SEO صوتی: روشهای مختلفی برای Google Assistant ، Siri و Alexa مورد نیاز است

thumbnail

دستیارهای صوتی و مجازی ، برای حدود دو یا سه سال ، احتمالاً داغترین موضوع در جستجو و جستجوگرها بودند. این هیاهو فروکش کرده است زیرا گوگل Home و بلندگوهای هوشمند آمازون تاکنون نتوانسته اند به دستگاه های تغییر دهنده بازار تبدیل شوند که بسیاری پیش بینی می کردند.

با این وجود ، از دهه گذشته یا حدوداً از زمان معرفی Siri ، استفاده از صدا در تلفن های هوشمند رشد کند و مداومی داشته است. و هنگامی که مردم در مورد “جستجوی صوتی” صحبت می کنند بیشتر فعالیت آنها در تلفن های هوشمند است ، اگرچه شواهدی وجود دارد که نشان می دهد تصویب صدا در آنجا نیز صعود کرده است.

در پشت صحنه ، گوگل به سرمایه گذاری زیادی در درک زبان انسان ادامه می دهد. الگوریتم BERT یک نمونه برجسته اما انحصاری از تلاش گوگل برای درک هدف جستجو به روشی عمیق تر ، با استفاده از درک زبان طبیعی است.

پیشرفت های دقیق اما نه برای الکسا. به نظر می رسد که این تلاش با توجه به داده های SEMrush که هفته گذشته یک مطالعه جستجوی صوتی را منتشر کرد ، در حال نتیجه دادن است. این شرکت عملکرد سیری ، الکسا و دستیار Google (در چهار دستگاه مختلف) را مقایسه کرد. این مطالعه نشان داد که فقط 6.3٪ سوالات به طور کلی پاسخ داده نشده اند. SEMrush با استناد به داده های فارستر می گوید ، این رقم در مقایسه با 35٪ در یک سال گذشته بود.

س Quesالات پاسخ داده نشده است: رتبه بندی دستیار مجازی

در حالی که مطالعات دستیار مجازی گذشته ، دقت را در بین رقبا به طور متفاوتی رتبه بندی کرده است ، داده های SEMrush نشان می دهد دستیار Google (در تلفن های هوشمند Android) و Siri کمترین درصد س unالات بی پاسخ (2٪) را در مقایسه با الکسا داشته اند ، که نمی تواند 23٪ پاسخ دهد سوالات این یک پیشرفت قابل توجه برای سیری و یک افت بالقوه از نظر کیفیت برای الکسا است.

مطالب مرتبط  کنسول جستجوی Google گزارشهای دستور العملهای راهنمایی جدید را اضافه می کند

جستجوی محلی و بهینه سازی دستیاران. این مطالعه بر جستجوی محلی تأکید دارد و “عوامل رتبه بندی” جستجوی صوتی را شناسایی می کند. همچنین منابع داده های اساسی مورد استفاده توسط این سه دستیار و همچنین پیامدهای مرتبط با SEO برای بازاریابان را بررسی می کند.

اولگا آندرینکو از SEMrush در یک پست وبلاگ درباره این مطالعه اظهار داشت: “با توجه به اینکه دستیارهای صوتی مختلف هنگام انتخاب پاسخ به منابع مختلف اطلاعاتی اعتماد می کنند ، آنها عموماً نتایج متفاوتی را برای س questionsالات مشابه برمی گردانند.” در واقع ، پاسخهای Google Home و Siri به س questionsالهای مشابه فقط 10٪ از موارد با هم تداخل داشته اند. با این وجود ، فقط یک٪ پاسخ در Google ، Siri و Alexa در مطالعه همسان بود.

دستیار Google با محتوای Google My Business (GMB) و بسته محلی به س andالات محلی پاسخ می دهد. سیری در درجه اول از Yelp استفاده می کند. الکسا به Bing ، Yelp و Yext اعتماد می کند.

SEMrush بهینه سازی استاندارد را برای Google توصیه می کند: تمرکز بر GMB ، استفاده از داده های ساخت یافته و ایجاد محتوای “مکالمه” که به سوالات رایج کاربر درباره محصولات و خدمات شما پاسخ می دهد. (با این وجود همه دستگاه های Google آزمایش شده نتایج یکسانی نداشته اند.) برای مقایسه ، فاکتورهای رتبه بندی جستجوی محلی Siri عبارتند از: 1) فاصله ، 2) میزان بررسی ، 3) رتبه بندی ستاره و 4) قیمت. تمام مطالب از Yelp تهیه شده است.

عوامل رتبه بندی جستجوی محلی سیری

این مطالعه نتایج سیری را برای “رستوران نزدیک من” و “بهترین رستوران نزدیک من” مقایسه کرده و تفاوت کمی در SERP پیدا کرده است. در حالت سابق فاصله و تعداد بررسی ها متغیرهای کلیدی بودند. با این حال ، هنگامی که اصلاح کننده “بهترین” استفاده شد ، به نظر می رسد سیری مجاورت را کم اهمیت می کند و بر متوسط ​​رتبه بندی ستاره تأکید می کند.

مطالب مرتبط  کمترین نرخ جستجو در بازاریابی جستجو به زودی پایان می یابد

بهینه سازی برای جستجوی محلی در Apple Maps یا Siri به معنای بهینه سازی برای Yelp است که به نوبه خود شامل موارد زیر است:

  • تکمیل و تقویت نمایه های تجاری Yelp
  • انتخاب دسته های صحیح کسب و کار
  • افزودن تصاویر زیادی که برای GMB نیز مهم است
  • استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در محتوای نمایه Yelp
  • جریان مداوم بررسی ها را ادامه دهید و به بررسی ها پاسخ دهید

چرا اهمیت می دهیم اجرای بهترین روشهای جستجوگرها به این معنی است که بازاریابها در نتایج جستجوی صوتی عملکرد نسبتاً خوبی دارند. این تحقیق به نقل از گری ایلیس از گوگل است که گفت ، “اگر توجه داشتید که به جای ماشین برای کاربران خود بنویسید ، من کاملاً معتقدم که شما از قبل برای جستجوی صوتی بهینه شده اید.”

این مطالعه نشان می دهد که بهینه سازی های خاصی نیز برای هر یک از سیستم عامل ها بر اساس منابع داده محلی آنها وجود دارد. و اگرچه برخی از بهینه سازی های صوتی یا “گفتگوی” خاص (به عنوان مثال ، س FAالات متداول) وجود دارد ، ایجاد محتوای مناسب برای مشتری و چشم انداز – ضمن توجه به لیست ها و بررسی بهترین شیوه های مدیریت – احتمالاً صدای خدایان SEO را راضی خواهد کرد.

The post Voice SEO: روشهای مختلفی که برای دستیار Google ، Siri و Alexa مورد نیاز است اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top