SMX Overseime: بهینه سازی رتبه بندی در AnswerBox و People همچنین بپرسید

thumbnail

بعد از جلسه در SMX West که من و Paxton Grey در مورد “بهینه سازی رتبه بندی در AnswerBox / People also Ask” صحبت کردیم ، حاضران سؤالاتی را در مورد نحوه بهینه سازی برای قطعه های برجسته و درباره توصیه های استراتژی که ما ارائه خواهیم داد ، سؤال کردند. در زیر برخی از پاسخ های ما به آن سؤالات آورده شده است.

اگر به منابع ذکر شده دسترسی نداریم چگونه می توانیم فرصت ها و اقدامات سنجش را پیدا کنیم؟ آیا روشهای دیگری وجود دارد یا شما سرمایه گذاری در اینها را توصیه می کنید؟

یکی از بهترین روشهایی که من می دانم ، جدا از آنچه که در این ارائه شده است ، استفاده از داده هایی است که ما به آنها دسترسی داریم ، به عنوان مثال در کنسول جستجو ، به طور خاص گزارش عملکرد جستجو. با انتقال به کنسول جستجوی جدید ، به نظر می رسد گوگل وقتی اطلاعاتی را ارائه می دهد که برای استراتژی های کلی سئو ما مهم باشد ، سیلابی ها را باز کرده است. من اکیداً توصیه می کنم با کلیه گزارشاتی که کنسول جستجو ارائه می دهد ، آشنا شوید. در گزارش عملکرد موجود در داشبورد کنسول جستجو ، می توانید با کلیک ، تأثیر و میانگین داده های رتبه بندی جستجو ، صفر را وارد کنید.

برای جدا کردن فرصت های برجسته برجسته ممکن است موارد زیر را انجام دهید:

  1. از یک فیلتر پرس و جو استفاده کنید تا شروع مشترک سؤالات مبتنی بر سؤال را جدا کنید (بعنوان مثال ، چگونه ، چه موقع ، انجام دهید ، کجا انجام دهید ، و غیره) ،
  2. برای جداسازی پرس و جوها با رتبه متوسط ​​2 و زیر ، یک فیلتر برای موقعیت متوسط ​​اضافه کنید.
  3. بررسی علامت نمایش داده شده در این فیلتر برای بررسی اینکه آنها قطعه هستند که ارزش انجام آنها را دارند.
  4. همچنین می توانید همین روند را تکرار کنید اما فقط به نمایش داده شدگانی که فقط دارای رتبه متوسط ​​1 هستند نگاهی بیندازید. fفرصت های قطع شده مکانی که در حال حاضر برنده می شوید.

من همچنین توصیه می کنم به CTR و کلیکهای کلی توجه کنید تا بتوانید در مورد اینکه آیا یک ویژگی قطعه برجسته برجسته ارزش آن را دارد یا خیر ، بررسی کنید. به عنوان مثال ، اگر برای یک نمایش داده شده از ویژگی های برجسته رتبه متوسط ​​3 را دارید و در مقایسه با بقیه سؤال ها ، تعداد مناسبی از کلیک را کسب می کنید ، ممکن است ارزش این را داشته باشد که در رتبه بندی قرار بگیرید تا ببینید آیا اینها کلیک بیشتری به شما ارائه می دهد یا خیر. هنگامی که شما را به قطعه برجسته منتقل کنید.

مطالب مرتبط  SEO صوتی: روشهای مختلفی برای Google Assistant ، Siri و Alexa مورد نیاز است

آیا می توانید در مورد استراتژی کسب بک لینک خود اطلاعات بیشتری کسب کنید؟

در حین ارائه ، من مثالی از نحوه نمایش پروفایل بک لینک خاص URL را برای توانایی در رتبه بندی برخی از قطعه های برجسته به شما توضیح دادم. این نشان می دهد که هنگام ایجاد یک استراتژی بک لینک برای فرصت های برجسته برجسته ، توصیه می کنیم در بعضی از لنگرهایی که کلمه کلیدی هدف را تقلید می کنند / یا فرصت قطعه برجسته ای را که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید ، بکشید.

