SMX Overseime: فروش با تبلیغات TrueView YouTube و TrueView برای تبلیغات در YouTube

thumbnail

SMXــ وقت مشاغل متذکرهشرکت کنندگان در SMX می توانند از نظر متداول استفاده کنند

قبل از شیرجه رفتن ، تازه ای را در این قالب های تبلیغی انجام دهید. تبلیغات TrueView Discovery YouTube می تواند در نتایج جستجوی YouTube ، صفحات تماشا و حتی صفحه اصلی ظاهر شود. آنها شامل یک تصویر کوچک تصویر ، عنوان ، شرح تعداد و (گاهی اوقات) توضیحی هستند. وقتی کاربر روی تبلیغ TrueView برای Discovery کلیک می کند ، برای تماشای این ویدیو به صفحه کانال تماشای YouTube یا صفحه کانال تبلیغ کننده منتقل می شوند.

نتیجه برتر در این جستجوی YouTube تبلیغات TrueView Discovery است.

من در مورد استفاده از تبلیغات TrueView برای Discover در ستون قبلی بیشتر نوشتم ، که می توانید در اینجا بررسی کنید.

در همین حال ، TrueView برای تبلیغات خرید ، به شما این امکان را می دهد تا در کنار تبلیغات ویدیویی TrueView خود ، تبلیغات لیست محصولات را از خوراک محصول خود نشان دهید. آنها ترکیبی عالی از برندسازی و پاسخ مستقیم ارائه می دهند.

اکنون به پرسش و پاسخ بپردازید.

س: به نظر شما طول فیلم ایده آل برای تبلیغات TrueView Discovery چیست؟

آ. پاسخ صادقانه من این است که من طول پیشنهادی ندارم ، اما توصیه می کنم محتوای ویدیوی طولانی تری را بپذیرید. به یاد داشته باشید افراد برای مشارکت با محتوای ویدیو به YouTube می روند. و اگر مخاطب مناسبی را هدف قرار داده اید ، آنها به دلایلی روی تبلیغ ویدیوی شما کلیک کردند. آنها می خواستند تبلیغ شما را تماشا کنند. در مثالی که در ارائه خودم درباره آن صحبت کردم ، 5-7٪ کاربران داشتیم که یک فیلم 30 دقیقه ای را تماشا می کنند. و ما فقط به پنی ها پرداخت کردیم تا بتوانیم آنها را به مدت نیم ساعت با مارک ما در تعامل داشته باشیم. اگر محتوای ویدیوی طولانی دارید که به سؤالات پاسخ می دهد ، یا شاید فقط گروه خاصی از کاربران را سرگرم کند ، محتوای ویدیوی طولانی را برای TrueView Discovery در آغوش بگیرید.

س: شما به آزمایش تبلیغات مختلف برای TrueView Discovery اشاره کردید. چه چیزی شما را به عنوان بهترین تست کار کرده اید؟

آ. در این مقاله من به تصویر بندهای تصویر اشاره کردم و عنوان برای همه قالب های تبلیغاتی نشان داده می شود (دسک تاپ تبلیغاتی در جستجوی YouTube ، جستجوی YouTube جستجوی تلفن همراه ، دسک تاپ تبلیغاتی مرتبط با YouTube ، تبلیغات مرتبط با YouTube). توضیحات موجود در یک آگهی TrueView Discovery فقط در قالب Desktop Ad Ad Search YouTube نشان داده می شود. بنابراین آزمایش آگهی TrueView Discovery خود را فقط روی تصویر کوچک یا تیتر تمرکز کنید.

مطالب مرتبط  گوگل Prabhakar Rakhavan را برای هدایت جستجو ، جانشین بن گومس می کند

من دریافتم که تصویر بند انگشتی تأثیر بسیار بیشتری در نرخ مشاهده خواهد داشت. من تصاویر عنوانی سفارشی ، تصاویر خاص محصول ، تصاویر با رنگ های عجیب و غریب را برای دستکم گرفتن حداقل چشمان چشم و موارد دیگر آزمایش کرده ام. هنگامی که با تست تصویر نرخ نمایش را به حداکثر می رسانید ، ببینید آیا تیتر متفاوت تأثیر بیشتری خواهد گذاشت یا خیر.

