RSA: آیا آنها به قول خود عمل می کنند؟ بستگی دارد

thumbnail

تبلیغات متنی گسترده (ETA) هنوز به جایی نمی رسند ، اما آخرین آزمایش Google برای ایجاد گزینه جستجوی تبلیغاتی پاسخگو (RSA) به عنوان گزینه پیش فرض ، علامت مکانی است که در آن قرار دارد. تبلیغات جستجوی پاسخگو نشانگر تغییر گسترده به یادگیری ماشین و اتوماسیون است ، جایی که پیشنهادات ، تبلیغات ، صفحات فرود و غیره توسط الگوریتم هایی طراحی می شوند که برای پیش بینی نتایج بهتر از آنچه ما به صورت دستی می توانیم ارائه دهند.

نوید RSA ها این است که وقتی به سیستم یک سری عناوین و توضیحات منحصر به فرد بدهید ، می تواند ترکیب مناسب برای هر جستجو را آزمایش و یاد بگیرد. گوگل همچنین در مورد راحتی RSA ها صحبت می کند ، این واقعیت که آنها می توانند متن بیشتری نسبت به ETA نشان دهند و در صورت وجود ترکیب نمره با کیفیت بالا از کپی که با س quالات بیشتری مطابقت دارد ، می توانند در مزایده های بیشتری رقابت کنند.

با معرفی RSA ها ، Google تبلیغات را تشویق کرد که از “تنظیم بیش از حد” در نرخ کلیک و نرخ تبدیل فاصله بگیرند و در عوض بر افزایش تدریجی کلیک و تبدیل RSA تمرکز کنند. اندی تیلور ، مدیر تحقیق Tinuiti ، سال گذشته در این باره در Search Engine Land نوشت و نتیجه گرفت که نرخ کلیک و تبدیل در حقیقت مهم نیست. چرا؟ “هر نرخ تبدیل می توان قابل قبول باشد ، به شرطی که هزینه پرداخت شده برای کلیکها منجر به هزینه موثر هر تبدیل شود. “

با طراحی ، مقایسه عملکرد RSA با ETA بسیار مشکل است زیرا آنها دو حیوان متفاوت هستند. اگر RSA ها را از نظر افزایشی ارزیابی می کنید ، ممکن است نرخ تبدیل آنها از ETA کمتر باشد اما کارایی آن تبدیل ها ممکن است بهتر باشد – هزینه پایین تر برای هر تبدیل ، حاشیه بالاتر و / یا ارزش مادام العمر – و ناشی از برداشت هایی است که ETA شما واجد شرایط نیست برای. اما اندازه گیری این موضوع خیلی ساده نیست زیرا گزارش دهی در مورد RSAs محدود است و هیچ راهی وجود ندارد که بتوانید به راحتی یک پرس و جو را به یک آگهی تبلیغ کنید بسیار کمتر از یک ترکیب RSA. Frederick Vallaeys از Optmyzr توضیح می دهد که چگونه می توان با استفاده از یک اسکریپت تأثیر RSA را با تجزیه و تحلیل ترکیبی پرس و جو (یک دلیل دیگر برای ابراز تاسف از دست دادن داده های جستجوی جستجوی دم طولانی) اندازه گیری کرد ، اما Google اندازه گیری افزایشی را برای RSA ها در UI ارائه نمی دهد.

مطالب مرتبط  اهمیت ارزیابی سفارشات نهفته در مدیریت موفقیت آمیز محصولات پشتیبان آمازون

بعد از اطلاع از آزمایش RSA گوگل ، از بازاریابان پرسیدم که در سه ماهه چهارم چه چیزی از این قالب تبلیغاتی می بینند.

RSA ها یک دکمه آسان نیستند

برد گدز ، بنیانگذار پلتفرم آزمایش آگهی Adalysis ، گفت: بیشتر تبلیغ کنندگان از RSA استفاده می کنند ، اما به گفته وی ، به طور کلی هر متریک مانند “CTR ، نرخ تبدیل ، CPI ، ROAS و غیره” و ETA برنده می شوند از RSAs. ”

Geddes گفت: تبلیغ كنندگانی كه بهترین روش های كپی آگهی را دنبال می كنند RSA ها را نزدیك به ETA می بینند. “تنها زمانی که نزدیک است زمانی است که تبلیغ کننده در حال آزمایش RSA است که اساساً همان خطوط در RSA (و هرگز بیش از 6 عنوان ، اغلب با 1 پین شده) همانند تبلیغ آگهی متنی نیست.”

