SEO خرید تعطیلات: نکات و تکنیک های لحظه آخری سایت های تجارت الکترونیکی

thumbnail

قبل از نزدیک شدن به فصل خرید تعطیلات ، خرده فروشان آنلاین باید صفحات محتوا ، دسته و محصول را بخوانند و طراوت بخشند تا با افزایش نرخ بهره ، میزان جستجو را به حداکثر برسانند و برای اطمینان از تجربه کاربری کاربر ، سایت های خود را حسابرسی کنند.

اگرچه ممکن است تنها چند هفته به جمعه سیاه باقی مانده باشد ، اما هنوز زمان زیادی برای اجرای نکات و تکنیک های زیر وجود دارد تا اطمینان حاصل کنید که از کار تیم های خود بیشتر استفاده می کنید و شما ” مرتکب اشتباهاتی نشوید که به طور بالقوه ممکن است در این فصل حساس به کسب و کار شما آسیب برساند.

از لیست رایگان محصولات استفاده کنید

گوگل در ماه آوریل نتایج جستجوی خرید خود را برای لیست های غیرپرداختی و ارگانیک باز کرد و Bing نیز در ماه آگوست از آن پیروی کرد. ورود محصولات خود به این نتایج می تواند به معنای قرار گرفتن در معرض رایگان میلیون ها نفری باشد که از Google و Bing Shopping برای جستجوی هدایای تعطیلات استفاده می کنند.

لیست های خرید ارگانیک Google همانطور که در دسک تاپ ظاهر می شوند.

برای واجد شرایط بودن برای نمایش در نتایج خرید ، باید به ترتیب فیدهای محصولات را در Google و Microsoft Merchant Center بارگذاری کنید. اگر فروشگاه فیزیکی دارید ، یک برنامه جداگانه در Google Merchant Center (GMC) به نام “Local areas سراسر Google” وجود دارد که می تواند برای نشان دادن در دسترس بودن محصول در جستجوی Google ، Google Images ، Google Shopping ، Google Maps و Google Lens مورد استفاده قرار گیرد. .

مربوط: سQالات متداول: همه چیز درباره Google Shopping و Surfaces در سراسر Google

عملکرد مبارزات را پیگیری کنید. پیگیری کمپین های شما می تواند شما را قادر به تصمیم گیری های استراتژیک در آینده کند. متأسفانه ، گزارش دهی برای این لیست های ارگانیک به اندازه مبارزات تبلیغاتی پیچیده نیست.

هنگام راه اندازی لیست رایگان محصولات بینگ ، گزارش دهی در دسترس نبود ، اما این شرکت انتظار دارد در پاییز امسال معیارهای اصلی (کلیک ها و نمایش ها) را ارائه دهد.

در GMC ، گزارش عملکرد کلیک های Surfaces در سراسر Google را نشان می دهد. در Google Analytics ، کلیک های موجود در لیست های خرید رایگان به عنوان ترافیک “google / organic” دسته بندی می شوند ، به این معنی که نمی توان نحوه عملکرد لیست های خرید ارگانیک شما را در مقایسه با لیست جستجوی ارگانیک سنتی خود ارزیابی کرد. به عنوان یک راه حل ، کرک ویلیامز از بازاریابی ZATO یک فرایند برچسب گذاری برای پیگیری رفتار کاربر پس از کلیک ارائه می دهد.

داده های ساخت یافته را برای ارتباط سیگنال و اطلاع رسانی به خریداران اضافه کنید

طرح کالا کارن بون ، مدیر سئو در آژانس بازاریابی دیجیتال و سئو SEO Ayima ، با اشاره به ویژگیهای ساختاری مجهز به داده مانند پانلهای دانش محصول و چرخ و فلک محصولات محبوب و برجسته بودن آنها در جستجو ، گفت: “Google ویژگی های جدید بی شماری را مستقیماً در نتایج جستجو معرفی کرده است.” صفحات نتایج. وی گفت: “بدون استفاده از محصولات شما برای نمایش ، موقعیت رتبه بندی کلاسیک شما برای هدایت ترافیک کافی نیست.”

یک لیست استاندارد نتایج جستجو (در بالا) برای یک بازی ویدیویی ، در مقایسه با لیست همان بازی که از داده های ساخت یافته (زیر) برای در دسترس قرار دادن رتبه بندی ستاره ، بررسی و قیمت اطلاعات در نتایج جستجو استفاده می کند. منبع: دیو دیویس.

“[Product Schema is] دیو دیویس ، مدیر عامل شرکت در بازاریابی اینترنتی Beanstalk ، گفت: ساده ترین راه برای روشن کردن Google برای اینکه شما باید برای عباراتی مانند “خرید X” رتبه بندی کنید ، افزود: این نوع داده ساختاریافته می تواند به جلب توجه مشتریان احتمالی کمک کند و اطلاعات مفیدی را در اختیار آنها قرار دهد تا تصمیمات خود را خاموش و همچنین به طور بالقوه نرخ کلیک شما را بهبود بخشد.

