PPC 2020 در حال بررسی: COVID اثر خود را در تجارت الکترونیکی و جستجوی پولی برجای می گذارد

thumbnail

این سال عمدتا توسط سیستم عامل های معرفی ، ردیابی سریع یا به تعویق انداختن سیاست های جدید ، ویژگی ها ، انواع کمپین ها و پیشنهادها در واکنش به چگونگی تأثیر مصرف کنندگان و به طور گسترده توسط تبلیغ کنندگان توسط همه گیر ویروس کرونا مشخص شد.

در اوایل ماه مارس ، بحران نزدیک به هم خوردن بودجه جستجو و تبلیغات دیجیتال آغاز شد ، به طوری که برخی از مشاغل به دلیل نگرانی در زنجیره تأمین و تبلیغ کنندگان در صنایع با تأثیر زیاد مانند مسافرت ، هزینه تبلیغات خود را کاهش دادند و تبلیغات را به طور کلی متوقف کردند. علیرغم شوک اولیه ، صنعت در Q3 دوباره تلاش کرد زیرا تجارت مبتنی بر COVID به ثبت درآمد تبلیغات برای فیس بوک ، گوگل و آمازون کمک کرد.

همه گیری عصر جدیدی از تجارت الکترونیکی را آغاز کرد

برخی صنایع توانستند سریعتر از بقیه فعالیتهای عادی خود را از سر بگیرند ، با افزایش فاصله اجتماعی ، تبلیغات تجارت الکترونیکی دو برابر شد. با توجه به گرایش مصرف کنندگان به تجارت الکترونیکی ، گوگل ، فیس بوک و سایر سیستم عامل های مهم مسیرهای خود را تغییر داده و برنامه های موجود را برای تأمین نیازهای جدید مشاغل تسریع کردند.

پس از هشت سال وجود به عنوان یک سیستم عامل پولی ، خرید Google در ماه آوریل به لیست رایگان محصولات راه یافت. لیست محصولات رایگان همچنین از طریق پانل های دانش به صفحه نتایج اصلی جستجو گسترش یافت ، این شرکت در ماه ژوئن اعلام کرد. گوگل با خلاص شدن از کارمزد خرید در Google و ادغام با اشخاص ثالث ، شروع با Shopify و PayPal ، بیشتر اوضاع را تکان داد. این تغییرات باعث دسترسی بیشتر Google به طیف وسیع تری از فروشندگان می شود و ممکن است به تمایز آن از بازارهای دیگر مانند آمازون کمک کند ، که به طور معمول هزینه های مختلفی بین 15-15٪ برای هر کالای فروخته شده دریافت می کند.

مربوط: سQالات متداول: همه چیز در مورد لیست محصولات رایگان و پولی Google Shopping

بینگ امسال نیز نتایج خرید خود را برای لیست رایگان محصولات ارائه داد. همچنین هنگام جستجوی بصری در لیست محصولات ، قابلیت خرید خود را تقویت می کند ، که ممکن است به قابلیت کشف محصول بیفزاید و به مصرف کنندگان کمک کند تا فروشگاه مقایسه خود را انجام دهند.

با بسته شدن بسیاری از فروشگاه های آجر و ملات ، فیس بوک فروشگاه هایی را در ماه مه راه اندازی کرد که به مشاغل امکان می دهد یک ویترین فروشگاه اینترنتی یکپارچه برای مشتریان در فیس بوک و اینستاگرام ایجاد کنند. این حرکت به معنای یک جهش بزرگ به سمت یک پلت فرم تجارت الکترونیکی یکپارچه بود و در مورد نقش مهم فزاینده تجارت برای فیس بوک صحبت می کرد ، به عنوان بزرگترین تبلیغات عمودی شرکت در Q3.

Pinterest همچنین چندین ویژگی تجاری را در برنامه تلفن همراه خود ارائه داد ، از جمله برگه جدید “Shop” ، قابلیت جستجوی بصری که مستقیماً در پین های قابل خرید و راهنماهای سبک دکوراسیون منزل ادغام شده است. در ماه مه ، بازرگانان Shopify توانایی تبدیل کاتالوگ های خود به پین ​​های قابل خرید را پیدا کردند (از طریق برنامه Pinterest در فروشگاه برنامه Shopify) ، با این روش صاحبان فروشگاه Shopify راهی برای دسترسی به بیش از 360 میلیون کاربر فعال ماهانه Pinterest فراهم می کنند ، که همچنین ممکن است تعداد آنها را افزایش دهد از خرده فروشان که پول تبلیغاتی خود را در سیستم عامل خرج می کنند.

Shopify وقتی سیستم خرید و فروش به روز شده ای را ارائه می دهد که قابلیت های فروش آنلاین و آفلاین را در اختیار شما قرار می دهد ، باعث می شود تاجران بتوانند به مشتریان آنلاین ، فروشگاهی یا حاشیه ای خدمات ارائه دهند ، به صورت آفلاین نیز حرکت می کند.

