RSAs در مقابل ETAs ، نحوه ، زمان و دلیل استفاده کارشناسان PPC از آنها

thumbnail

من و برد گدز اخیراً بحث کردیم که آیا تبلیغات جستجوی پاسخگو (RSA) یا تبلیغات متنی گسترده (ETA) در جلسه SMX این ماه با جینی ماروین بهتر هستند.

هنگامی که من توافق کردم در مورد برتری تبلیغات جستجوی پاسخگو (RSA) و تبلیغات متنی گسترده (ETA) در SMX با جینی و برد بحث و گفتگو کنم ، می دانستم که باید آماده نشان داده شوم.

و چه تحقیقی بهتر از جستجوی نتایج کار برخی از باهوش ترین کارشناسان PPC در جهان است؟ بنابراین ، من از تیم من در Optmyzr خواستم تا در داده های استفاده ما غرق شود تا به این س answerال کمک کند.

اگر SMX و بحث من با برد و جینی را از دست داده اید ، یا فقط می خواهید از آنچه من به اشتراک گذاشتم از نزدیک ببینید ، یافته های Optmyzr را در زیر شرح خواهیم داد.

بیشتر تبلیغ کنندگان RSA را امتحان کرده اند و همچنان به استفاده از آنها ادامه می دهند

ما یک نمونه تصادفی از 5،606 حساب Google Ads مدیریت شده با Optmyzr را تجزیه و تحلیل کردیم و دریافتیم که 75٪ of حساب ها RSA فعال دارند. این مشابه داده هایی است که تیم برد در تحقیقات قبلی دیده بود. این به ما می گوید که بسیاری از تبلیغ کنندگان RSA ها را کاوش کرده اند و حداقل تعدادی از آنها را به حساب خود اضافه کرده اند.

اما وقتی تبلیغ کنندگان RSA را امتحان می کنند چه اتفاقی می افتد؟ در کمتر از نیم درصد از تمام حساب هایی که ما تجزیه و تحلیل کردیم ، همه RSA ها مکث یا حذف شدند. بنابراین ، بیشتر تبلیغاتی که RSA را به یک حساب اضافه می کنند در نهایت حداقل برخی از آنها را فعال نگه می دارند. این به ما می گوید که بسیاری از تبلیغ کنندگان ، در برخی از سطح ، از عملکرد RSA ها راضی هستند. حداقل ، نتایج به اندازه کافی بد نبودند تا جایی که آنها تصمیم گرفتند به طور کلی از RSA ها صرف نظر کنند.

داده های Optmyzr از نوامبر 2020 ، استفاده از تبلیغات جستجوی پاسخگو در 5،606 حساب را نشان می دهد.

RSA ها به طور متوسط ​​از ETA بهتر عمل می کنند

به عنوان یک قاعده کلی ، من میانگین ها را دوست ندارم و فکر نمی کنم تبلیغ کنندگان برای تصمیم گیری از آنها استفاده کنند. هر کس باید خودش را در حساب خودش آزمایش کند و تا حد امکان برای بهینه سازی عملکرد انجام دهد.

با این حال ، هنگامی که ما میانگین 5،606 حساب تجزیه و تحلیل شده را بررسی کردیم ، RSA ها ETA را در معیارهای اصلی Google Ads شکست دادند.

توجه داشته باشید که این معیارها شامل سودآوری یا درآمد نیستند ، یعنی معیارهای نهایی که تبلیغ کنندگان باید به آنها توجه کنند. به عنوان مثال ، در حالی که RSA ها هزینه کمتری برای هر تبدیل داشتند ، در مطالعه ما هیچ داده ای در مورد کیفیت نهایی این تبدیل ها و اینکه آیا اینها نشان دهنده ارزش ماندگاری بالا (LTV) است ، وجود ندارد.

