشد ، حتی اگر تأثیر مستقیمی برای نتایج غنی در SERP ها نداشته باشد. همانطور که می دانیم ، Google دائماً چشم انداز SERP را تنظیم می کند ، بنابراین نتایج غنی جدید همیشه یک امکان است. داده های ساخت یافته می توانند به Google در درک بهتر محتوای یک صفحه کمک کنند و همچنین در درک چگونگی ارتباط آن محتوا با اشخاصی که شناسایی می کنند ، کمک کند.

مرتبط: درباره داده های ساخت یافته در بخش HTML راهنمای سئو ما اطلاعات بیشتری کسب کنید.

س: آیا MREID ها را در داده های ساختار یافته مشتری گنجانیده اید؟ اگر چنین است ، آیا برای هر گونه سؤال داده شده ، مزایا و ابهام کاهش یافته با SERP را مشاهده کرده اید؟

آ. MREID (شناسه موجودیت قابل خواندن دستگاه) قطعاً چیزی است که می تواند درک Google را درمورد موجودیت اصلی یک صفحه سودمند کند.

مطالب مرتبط  چرا نباید از تنظیمات فصلی Google Ads برای نوسانات COVID-19 استفاده کنید

MREID ها رشته اختصاصی مرتبط با یک نهاد خاص را به Google ارائه می دهند. این شبیه به نحوه ارجاع یک شماره SKU به یک محصول خاص است. در حالی که تأثیر مستقیم داده های ساختار یافته در رتبه بندی کمی سحابی است ، استفاده از MREIDs فرصتی عالی برای کمک به Google است تا مستقیماً موجودیت را بفهمد ، به خصوص هنگامی که واحد قرارداد نامگذاری دیگران را به اشتراک بگذارد. بیل اسلاوسکی دریافت که گوگل در گذشته از ID دستگاههای مشابه برای بهبود جستجوی تصویر استفاده کرده است.

با مراجعه به MREID در یک ویژگی “SameAs” ، Google می تواند با اطمینان بیشتری اطلاعات کسب کند ، موجودیت دقیق ارجاع داده شده است. به نوعی ، این شبیه به مراجعه به صفحه Wikidata مرتبط با نهاد در داده های ساختار یافته است.

س: بهترین روشها برای نشانه گذاری طرحواره برای تیزرهای محصول در صفحات دسته بندی تجارت الکترونیک چیست؟ برخی لیستی از محصولات را پیشنهاد می کنند ، در اسناد دیگر می گویند یک محصول نباید به صفحه دیگری اشاره کند.

مطالب مرتبط  Google ویژگی جدید "سابقه تماس" را برای Google برای کسب و کار من آزمایش می کند

آ. به طور کلی ، توصیه می کنیم هر یک از موارد را در صفحات لیست محصولات با نشانه “محصول” علامت گذاری کنید که اطلاعات داده شده را در محتوای قابل مشاهده در هر لیست مشخص می کند. البته ، این باید به صورت پویا تولید شود تا همیشه موجودی صفحه را نشان دهد.

اگر هدف از داده های ساخت یافته این است که به Google کمک کند تا محتوای یک صفحه را بهتر بشناسد ، از این رو تعیین هر مورد در لیست ممکن است به Google کمک کند تا درک کند که این صفحه شامل مجموعه ای از محصولات است.

مقالات بیشتر در مورد داده های ساختاری و طرحواره را مشاهده کنید.

پوشش بیشتر از SMX

  • SMX Overseime: بهینه سازی رتبه بندی در AnswerBox و People همچنین بپرسید
  • SMX Overseime: چگونه می توان کمپین های جستجوی مؤثر بالای قیف را اجرا کرد
  • SMX Overseime: نحوه مدیریت و بهینه سازی حسابهای B2B
  • SMX Overseime: ایجاد یک استراتژی محتوای ویدیویی برای اولین بار

The post SMX Overtime: Schema و داده های ساختار یافته – طلای پنهان برای SEO ها برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top