SEO افسانه ای: آنچه که یک عامل رتبه بندی جستجوی Google نیست

thumbnail

SEO و صاحبان سایت دوست دارند در مورد عوامل مختلف رتبه بندی صحبت کنند. اگرچه ما می دانیم که محتوا و پیوندها هنوز سیگنالهای مهمی هستند ، همیشه عناصری که مکرراً اعلام کرده است ، در رتبه بندی تأثیر نمی گذارد ، همیشه پچ پچ می شوند.

در اینجا برخی از سیگنال هایی که گوگل گفته است ، سیگنال های رتبه بندی مستقیم در الگوریتم های جستجوی خود نیستند:

  • رتبه بندی دستورالعمل های رتبه بندی کیفیت جستجو (منبع)
  • Google Ads (منبع)
  • رسانه های اجتماعی از موارد ذکر شده یا موارد مشابه (منبع)
  • نرخ کلیک از نتایج جستجو (منبع)
  • بازگشت به صفحه نتایج جستجو (منبع)
  • زمان اقامت در صفحه (منبع)
  • نرخ گزاف گویی (منبع)
  • داده نامزدی کاربر در صفحات وب شما (منبع)
  • رفتار کاربر (منبع)
  • داده های Chrome خارج از ویتامین های اصلی وب (منبع)
  • داده Google Analytics (منبع)
  • داده نوار ابزار (منبع)
  • ترافیک در وب سایت (منبع)
  • رها سبد خرید (منبع)
  • E-A-T (منبع)
  • طراحی پاسخگو (منبع)
  • AMP (منبع)
  • دقت محتوا (منبع)
  • بایوس نویسنده (منبع)
  • نشانه گذاری داده های ساخت یافته (منبع)
  • تعداد کلمات (منبع)
  • پیوندهای خروجی (منبع)
  • قیمت محصولات (منبع)
  • طول URL (منبع)
  • دسترسی (منبع)
  • ستاره ها ، رتبه بندی ها و بررسی ها (منبع)
  • دفتر کار بهتر (منبع)
  • سازمان های معتبر و نشان (منبع)
  • سن دامنه (منبع)
  • تصاویر سه بعدی و AR (منبع)
  • ثبت نام در خبرنامه ایمیل (منبع)
  • Google+ 1s (منبع)
  • سیگنال های کاربر واقعی زندگی (منبع)
  • تعداد صفحات بالاتر (منبع)
  • فرکانس محتوا (منبع)
  • اختیار دامنه Moz (منبع)
مطالب مرتبط  چگونه برنامه حفاظت Paycheck می تواند آژانس و مشتریان شما را نجات دهد

آیا این مهم است که آیا اینها عوامل رتبه بندی گوگل در الگوریتم جستجوی خود هستند؟

نه، نه واقعا. فقط سایت خود را برای کاربران خود جذاب کنید و به Google اجازه دهید نحوه رتبه بندی آن را تشخیص دهد. این چیزی است که 20 سال اخیر به روزرسانی های الگوریتم گوگل به ما آموخته است.

مطالب مرتبط  SEL 20200511

گرفتار شدن در هر یک از عوامل خاص رتبه بندی ایده خوبی نیست و می تواند شما را از اهداف تجاری خود منحرف کند. شما حتی اگر CTR سیگنال رتبه بندی نیست ، احتمالاً به رانندگی ترافیک واجد شرایط به سایت خود اهمیت می دهید.

تمرکز خود را در مورد اطمینان از اینکه سایت شما دارای مطالب و پیوندهای دقیق است به وب سایتهای قابل اعتماد و با کیفیت متمرکز شوید. اطمینان حاصل کنید که نرخ تبدیل بالایی دارید و افراد محتوای شما را به اشتراک می گذارند. شما باید از کاربران بخواهید که با سایت شما درگیر شوند و نسبت به رقبای خود گزاف گویی نکنند.

مربوط:

  • راهنمای ضروری سئو: تسلط بر علم سئو
  • جدول دوره ای عوامل SEO

پست SEO جستجوگر اسطوره: آنچه که یک عامل رتبه بندی جستجوی Google نیست ، برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top