Geddes می گوید که چارچوب RSA به عنوان ساده کننده عالی نیز یک مشکل است. “یکی از مزایای بزرگی که برای RSA تبلیغ می شود ، صرفه جویی در وقت است. از زمانی که Google گفته است نحوه ارائه تبلیغات را درک می کند ، این باعث شده است بسیاری از تبلیغ کنندگان فقط از RSA مشابه در بسیاری از گروه های تبلیغاتی استفاده کنند. این همچنین جایی است که برخی از مشکلات عملکرد RSAs ظاهر می شود. ”

ساختار حساب هنوز مهم است

ساختار حساب و سازمان گروه تبلیغات نیز تفاوت ایجاد می کند. “وقتی حساب به درستی تنظیم نشده باشد یا در بسیاری از گروه های تبلیغاتی از همان تبلیغات استفاده شود (یا بدتر از کل کمپین) تا تبلیغات آنچنان که باید در یک گروه تبلیغاتی مرتبط نباشند ، RSA ها معمولاً از ETA بهتر عمل می کنند” گدز اضافه کرد. Google تعداد RSA های فعال شده در یک گروه آگهی را به سه مورد محدود می کند – دو مورد توصیه نمی شود. “به نظر می رسد هنگامی که یک گروه تبلیغاتی چندین RSA در خود دارد ، Google دارای برخی از مشکلات واقعی تبلیغات و یادگیری ماشین است.”

جوش بی ، مشاور بازاریابی دیجیتال مستقر در آتلانتا ، گفت: “اخبار RSA ناامیدکننده است ،” اما بزرگترین کلیدی که می توانم ارائه دهم این است که اطمینان حاصل کنم عناوین و توضیحات شما هنوز به گروه تبلیغات مربوط می شود. من می دانم که جستجوی 101 است ، اما به Google اطمینان ندارم که بهترین تبلیغات ارائه خواهد شد و واقعاً اطمینان حاصل می کنم که هنگام ایجاد حساب جدید ، تبلیغات “اعمال شده به صورت خودکار” را خاموش می کنم. “

داگ توماس ، متخصص جستجو در بازاریابی Trailblaze ، می گوید که او تازه شروع به آمدن به RSA کرده است. وی گفت: “روش دستیابی به RSA تغییر در ذهنیت از آزمایش كپی فردی به آزمایش استراتژی كپی است.” در تست ، “در سطح گروه تبلیغات ، کمپین بزرگترین نمایش ما حدود 12٪ IS را کسب کرد [impression share] و بزرگترین گروه تبلیغاتی ما در آن کمپین هنگامی که RSA ها را با آن روش ساده چند استراتژی کپی در یک RSA اجرا کردیم ، حدود 18٪ IS به دست آوردند. “

مطالب مرتبط  تحریم ژوئیه: بازاریابی بدون تبلیغات فیس بوک

به سنجاق زدن توجه کنید

آندره کروز ، مدیر بازاریابی دیجیتال در KoMarketing و دیگران بر سودمندی پین کردن عناوین تأکید کردند. “به طور کلی من طرفدار آنها نیستم اما یک نکته که همیشه به اشتراک می گذارم این است که مطمئن شوم CTA در یکی از عناوین سنجاق شده است. از آنجا که احتمالاً نمی خواهید تبلیغی داشته باشید که در آن چیزی که قرار است دریافت کنید یا فعالیتی که در صفحه انجام داده است بیان نشده باشد. من به نرخ تبدیل کمک می کنم. “

آزیم دیجیتال می گوید وقتی می خواهد اطمینان حاصل کند که برند همیشه نشان داده می شود ، هنگام آزمایش RSA ها و تیترهای اصلی ، هر عنوان و توصیف را به حداکثر می رساند. وی گفت: “من نتایج شگفت انگیزی را با عناوین اخلاقی بدست آورده ام که انتظار نداشتم عملکرد بهتری نسبت به بقیه داشته باشم.”

تست را ادامه دهید

Geddes موافقت می کند که تبلیغ کنندگان باید RSA ها را آزمایش کنند تا بفهمند چه زمان و چگونه از آنها استفاده کنند یا کپی برای بهینه سازی تبلیغات ETA خود پیدا کنند. “اگر Google هرگز به ما آمار RSA و گزارش مناسب بدهد ، پس استفاده از آنها نیز افزایش می یابد. از آنجا که گوگل براساس معیارهای تبدیل براساس نحوه ارائه RSA شفاف نیست ، برای برخی از افراد سخت است که به آنها اعتماد کنند. ”

گدس انتظار دارد که وقتی ETA از بین رفت ، “بسیاری از حساب ها با کاهش عملکرد مواجه می شوند … و دیگران فقط از طریق پین کردن خطوط تبلیغاتی تجربه ETA را دوباره ایجاد می کنند.” وی گفت: بسیاری از مشتریان بزرگ از آنها خواسته اند تا ویژگی ایجاد كنند كه اساساً به آنها اجازه می دهد ETA ها را با پین كردن دوباره ایجاد كنند. وی گفت: “این میزان تبلیغ کنندگان بزرگ ما ETA را به RSA ترجیح می دهند.”

The post RSA: آیا آنها به قول خود عمل می کنند؟ این اولین بار در سرزمین موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top