Google گزینه های انتخاب محلی و نشان های ارائه دهنده خدمات را تبلیغ می کند

در سمت محلی ، نشان های “وانت حاشیه ای” در ماه آگوست در تبلیغات موجودی محلی ظاهر می شوند ، که بعداً گوگل با افزایش دید موجودی کالاهای “نزدیک” از طریق ویژگی های جدید خرید ، آن را ایجاد کرد. آگهی های محلی Google امسال نیز برای فروش فروشگاه ها پیشنهادات هوشمند را کسب کردند.

مطالب مرتبط  20201006 SEL مختصر

تبلیغات خدمات محلی (LSA) ، که Google به عنوان راهی برای ارائه دهندگان خدمات خانگی برای تبلیغ خود آغاز کرد ، پس از یک دوره آزمایشی موفقیت آمیز ، همراه با گواهینامه Google Screened ، که فقط برای تبلیغ کنندگان در دسترس است ، در ماه جولای به طور رسمی راه اندازی شد. ارائه دهندگان خدمات محلی باید حداقل آستانه امتیاز بررسی را داشته باشند و برای اجرای LSA از Google Guaranteed یا Google Screened برخوردار باشند.

این نوع تبلیغات محلی در بالای صفحه نتایج جستجو نمایش داده می شود و براساس هر سرب (به جای هر کلیک) هزینه دریافت می شود. دو ماه پس از راه اندازی ، در سپتامبر ، LSA در سراسر کشورهای اروپایی در دسترس قرار گرفت و قیمت های مبتنی بر حراج برای LSA به عنوان یک آزمایش بتا در بازارهای منتخب ارائه شد.

نشان Google Guaranteed از طریق پروفایل آزمایشی «به روزرسانی» Google My Business (GMB) با قیمت 50 دلار در ماه در دسترس غیر تبلیغ کنندگان قرار گرفت. جاستین سنگر ، همکار ، در مقاله خود گفت: نشان های Google Guaranteed و Google Screened “به سرعت به نماد اعتماد کاربران گوگل تبدیل می شوند” دوره جدیدی در جستجوی محلی وارد شده است: Google’s Local Trust Pack.

Google همچنین تعدادی آزمایش در Maps انجام داد: تبلیغات محلی در نتایج جستجوی پیشنهاد خودکار مشاهده شد و نشان Google Guaranteed شروع به نشان دادن در لیست های Maps کرد.

هوش مصنوعی در نحوه تبلیغات بیشتر ریشه دوانده است

امسال اتوماسیون همچنان به عنوان موضوعی مطرح شد ، گزینه های مخاطب جدید و انواع کمپین ها با استفاده از یادگیری ماشین برای تأکید از مدیریت دستی تبلیغات ، هدف قرار گرفتند. تغییرات خط مشی Google نیز نشان دهنده این روند است.

مخاطبان اشتراک مداوم مخاطبان در ماه فوریه معرفی شد ، روند ساده سازی مارک ها و شرکت هایی که چندین حساب تحت حساب مدیر دارند ، ساده می شود. علاقه مندی سفارشی و مخاطب قصد سفارشی به مخاطبان سفارشی تبدیل شد که هدف آن ارائه انعطاف پذیری و ویژگی بیشتر در هدف گیری است. Google همچنین از یادگیری ماشینی استفاده کرده است تا تبلیغ کنندگان را قادر سازد مخاطبان پیش بینی را بر اساس احتمال خرید و خرابی هدف قرار دهند.

خوراک کشف گوگل سرانجام در تابستان امسال و هنگامی که تبلیغات Discovery ظاهر شد ، از فیدهای Discovery کسب درآمد کرد. این شرکت گفت که می تواند به مخاطبان ترکیبی (در سراسر YouTube ، Discover و Gmail) با 2.9 میلیارد کاربر دسترسی پیدا کند – این میزان را با 2.99 میلیارد کاربر فعال ماهانه فیس بوک مطابقت می دهد. نوع کمپین همچنین فرم های سرب و همچنین توانایی نشان دادن نسبت تصویر 4: 5 دارایی های تصویر اجتماعی را دریافت کرد.

قابلیت مشاهده اصطلاحات جستجو در ماه سپتامبر ، هنگامی که گزارش شرایط جستجو را محدود کرد ، گوگل تبلیغ کنندگان را با استناد به حریم خصوصی درمورد داده های کاربر ، گامی دیگر به سمت آینده با کلید واژه صفر در نظر گرفت. این تغییر به این معنی است که Google فقط عباراتی را در بر خواهد گرفت که “توسط تعداد قابل توجهی از کاربران جستجو شده اند” اما مشخص نمی کند که “قابل توجه” چیست.