مطالب مرتبط  Google Podcasts Manager نتایج جستجو و کلیک های جستجوی Google را به شما نشان می دهد

آنچه می توانیم از این داده ها دور کنیم RSA ها است می توان عملکرد خوب این یافته به این واقعیت قبلی اعتماد می کند که می بینیم بسیاری از تبلیغ کنندگان که RSA ها را امتحان کرده اند به درجات مختلف به آنها پایبند هستند.

تحقیقات Optmyzr بر روی 5،606 حساب Google Ads از نوامبر 2020 ، عملکرد نمایه شده تبلیغات جستجوی پاسخگو در مقابل تبلیغات متنی گسترده را نشان می دهد.

RSA های مرتبط تر عملکرد بهتری دارند

احتمالاً تاکنون این واقعیت را فهمیده اید که من اصلاً RSA ندارم. اما ، از آنجا که من این داده ها را در حین بحث به اشتراک گذاشتم ، دلیل بر ضد استدلالی است که من آن را نشان نداده ام. بخشی از دلیل اینکه تحقیقات ما نکات مثبت RSA را برجسته می کند وجود سوگیری انتخاب در داده های ما است.

ما فقط حساب هایی را در نظر می گیریم که از طریق Optmyzr مدیریت می شوند ، جایی که تبلیغ کنندگان احتمالاً از ابزارهای بهینه سازی برای بهینه سازی بهتر تبلیغات استفاده می کنند. به عنوان یک نقطه مقابل ارزشمند ، برد گدز یک مثال عالی از دلیل عملکرد کم RSA برای برخی از تبلیغ کنندگان را به اشتراک گذاشت. در مثال وی ، تبلیغ کنندگان گاهی با عجله یک RSA عمومی واحد ایجاد می کنند و آن را در کل حساب خود کپی می کنند.

تبلیغاتی که وقت خود را صرف ایجاد RSA های مرتبط تر می کند و متنی مرتبط با کلمات کلیدی و عبارات جستجوی گروه تبلیغات را شامل می شود ، احتمالاً عملکرد بهتری خواهد داشت. Optmyzr دارای یک ابزار RSA Builder است که ایجاد RSA مربوطه را از ETA موجود آسان می کند ، که بخشی از تعصب را توضیح می دهد که داده های ما در درجه اول از تبلیغ کنندگان با RSA بهتر از حد متوسط ​​است.

پین کردن اجزای آگهی به عملکرد آسیب می رساند

اگر در صنعتی هستید که تبلیغ شما باید حاوی متن خاصی در مکان های بسیار خاص باشد ، آن را محو کنید! اما اگر نیازی به آن نباشد ، متوجه شدیم که تلاش برای کنترل دستگاه با گفتن متن برای پین کردن در برخی موقعیت های تبلیغات معمولاً برای نتایج ضرر دارد.

در تجزیه و تحلیل خود ، ما تبلیغات با حداقل یک م componentلفه پین ​​شده را بررسی کردیم و آنها را با آگهی های فاقد م componentsلفه پین ​​شده مقایسه کردیم. تبلیغات بدون پین کردن در CTR ، نرخ تبدیل ، CPC و CPA بهتر عمل کردند. اما برعکس این امر برای ROAS صادق بود ، جایی که تبلیغات با یک م componentلفه پین ​​شده عملکرد بهتری داشتند.

آیا این بدان معنی است که پین ​​کردن به تبلیغ کنندگان تجارت الکترونیکی توصیه می شود؟ من حاضر نیستم این ادعا را داشته باشم ، زیرا نمی توانم توضیح دهم که چرا چنین می شود.

به یاد داشته باشید که نکته RSA این است که یادگیری ماشینی Google می تواند تبلیغاتی را در حال ساخت بسازد که احتمال دارد در هر حراج تبلیغات (برای هر جستجو) نتیجه خوبی داشته باشد. منطقی است که محدود کردن توانایی دستگاه با پین کردن موارد می تواند باعث کمتری در کارایی آن شود.