من به طور خاص توصیه می کنم شبیه سازی کلمه کلیدی تمرکز خود را به جای همخوانی داشتن به این ترتیب که این بک لینک های اضافی بهتر قادر خواهند بود ارتباط صفحه شما را برای کلید واژه تمرکز شما نشان دهند. مطمئناً هنوز لنگرهای بازی را دقیقاً برابر می کنید ، اما من این موضوع را به عنوان تمرکز ثانویه استراتژی متن لنگر بک لینک شما نگه می دارم.

به عنوان مثال ، اگر دنبال فرصت ویژه Snippet هستید – چگونه یک ماراتن را اجرا کنید ، توزیع متن لنگرهایی که توصیه می کنم اینجا باشد:

  • مسابقه جزئی: 40٪
    • نحوه اجرای یک ماراتن در یک ماه
    • چگونه یک ماراتن سریع اجرا کنیم
    • چگونه یک ماراتن را اجرا کنم
    • یادگیری نحوه اجرای یک ماراتن
  • مسابقه دقیق: 25٪
    • نحوه اجرای یک ماراتن
  • سایر تغییرات لنگر (پیوندهای برهنه ، لنگرهای عمومی ، لنگرهای مارک دار): 35٪
    • مثال.com/running-a-marathon/
    • نام تجاری
    • اینجا کلیک کنید

راهنمایی / ترفندهای دیگری در مورد هماهنگی اهرف با Stat وجود دارد؟

فرایندی که در این توضیحات توضیح دادم همچنین می تواند با داده های حاصل از ابزار تجزیه و تحلیل شکاف محتوا (در اینجا شرح داده شود) انجام شود. پس از لیست نهایی کلمات کلیدی خود ، آنها را به Stat وارد کنید.

مطالب مرتبط  آیا بالای محتوای قیف مورد حمله قرار می گیرد؟ نحوه تنظیم SERP تغییر می کند

تفاوت اصلی بین این فرآیند و فرایند جداسازی قطعه قطعه در اصل این است که شما باید با نگاه کردن به توزیع ویژگی های SERP که در برگه ویژگی های SERP قابل مشاهده است ، بخش بندی قطعه قطعه شده را در Stat انجام دهید. پس از آنجا ، می توانید ببینید که کلمات کلیدی شامل فرصت های برجسته مشخصی است که رقبای شما برای آن دسته بندی می کنند که می توانید برای آن رتبه بندی کنید.

نکته دیگری که به ذهن متبادر می شود مربوط به نحوه نظارت شما بر رقبا ارگانیک است. به طور پیش فرض ، Stat رقبای ارگانیک “Share of Voice” را به خود جلب می کند ، اما اگر می خواهید این لیست را بر اساس افرادی که بیشتر در SERP هایی مشاهده می کنید که از طریق یک سطح دامنه به طور ارگانیک در آنها می بینید ، عمق دهید. از گزارش دامنه های رقابت در اهرس.

چگونه می توانید قطعه برجسته را به SERP محلی نگه دارید و جهانی نروید؟ ما با صفحاتی که دارای قطعه قطعه شده است ، شاهد ترافیک جهانی زیادی هستیم.

متأسفانه دسترسی / بومی سازی یک قطعه برجسته ، چیزی است که گوگل کنترل می کند. بهترین شرط شما برای نگه داشتن تمرکز خود بر روی SERP های محلی / قطعه های برجسته با اطمینان از قطعه های برجسته شما در تحقیقات کلمه کلیدی خود تا حد امکان بیش از حد موضعی است.

موارد بیشتر از SMX

  • نسخه رایگان خود را از جداول دوره ای تازه منتشر شده از PPC بارگیری کنید!
  • SMX Overseime: در اینجا چگونه برندهای چند مکان می توانند لیست های محلی خود را مدیریت کنند
  • SMX Overseime: مدیریت نمایه ها ، نظرات و موارد دیگر Google برای کسب و کار من
  • ویدئو: Frédéric Dubut از بینگ در رتبه بندی اصلی ، مبارزه با اسپم و موارد دیگر

The post SMX Overtime: بهینه سازی رتبه بندی در AnswerBox و People also Ask برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top