ROI عاطفی باید یکی از شاخص های کلیدی عملکرد شما در طول COVID باشد [Video]

thumbnail

“ما به دنبال این هستیم که اگر در حال انجام فروش نیستیم ، حداقل یک ROI عاطفی تولید کنیم ، فقط این باشد که یکی از آن دسته از مارک هایی باشیم که ایستاده بود و در زمان مناسب کار درست را انجام می داد.” گروه در طول جلسه بازاریابی تجارت دیجیتال ما از Live با موتور جستجوگر زمین.

به ویژه برای مشاغل که از بحران COVID-19 تحت تأثیر منفی قرار گرفته اند ، Verre توصیه می کند تا روی تلاش های بازاریابی تمرکز کند که می تواند بازده عاطفی سرمایه گذاری (ROI) را از بینندگان ایجاد کند.

با توجه به چالش هایی که این همه گیر ایجاد کرده است ، Verre و سایر بازاریابان در حال تغییر منابع هستند تا بتوانند پیام های حساس و حساس تری را به جای اینکه صرفاً با بازاریابی خود تاریک شوند ، فعال شوند.

هر کاری که انجام می دهیم . . ما سعی می کنیم تا آن خط خوب را طی کنیم. “برایانت گاروین از مارک لوازم جانبی Groove Life با اشاره به تعادل ظریف بین ارتقاء شرکت و عدم کنار آمدن کاملاً فرصت طلب گفت. به عنوان بخشی از پاسخ خود به بحران ، برنامه Groove Life سریع برنامه هایی را برای مجموعه ای از حلقه های با موضوع قهرمانان پزشکی دنبال کرد که از این تعداد 25٪ از درآمد حاصل از آن برای اولین پاسخ دهندگان به یک سازمان غیرانتفاعی اهدا می شود.

مطالب مرتبط  20201008 SEL مختصر

Groove Life راههای دیگری برای درگیر کردن مصرف کنندگان و افزایش ROI عاطفی پیدا کرد. این مسابقه یک مسابقه طراحی حلقه و همچنین یک پست وبلاگ به موقع از داستان های خوب را راه اندازی کرد. “[It] به هیچ وجه پیام رسانی به فروش نرسیده است ، اما ROI بسیار خوب و مثبت احساسی داشت. “

چرا اهمیت می دهیم همه گیر کروناویروس منجر به تغییر رفتار مصرف کننده شده است ، و بسیاری از استراتژی های بازاریابی سنتی ما را قابل استفاده یا حتی نامناسب می کند. با این وجود ، این بحران مجموعه جدیدی از نیازها و نقاط درد را ایجاد کرده است که مارک ها می توانند به آن بپردازند. آنهایی که ارتباطات تجاری را با مخاطبان ایجاد و حفظ می کنند اکنون در موقعیت بهتری قرار دارند تا قوی تر ظاهر شوند.

مطالب مرتبط  چگونه استراتژی های SEO و PPC می توانند در جهت دستیابی به اهداف تجاری با یکدیگر همکاری کنند

با Land Engine Land زندگی بیشتری می خواهید؟ بیار اینجا:

  • برای قسمت کامل اینجا کلیک کنید
  • چرا بازاریابان تجارت دیجیتال نباید در طول COVID “تاریک شوند” [Video]
  • خیزش COVID-19 در واقع سرعت بخشیدن به برخی از مبارزات PPC است [Video]
  • چرا مشاغل که در اولویت قرارگیری مارتچ ، داده و سازمان قرار دارند ، در طول COVID بسیار بهتر از قبل هستند [Video]
  • همچنین می توانید یک لیست کامل از همه جلسات Live with Engine Search Land را در YouTube پیدا کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی در زمان coronavirus

  • جمعه سیاه در آوریل: تجارت الکترونیکی طبق سه گزارش در حال رونق است
  • شغل خود را در همه گیر محافظت کنید
  • آیا این یک بروزرسانی الگوریتم است یا گوگل با هدف جستجوی جدید سازگار است؟ [Video]
  • تبلیغ کنندگان ، زرق و برق های خوش بینی را هشدار می دهند ، دوباره هزینه خود را شروع می کنند

پست ROI احساسی باید یکی از شاخص های کلیدی عملکرد شما در طول COVID باشد [Video] برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top