SMX Overseime: 3 مرحله برای ایجاد صفحات تجاری الکترونیکی خزنده و بهینه سازی شده است

thumbnail

SMX Overtime بخشی از سری بلندگوهای SMX ما از ارائه دهندگان SMX است که به سوالات شرکت کنندگان در موضوعات مختلف پاسخ می دهند.

ماه گذشته در SMX West در سان خوزه ، کالیفرنیا ، با تونی وره ، معاون رئیس تجارت الکترونیکی در گروه علاقه ، در مورد پالایش و بهینه سازی جستجوی در سایت های تجارت الکترونیکی صحبت کردم. در پایان ارائه من ، “سئو برای رده تجارت الکترونیکی ، صفحات جزئیات محصول” ، تعدادی از سؤالات شرکت کنندگان در جلسه وجود داشت ، اما این سؤالی است که می خواستم پیگیری آن را انجام دهم ، زیرا جواب چندان ساده نیست:

س: من موافق هستم که باید محتوای منحصر به فرد اضافی به صفحات جاسوسی / فیلتر شده اضافه شود ، اما اکثر سیستم عامل های تجارت الکترونیکی اجازه این کار را از جعبه مجوز نمی دهند زیرا این صفحات از نظر CMS از لحاظ فنی وجود ندارند. برای حل این مشکل از چه راه حل هایی استفاده کرده اید یا شرکت های دیگر دیده اید؟

آ: تنها راه برای اضافه کردن مطالب منحصر به فرد و قابل خزیدن به صفحات دسته AJAX ایجاد شده توسط ناوبری آسان ، تهیه کد سفارشی است. هیچ راه حلی با اندازه یکسان وجود ندارد زیرا هر سایت تجارت الکترونیکی به طور متفاوتی اجرا می شود ، حتی وقتی آنها در یک بستر تجارت الکترونیکی قرار بگیرند. با این وجود ، این سه مرحله شما و توسعه دهنده شما را در مسیر درست قرار می دهد تا راه حلی برای سایت بی نظیر شما ایجاد کند.

مطالب مرتبط  Nextdoor پست های کسب و کار رایگان ، مشاوره بهترین شیوه را نشان می دهد

1. پیوندهای ناوبری خود را آسان کنید

Google فقط پیوندهای ایجاد شده با آن را تشخیص می دهد لنگر برچسب و آن Href ویژگی با یک URL به عنوان پیوندهای واقعی در خزیدن اولیه خود ، مانند این جفت شود:

متن لنگر در اینجا

هر پیوند ایجاد شده با یک دهانه یا برچسب تقسیم – یا راه دیگری غیر از آن لنگر برچسب با یک Href و URL – بلافاصله خزنده نخواهد بود. اگر پیوندهای شما قابل خستگی نیستند ، دو مرحله دیگر به شما کمک نمی کنند.

2. استفاده کنید pushState برای ایجاد صفحات آسان غیرقابل توصیف

قبل از بهینه سازی صفحه ناوبری آسان ، که از نظر فنی در سیستم مدیریت محتوا شما وجود ندارد ، باید URL را به آن بدهید که موتورهای جستجو می توانند این فهرست را نمایه کنند. بدون یک URL منحصر به فرد ، هیچ صفحه ای برای موتورهای جستجو وجود ندارد که بتوانند برای هر یک از صفحه های ناوبری وجهی شخصی رتبه بندی کنند. استفاده کنید pushState برای تغییر URL ای که نوار آدرس هنگام بارگذاری صفحه نمایش می دهد ، که به ربات های جستجو یک URL منحصر به فرد برای فهرست کردن می دهد که شامل بهینه سازی کلمه کلیدی کاربرپسند است.

به عنوان مثال ، بیایید بگوییم که SampleJewelryStore.com به عنوان یک دسته در سایت خود برای حلقه ها ، و فیلتر “سنگهای قیمتی” را ارائه می دهد. این فیلتر شامل جنبه های الماس ، یاقوت ، یاقوت کبود ، و مروارید است. وقتی مشتری جنبه الماس را انتخاب می کند ، و انتخاب محصول باریک می شود که فقط حلقه های الماس را نشان دهد ، pushState می توانید URL را وارد کنید https://SampleJewelryStore.com/rings/diamonds/ در نوار آدرس.

مطالب مرتبط  20200924 SEL مختصر

به طور رسمی خوانده می شود windows.history.pushState ()، این عملکرد JavaScript بخشی از “API سابقه HTML5” است. این شامل یک خط کد با سه پارامتر ساده است: windows.history.pushState (داده ، عنوان ، آدرس).

با pushState شما می توانید از مزایای قابلیت استفاده از فیلتر سریع AJAX و همچنین URL های قابل خزیدن که موتورهای جستجو به منظور رتبه بندی محتوای شما به صورت ارگانیک نیاز دارند ، بدست آورید. بعلاوه ، به این دلیل که به تماس های اضافی سرور یا بارهای صفحه نیازی ندارید ، مدت زمان بار اضافی صفحه وجود ندارد.

پوشش بیشتر از SMX

  • SMX Overseime: چگونه می توان کمپین های جستجوی مؤثر بالای قیف را اجرا کرد
  • SMX Overseime: نحوه مدیریت و بهینه سازی حسابهای B2B
  • SMX Overseime: ایجاد یک استراتژی محتوای ویدیویی برای اولین بار
  • SMX Overseime: ایجاد محتوای عالی ، سؤالات متداول و نحوه حرکت به محدودیتهای تأیید

The post SMX Overtime: 3 مرحله برای ایجاد تجارت الکترونیکی وردنه قابل ویرایش و بهینه سازی ، ابتدا در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top