س: از آنجا که انتخاب محصول برای TrueView برای خرید در سطح کمپین تنظیم شده است ، چگونه معمولاً برای اولویت بندی محصولات اولویت بندی می کنید؟

آ. برای من ، خلاقیت ویدیویی عامل اصلی در تصمیم گیری در مورد محصولات برای نمایش است. اگر ویدئویی که می خواهید برای تبلیغ استفاده کنید محصولات خاصی را نشان می دهد ، می خواهم آن محصولات دقیق را به عنوان کارت های خرید به آن کمپین اضافه کنم. اگر من نمی توانم از آن محصولات خاص استفاده کنم ، قصد دارم تا جایی که می توانم محصولات موجود در این ویدیو را در دسترس قرار دهم.

اگر تبلیغ ویدئویی که شما از آن استفاده می کنید یک فیلم با مارک عمومی تر است ، در اینجا جایی است که برچسب های سفارشی واقعاً کمک می کنند. اطمینان حاصل کنید که خوراک محصول در مركز تجار از برچسب های ارزشمندی كه می توانید بر روی مخاطبان خود آزمایش كنید استفاده كند. به جای اینکه برچسب هایی را توصیف کند که محصول چیست ، باید از برچسب هایی استفاده کنید که محصولاتی را با بهترین حاشیه یا بیشترین فروش هل می دهند. گزینه هایی که ممکن است بخواهید ابتدا آزمایش کنید ، بسته به اهداف شرکت شما کاملاً متفاوت خواهد بود ، اما برچسب های سفارشی روش مورد علاقه من برای فشار آوردن محصولات با ارزش به شرکت شما است.

س: شما ذکر کردید که درصد تماشای دستگاه تلویزیون هر روز بیشتر و بیشتر می شود. آیا دستگاههای تلویزیونی را برای تبلیغات ویدیویی خاموش می کنید؟

مطالب مرتبط  اکنون توییتر دوباره در Google است

آ. این به هدف کمپین می رسد. اگر می خواهید ویدیوهایتان ترافیک را با پسوندهای تماس به عمل هدایت کنند ، ممکن است بخواهید دستگاههای تلویزیونی را به عقب برگردانید. من فقط می توانم برای خود صحبت کنم ، اما YouTube را از طریق Xbox خودم را از طریق تلویزیون مشاهده می کنم. من برای انتخاب کنترلر Xbox بسیار تنبل هستم و سعی می کنم از طریق تلویزیون من به وب سایت شما بروم.

حال اگر به افزایش آگاهی و افزایش دسترسی خود اعتقاد دارید دستگاه های تلویزیون را روشن کنید. من گفتم که از Xbox استفاده نمی کنم تا به وب سایت شما بروم. اما وقتی YouTube را از تلویزیون تماشا می کنم ، تلفن من همیشه در کنار من است. و اگر چیزی را ببینم که دوست داشته باشد ، می خواهم آن را در تلفن خود جستجو کنم و نه با Xbox. همچنین با TrueView In-stream فقط درصورتی که کاربر 30 ثانیه از تبلیغات یا کل تبلیغات را تماشا کند ، اگر کمتر از 30 ثانیه باشد ، می پردازید. با حذف دستگاه های تلویزیونی از هدف قرار دادن آگهی خود ، می توانید بسیاری از نمایش های رایگان را از دست ندهید.

س: هنگامی که آسانسورهای تجاری را با مثال TrueView for Shopping با استفاده از جایگاه های محصول در کنار ویدیو دیدید ، معیارهایی را که برای اندازه گیری آن بالابرها استفاده می کنید چیست؟

آ. آن مثال خاص از یک شخصیت مشهور استفاده می کرد و به دلیلی متمرکز بود که نام خاصی داشت. ما می توانیم روند Google و همچنین کمپین های کلیدی جدید را که در Google Ads تنظیم کرده ایم مرور کنیم. لحظه ای که شروع به اجرای آن تبلیغات ویدیویی کردیم ، دیدیم که افرادی در جستجوی ترکیبی از نام تجاری یا نام علت به همراه مشهور بودند.

علاوه بر آسانسورهای اصطلاح جستجو ، ما مخاطبان را از آن نمایه تبلیغات ویدیویی حذف کردیم و آنها را به کمپین های جستجو و تلاش های اضافی برای حذف مجدد در YouTube قرار دادیم تا تعامل ادامه یابد.

The post SMX Overseime: فروش با تبلیغات TrueView YouTube و TrueView برای تبلیغات YouTube برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top