این ممکن است باعث شده میلیون ها هزینه تبلیغات برای تبلیغ کنندگان نامرئی باشد. آژانس دیجیتال غیب گو تأثیر اولیه را تجزیه و تحلیل کرد و تخمین زد که به ازای هر 100000 دلار هزینه جستجوی Google ، تبلیغ کنندگان داده های عبارت جستجو را برای 71000 دلار از آن دریافت می کنند. دو ماه پس از تغییر ، Tinuiti گزارشی منتشر کرد که جزئیات افت قابل توجه عبارات جستجوی گزارش شده توسط Google را شرح می دهد. به عنوان مثال ، سهم تبلیغات متنی دسکتاپ منتسب به سوالات جستجو بین اوت و سپتامبر 24 واحد (از 98 fell به 74 to) کاهش یافته است.

مطالب مرتبط  Microsoft Clarity ، ابزار این شرکت برای تجسم تجربه کاربر ، از نسخه بتا خارج شده است

اتوماسیون. در سراسر جهان ، تبلیغ کنندگان در بستر مایکروسافت به تبلیغات جستجوی پاسخگو (RSA) دسترسی پیدا کردند – اگرچه قالب بیش از دو سال است در دسترس است و میزان پذیرش آن افزایش یافته است ، بحث بین RSA و تبلیغات متنی گسترده (ETA) همچنان ادامه دارد . در واقع ، برخی از بازاریابان نگران بودند که گوگل در حال حذف تدریجی ETA ها باشد ، که این شرکت توضیح داد که این یک آزمایش است.

مربوط: RSA: آیا آنها به قول خود عمل می کنند؟ بستگی دارد

با این وجود ، استفاده Google از هوش مصنوعی نشان می دهد که ما به دوره بازاریابی پیش بینی رفته ایم. در طول هفته تبلیغات ، این شرکت با معرفی کمپین های خودکار بینش و عملکرد حداکثر ، و انتشار فعالیت های Video Action از نسخه بتا ، به پیشرفت در آن جهت ادامه داد. در اقدامی کمتر از ظرافت ، Google شروع به نشان دادن توصیه هایی برای تغییر به تطبیق گسترده کرد. و با محدودیت داده های جستجوی عبارتی که به تبلیغ دهندگان نشان می دهد ، ممکن است دشوارتر باشد که جستجوهایی که باعث ایجاد کلمات کلیدی مطابقت گسترده شما می شوند ، در حقیقت مرتبط هستند.

تغییراتی که بر نمایندگی ها تأثیر گذاشت

وقتی شرکت در مارس اعلام کرد شرکای آژانس کوچک و متوسط ​​، پشتیبانی اختصاصی تبلیغات تبلیغاتی خود را از دست می دهند ، اعتبار ضعیف Google Ads برای ارائه پشتیبانی بیشتر سقوط کرد. با تجدید نظر در مورد شرایط واجد شرایط بودن برنامه Google Partners که از ماه قبل اعلام شد (اطلاعات بیشتر در مورد زیر) ، برخی از آژانس ها ممکن است احساس کنند که گوگل آنها را کنار می گذارد تا درست خشک شوند زیرا ابتلای همه گیر بر کسب و کارها تأثیر می گذارد.

برای تحریک تبلیغات بیشتر و شاید بدست آوردن حسن نیت در بین تبلیغ کنندگان ، Google تعهد کرد 340 میلیون دلار اعتبار آگهی برای SMB ها داشته باشد که برای اولین بار پرداخت هزینه تبلیغات واجد شرایط در نیوزیلند در ماه مه آغاز شد.

و از اول نوامبر ، Google شروع به کاهش مالیات خدمات دیجیتال خود به تبلیغ کنندگان در انگلیس ، ترکیه و اتریش کرد.

برای سال 2021. در ماه فوریه ، Google الزامات جدیدی را برای حفظ وضعیت شریک Google اعلام کرد ، با این شرط که حداقل 50٪ از کاربران واجد شرایط (فقط از یک کاربر مجاز با دسترسی استاندارد یا مدیر) که در حساب های مدیر ذکر شده اند ، باید گواهینامه و تبلیغات Google Ads را دو برابر کنند (به 20000 دلار) نیاز 90 روزه آن. این شرکت همچنین گفته است که برای ارزیابی اینکه آیا آژانس شما الزامات عملکرد را برآورده می کند ، نمره بهینه سازی را در حساب مدیر شما ارزیابی می کند. این تعجب آور نیست زیرا گوگل تأکید خود را بر روی معیار افزایش داده است. این تغییرات در ابتدا قرار بود از ماه ژوئن اعمال شود ، اما به دلیل تأثیری که همه گیر بر آژانس ها گذاشته ، گوگل تصمیم گرفت این تغییرات را به زمانی در سال 2021 موکول کند.

تبلیغ کنندگان ویدیو با استفاده از راه حل های ردیابی کلیک شخص ثالث باید توجه داشته باشند که مهلت Google برای اتخاذ ردیابی موازی برای کمپین های ویدیویی تا 31 مارس 2021 تمدید شده است.

پست PPC 2020 در حال بررسی: COVID نشانه خود را در تجارت الکترونیکی و جستجوی پولی نشان داد اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top