SEO و توسعه دهندگان: چرا آنها در کنار هم بهتر هستند [Video]

thumbnail

تیم های سئو مسئولیت دیداری ارگانیک سازمان های خود را بر عهده دارند ، با این حال ، به عنوان مشاور سئو در خانه برای موتور جستجوگر جسیکا بومان دوست دارد آن را بیان کند ، این تیم ها به طور مستقیم تعداد بسیار کمی از اهرم ها را حرکت می دهند که در واقع سئو را بهبود می بخشد ، به خصوص در شرکت های سازمانی. در این سازمان های بزرگتر ، مدیران محصول ، نویسندگان ، طراحان UX و توسعه دهندگان کسانی هستند که کارشان ممکن است به طور مداوم بر توانایی رتبه سایت تأثیر بگذارد. اغلب اوقات ، این امر باعث می شود تیم های سئو فقط به اندازه توانایی خود در برقراری ارتباط و همکاری با سایر تیم ها کارآمد باشند.

در طول جلسه خزیدن و نمایه سازی ما در Live با موتور جستجو لندن ، مارتین اسپلیت از Google مأموریت خود را برای تقسیم اختلاف بین سئو و توسعه دهندگان و همچنین راه هایی که دو تیم می توانند از یکدیگر سود ببرند به اشتراک گذاشت.

مربوط: پل زدن سئو و توسعه وب: چگونه می توانیم توسعه دهندگان را از طرف خود بدست آوریم

اسپلیت گفت: “من دو جامعه را كه کاملاً از هم تلاقی دارند ، می گذارم. اما لزوماً این تقاطع را تصدیق نمی کنم.” وی گفت: “پتانسیل های زیادی برای همکاری و برنده شدن در همه چیز وجود دارد که فاقد استفاده است ، و من در تلاش هستم تا این امر را با ارائه واژگان و پشتیبانی از SEO به گفتگوها و پشتیبان گیری مجدد برسانم تا در واقع با اطمینان با توسعه دهندگان صحبت کنیم.”

مطالب مرتبط  SEL 20200430

“من فکر می کنم توسعه دهندگان خوب و SEO می خواهند وب سایت ها سریع باشند ، بنابراین اغلب برنامه نویسان لزوماً این موضوع را به درستی به سمت امور تجاری انتقال نمی دهند ، در حالی که SEO ها در حال حاضر با بخش عمده ای از فعالیتها و سازمانها رابطه خوبی دارند.” وی افزود ، این هدف مشترک می تواند زمینه ساز همکاری باشد ، اما به دلایلی به طور معمول چنین نیست.

از طرف دیگر ، SEO هایی که دانش جامعی از جاوا اسکریپت ندارند ، به عنوان مثال ، ممکن است تکنیک های خاصی را از جهل نادیده بگیرند ، و اعتبار خود را نسبت به همتایان توسعه دهنده خود صدمه بزنند. اسپلیت گفت: “من سعی می کنم به هر دو طرف اطلاعات کافی و بینش بدهم که طرف مقابل چه می کند تا بتوانند با هم همکاری کنند.”

چرا اهمیت می دهیم درک متقابل و احترام متقابل بین سئو و سایر تیم ها ، به ویژه توسعه ، گفتگو آزاد را امکان پذیر می کند ، که می تواند تفاوت بین همکاری در تغییر سایت های آینده در کنار هم یا تیمی باشد که ساعت های بیشتری را برای انجام کنترل آسیب ها به کار می برد.

مطالب مرتبط  عوامل رتبه بندی جستجو بینگ؛ ارتباط ، کیفیت و اعتبار ، تعامل کاربر ، تازه بودن ، مکان و زمان بارگیری صفحه

همانطور که اسپلیت گفت ، فرصتی برای آموختن از تیم های دیگر نیز وجود دارد: سئو جستجوگرها می توانند از طرف فنی سایتهایی که روی آنها کار می کنند ، بینش بیشتری بدست آورند و توسعه دهندگان می توانند یاد بگیرند که کارهای خود را از طریق یک لنز تجاری مشاهده کنند. اگر علاقه مند به ایجاد اتصال به این اتصال هستید ، محتوای سئوی ما برای توسعه دهندگان را بررسی کنید.

با Land Engine Land زندگی بیشتری می خواهید؟ بیار اینجا:

  • برای جلسه کامل اینجا را کلیک کنید
  • نظارت های رایج که می تواند Google را از خزیدن محتوای شما منع کند [Video]
  • نحوه خزیدن و فهرست بندی Google: توضیحی غیر فنی [Video]
  • مارتین اسپلیت گوگل می گوید ، سعی نکنید چرخ سئو را دوباره اختراع کنید
  • همچنین می توانید یک لیست کامل از همه جلسات Live with Engine Search Land را در YouTube پیدا کنید.

پست SEO و توسعه دهندگان: چرا آنها با هم بهتر هستند [Video] برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top