Schema.org داده های ساختاری را برای صاحبان سایت ایجاد می کند ، حفظ و تبلیغ می کند تا محتوای خود را با آنها مشخص کنند. موتورهای جستجو ممکن است تصمیم بگیرند از نشانه گذاری داده های ساخت یافته پشتیبانی کنند تا بتوانند نتایج جستجوی پیشرفته را در اختیار کاربران قرار دهند. با این حال ، موتورهای جستجوگر مانند Google از طیف گسترده ای از انواع داده های ساخت یافته پشتیبانی نمی کنند.
دانیل وایزبرگ ، مشاور جستجوی Google ، توضیح داد: “تمام شیمی كه با آنها كار می كنیم براساس مستندات توسعه دهنده است.” صاحبان سایت می توانند محتوای خود را با هرگونه داده ساختاری که احساس می کنند مناسب باشد ، تعیین کنند ، اما Google فقط نتایج غنی را برای موارد ذکر شده در سایت خود برای توسعه دهندگان نشان می دهد.
حتی وقتی داده های ساختاری به روشی که شما می خواهید پیاده سازی می شوند ، پیام های هشدار دهنده ممکن است در کنسول جستجوی Google (GSC) نمایش داده شوند. در اولین جلسه Live with Search Engine Land ، الکسیس ساندرز مرکل ، لیلی ری و پدرو دیاز از APIs3 سرخوردگی خود را درباره هشدارها و ویژگی مورد نظرشان از ویژگیهای مورد نظرشان گوگل به GSC اضافه کردند.
مربوط: Google پشتیبانی از داده های ساختار یافته data-vocabulary.org را با نتایج غنی به پایان می رساند
با Land Engine Land زندگی بیشتری می خواهید؟ بیار اینجا:
- برای جلسه کامل اینجا را کلیک کنید
- چگونه SEO ها به ترافیک و اختلال در بودجه نزدیک می شوند [Video]
- چه SEO برتر اکنون به مشتریان خود می گوید [Video]
- کاری که تیم روابط جستجوی Google در پاسخ به COVID-19 انجام داده است [Video]
- برای فشار دادن یا دریافت محتوای سایت: چگونه Google و بینگ متفاوت هستند [Video]
- همچنین می توانید یک لیست کامل از همه جلسات Live with Engine Search Land را در YouTube پیدا کنید.
پست Schema.org در مقابل آنچه Google پشتیبانی می کند: تفاوت را بدانید [Video] برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.