چرخ و فلک محصولات محبوب. اگر کاربران موبایل در جستجوی پوشاک و محصولات مد هستند ، ممکن است با چرخ فلک محصولات محبوب Google نیز روبرو شوند. این نوع نتیجه موبایل به کاربران امکان می دهد بدون نیاز به کلیک بر روی سایت خرده فروش ، دسته بندی محصولات را فیلتر کرده ، رنگهای مختلف را مشاهده کنند ، بررسی ها را بخوانند و قیمت ها را مقایسه کنند (اگرچه برای تکمیل خرید مجبورند روی پیوند فروشگاه کلیک کنند).

نتایج جستجوی ارگانیک Google Popular Products
چرخ و فلک محبوب محصولات در نتایج جستجوی تلفن همراه Google.

می توانید محصولات خود را با مارک کردن آنها با Schema محصول و / یا ارسال خوراک محصول در Google Merchant Center وارد این چرخ فلک کنید. می توانید اطلاعات بیشتر در مورد خوراک دقیق و الزامات Schema و همچنین نحوه بهینه سازی این ویژگی را در مقاله سQالات متداول ما درباره محصولات محبوب Google بخوانید.

مطالب مرتبط  فیس بوک جعبه اطلاعات جدید مانند پانل دانش را وارد می کند

محتوای همیشه سبز خود را تازه و تغییر مکان دهید

محتوای خود را در طول سال ادامه دهید. محتوای همیشه سبز می تواند منبعی برای مشتریان احتمالی در طول سال باشد و سال به سال به خدمات شما ادامه دهد. بون گفت: “صفحات مبارزات را برای تعطیلات ایجاد نکنید و بلافاصله بعد از آن بازنشسته شوید ،” توصیه كرد در عوض بازرگانان محتوای همیشه سبز مانند راهنمای هدایا را ایجاد كنند تا بتوانند در طول سال به صفحه داخلی پیوند دهند و به طور برجسته تری به خرید تعطیلات بپردازند فصل وی گفت: “به آن محتوا اجازه دهید هر سال پیوندها را بدست آورد و برای شما کار کند ، نه اینکه آن را حذف کرده و سال جدید را از سال دیگر شروع کند.”

مصرف کننده تعطیلات را اسکان دهید. تقسیم بندی درخواستهای شما و تغییر مکان محتوای همیشه سبز شما بر این اساس برای موفقیت آن در تعطیلات بسیار مهم است.

“از خود بپرسید ، در تعطیلات ، آیا همان افرادی که تصمیم به خرید می گیرند ، هستند؟” دیویس گفت ، “یک مثال خوب بازی های ویدیویی است: در بیشتر سال ، خریدار اصلی بازیکن خواهد بود ، اما در تعطیلات ، آمار نشان می دهد که این یک هدیه بسیار محبوب است.”

در این مثال ، اگر محتوایی برای رتبه بندی س forالات مربوط به “بازی های برتر” دارید ، می خواهید محتوا را برای تعطیلات تنظیم کنید تا س toالات مصرف کننده جدید (خریدار هدیه) را برطرف کند. دیویس گفت ، تغییر محتوا به این روش به شما کمک می کند از رتبه بندی موجود بهره مند شوید.

“در این صفحات ، شما نمی خواهید سطح بزرگی را كه می توانید برای مصرف كننده ای كه قبلاً ترشح كرده ترشح می كند ، در نظر بگیرید ندای وظیفه، بلکه بیشتر س theالاتی را که والدین ، ​​اقوام و غیره آنها خواهند داشت ، “گفت” ، چه نمره ای دارد؟ چرا آن رتبه را دارد؟ نظر والدین دیگر چیست؟ این نوع سالات. “

علاوه بر تازه کردن مطالب ، باید در توضیحات ، عنوان ها و عناوین صفحه خود نیز تجدید نظر کنید. به عنوان مثال ، عنوانی مانند “A Parent’s Guide to 2020’s Top Video Games” بیشتر از “بازی های ویدیویی برتر 2020” باعث جذب کلیک والدین می شود. در نظر گرفتن مجدد محتوای خود با در نظر گرفتن این عوامل می تواند به شما در جذب کلیک بیشتر در طول تعطیلات و تبدیل ترافیکی که دریافت می کنید کمک کند.

صفحات دسته و محصولات را به طور خاص برای خریداران تعطیلات ایجاد کنید

خریداران احتمالاً در جستجوی معاملات خاص هستند و شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که آنها می توانند به راحتی شما را پیدا کنند. گسترش بهینه سازی های متمرکز بر خرید تعطیلات به صفحه محصولات و دسته ها ، به شما در دستیابی به این هدف کمک می کند.