مطالب مرتبط  فیس بوک دستورالعمل بهینه سازی بودجه کمپین را دوباره به دست آورد

اما ، همانطور که در کتاب بازاریابی دیجیتال در دنیای هوش مصنوعی توضیح دادم ، وقتی ماشین و انسان همکاری می کنند ، نتایج بهتر است. در مورد RSA ها ، باید بر ایجاد م componentsلفه های تبلیغاتی بهتر و مرتبط تمرکز کنیم و به دستگاه ها اجازه دهیم نحوه ترکیب این متن های تألیف شده توسط بشر را کشف کنند.

داده های Optmyzr از نوامبر 2020 برای 5،606 حساب Google Ads تأثیر عناصر پین کردن تبلیغات جستجوی پاسخگو بر عملکرد آنها را نشان می دهد.

RSA و ETA می توانند بهترین تبلیغ باشند

من قبلاً به این نکته اشاره کردم که برای تصمیم گیری نهایی در مورد استفاده از RSA در حساب خود ، نباید به میانگین های ارائه شده توسط کارشناسان اعتماد کنید. اما بیش از این ، شما حتی نباید از نتایج یک آزمایش در یک کمپین برای تصمیم گیری در مورد بقیه حساب استفاده کنید.

وقتی حدود 200000 گروه آگهی را که دارای RSA و ETA بودند ، مورد تجزیه و تحلیل قرار دادیم ، تقریباً تقسیم شدیم که قالب آگهی برای معیار خاص بهترین است. این مورد در مورد CTR ، نرخ تبدیل ، CPC ، CPA و ROAS وجود داشت.

داده های Optmyzr از نوامبر 2020 نشان می دهد که چند بار RSA یا ETA بهترین تبلیغ را در یک گروه تبلیغاتی داشته است.

بنابراین ، اگر داده ها می گویند به همان اندازه احتمال RSA یا ETA در گروه تبلیغات بهترین است ، چگونه یافته قبلی را که RSA نسبت به ETA به طور متوسط ​​بهتر عمل کرده چگونه توضیح دهیم؟ داده های ما نشان می دهد وقتی RSA آگهی بهتری است ، در مقایسه با مواردی که ETA آگهی بهتری بود ، با اختلاف بیشتر افزایش می یابد.

نتیجه

برد ، جینی و من تحلیل خود را از RSAs در مقابل ETAs به عنوان بحث در SMX ارائه دادیم ، اما در نهایت موافقت کردیم که آن را تساوی بنامیم. این نمونه ای از دیپلماسی سطح سطح نبود. مانند بسیاری موارد دیگر در Google Ads ، پاسخ معمولاً کاملاً پیچیده است و برای هر تبلیغ دهنده متفاوت خواهد بود.

در واقع ، پاسخ اغلب می تواند در هر پرسش متفاوت باشد.

در اینجا یک اقدام مهم وجود دارد: RSA ها می توانند تبلیغات خوبی باشند و در هر حسابی شایسته فرصتی هستند. آنها عصای جادویی برای بهینه سازی تبلیغات نیستند و هنوز هم به بهینه سازی انسانی احتیاج دارند. و برای انجام این کار خوب ، ما امیدواریم که Google داده های بیشتری در مورد RSAs افشا کند تا همه ما ، گروهی از طرفداران PPC با انگیزه ، بتوانیم آستین های خود را بالا بزنیم و جادوی خود را بر روی RSA ها انجام دهیم مانند سالها در ETAs.

در آینده ، چگونگی عملکرد PPC به این معنی خواهد بود که چقدر هوشمندانه بهترین مهارت ماشین آلات را با نقاط قوت انسانی خود ترکیب می کنیم – تا زمین بازی را باز کنیم و آن را به نفع خود برگردانیم.

The post RSAs vs ETAs ، چگونه ، چه زمانی و چرا کارشناسان PPC از آنها استفاده می کنند اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top