صفحات دسته بندی را ایجاد کنید که نحوه جستجو توسط خریداران را نشان می دهد. جکسون لو ، ، رشد بین المللی در Shopify گفت: “صفحات دسته بندی خود را با ارزش بالا با کلمات کلیدی مناسب بهینه کنید” ، این کار را می توانید با به روزرسانی برچسب های عنوان دسته بندی ، توضیحات متا و محتوای صفحه خود به همراه موارد مرتبط انجام دهید. کلمات کلیدی و محصولات. “

لیست جستجوی Best Buy یک پرسش جستجوی خاص و محبوب را در جمعه سیاه نشان می دهد.

وی با اشاره به صفحه دسته Best Buy که برای این هدف خاص بهینه شده است ، گفت: “به عنوان مثال ،” معاملات جمعه سیاه در تلویزیون “اصطلاح جستجوی بسیار محبوبی است که مشتریان در جمعه سیاه استفاده می کنند.

مطالب مرتبط  Google ویژگی جدید "سابقه تماس" را برای Google برای کسب و کار من آزمایش می کند

برای جلوگیری از فرصت های از دست رفته همکاری کنید. همانطور که صفحات جدید و یا دسته بندی جدیدی ایجاد می کنید ، با روابط عمومی و تیم های اجتماعی خود همکاری کنید تا بک لینک به آن صفحات را هدایت کنید. بون گفت: “اغلب اوقات ، تیم های بازاریابی بدون مشورت با تیم های جستجوگرها ، صفحات جدید مبارزاتی را ایجاد می كنند و اختیارات آنها كاهش یافته یا از بین می رود.” وی گفت: “این سایت ها اغلب توسط سایت های شخص ثالث انتخاب می شوند و منبع خوبی برای لینک دهی و ایجاد هیجان برای خرید معاملات شما هستند.”

مواردی که می توانند در فصل تعطیلات به دید و فروش شما آسیب برسانند

تیم های شما علاوه بر ارزیابی آنچه می تواند بهینه شود در طول فصل خرید در تعطیلات ، همچنین سایت شما را مورد بررسی قرار می دهند تا از کارکرد مطابق هدف جلوگیری کرده و پروژه های مهم را به پایان دوره فروش مهم موکول کنند.

خطاهایی را که ممکن است بر تبدیلات تأثیر بگذارد بررسی کنید. لو گفت: “به عنوان مثال ، بررسی کنید که هیچ صفحه مهمی توسط robots.txt برای خزیدن یا فهرست شدن ، دسته های شکسته یا URL های محصول یا صفحات کم بارگیری مسدود نشده باشد.” مقابله با این خطاها در اوایل کار می تواند تجربه بهتری برای مشتریان شما ایجاد کند که ممکن است به فروش بیشتری منتج شود.

تجربه کاربری خود را موشکافی کنید. حسابرسی از تجربه کاربری شما می تواند به شما کمک کند بازدید کنندگان را در مسیر درست قرار دهید. دیویس گفت ، به عنوان مثال ، اگر یک صفحه سQالات متداول مستقل برای یک گروه خاص محصول داشته باشید ، خریداران می توانند در صفحه ای که تبدیل گرا نیست ، پیروی کنند. وی گفت: “در سفر تبدیل به این س frontال پاسخ دهید که از جلو و مرکز باشد” در این مثال ، می توانید این کار را با انتقال بخش سQالات متداول در صفحه دسته بندی انجام دهید.

مهاجرت سایت و سایر پروژه های مهم را برای بعد ذخیره کنید. مهاجرت سایت یک اقدام قابل توجه است ، و مطمئناً باید پس از تعطیلات در قفسه باشد. اگرچه می توان آنها را به درستی انجام داد ، اما هر تعداد خطا ، حتی به سادگی نظارت بر ارتباطات بین سئوکاران و توسعه دهندگان ، می تواند منجر به خطاهایی شود که می تواند به طور بالقوه و منفی بر روی جستجوی شما تأثیر بگذارد.

اگر یک مهاجرت بسته بندی شده بر توانایی سایت شما در پردازش معاملات تأثیر بگذارد ، شما زمان زیادی را صرف تعمیر تعطیلات می کنید و این بدان معناست که منابع کمتری برای بهینه سازی مصرف می کنید و مشتریان بالقوه خود را از دست می دهید. حتی پس از مهاجرت یک سایت ، ممکن است رتبه بندی برای صفحات مهم متفاوت باشد و موتورهای جستجو مجبور شوند URL های جدید را فهرست بندی کنند ، بنابراین مهاجرت های سایت و سایر پروژه هایی را که می توانند بر روی دید و تجربه کاربر شما تأثیر بگذارند ذخیره کنید.

The post SEO خرید تعطیلات: نکات و تکنیک های آخرین لحظه برای سایت های تجارت الکترونیکی اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top