Microsoft Clarity ، ابزار این شرکت برای تجسم تجربه کاربر ، از نسخه بتا خارج شده است

thumbnail

این شرکت روز چهارشنبه اعلام کرد ، Microsoft Clarity ، یک محصول رایگان برای کمک به دارندگان سایت برای درک بهتر رفتار بازدید کنندگان به منظور بهبود تجارب کاربر خود ، از نسخه بتا خارج شده و اکنون به طور کلی در دسترس است. Microsoft Clarity که برای اولین بار به عنوان نسخه بتا بسته در سال 2018 راه اندازی شد ، نقشه های حرارتی بصری را در اختیار دارندگان سایت قرار می دهد که نشان دهنده تعامل کاربر ، بازپخش های جلسه های فردی ، داشبورد است تا به آنها کمک کند درک کاملی از تعاملات کاربر و فیلترها برای آزمایش انواع مختلف تعاملات داشته باشند.

داشبورد داشبورد Microsoft Clarity یک نمای کلی از تعداد کاربرانی است که روی پیوندهای موجود کلیک نمی کنند ، تعداد کاربرانی که در یک صفحه به بالا و پایین می روند برای جستجوی چیزی که نمی توانند به راحتی پیدا کنند ، و مدت زمانی که کاربر متوسط ​​برای پیمایش وقت صرف می کند سایت شما و غیره

داشبورد Microsoft Clarity. تصویر: مایکروسافت.

دو نوع نقشه حرارتی: نقشه کلیک و نقشه پیمایشی. نقشه کلیک می تواند به شما در تعیین تعامل بین محتوای بازدیدکنندگان صفحه شما کمک کند. برعکس ، نقشه های پیمایشی می توانند به شما اطلاع دهند که آیا بازدید کنندگان در واقع محتوایی را می خواهند که شما می خواهید ببینند.

نمونه ای از نقشه کلیک در Microsoft Clarity. مناطقی که با رنگ قرمز مشخص شده اند بیشترین تعداد کلیک را دارند. تصویر: مایکروسافت.

پخش جلسه. امکان مشاهده موارد ضبط شده در جلسات منفرد به صاحبان سایت و طراحان این امکان را می دهد تا رفتار کاربر را همانطور که رخ داده بررسی کنند. این امر همچنین ممکن است به شناسایی موارد لبه دار و اطلاع از تصمیمات بهتر در زمینه طراحی سایت کمک کند.

مطالب مرتبط  Yelp داشبورد تبلیغات را به Yelp برای تجارت وارد می کند ، ویژگی های جدید تبلیغات را آغاز می کند

مکانیسم های فیلتر کردن. علاوه بر فیلترهای معمولی (بازه زمانی ، مرورگر ، سیستم عامل ، کشور و غیره) ، Microsoft Clarity همچنین از یادگیری ماشین برای شناسایی “کلیک های خشمگین” ، “کلیک های مرده” و “کلیک بیش از حد” در داشبورد ، ضبط جلسه و نقشه های گرمایی استفاده می کند .

“کلیک خشمگین” زمانی است که کاربران مرتباً بر روی بخشی از صفحه کلیک می کنند ، احتمالاً به این دلیل که فکر می کنند در آنجا وجود یک پیوند لینک وجود ندارد. این ممکن است به تمایز بخشهایی از صفحه کمک کند که برای کاربران ضدخبر است.

چرا اهمیت می دهیم اگرچه جذب بازدید کننده به سایت شما هدف اصلی سئوکاران است ، اما اگر کاربران نتوانند آنچه را که جستجو می کنند پیدا نکنند ، ترافیک به شما در دستیابی به اهداف تجاری کمک نمی کند. اینکه بتوانید تشخیص دهید کدام بخش از صفحات مهم شما کاربران را از خود دور می کند و کدام بخش ها عملکرد خوبی دارند می تواند به شما در بهبود تجربه کاربر کمک کند ، که همچنین می تواند منجر به تبدیل بیشتر شود.

مطالب مرتبط  اکنون ، بازرگانان Shopify می توانند به سرعت کاتالوگ های خود را به پین ​​های قابل خرید تبدیل کنند

به عنوان مثال ، استفاده از داده های نقشه حرارتی و نقشه پیمایشی برای اطلاع از طراحی سایت شما می تواند اطمینان حاصل کند که محتوای با ارزش بالا جلو و مرکز کاربران شما است. به طور مشابه ، اطلاعات “کلیک خشمگین” می تواند شما را قادر به ایجاد صفحات بصری بیشتری کند. و ، این داده ها را می توان در اختیار ذینفعان قرار داد تا تصمیمات طراحی را توجیه کنند.

وضوح برای تأثیر کم بر زمان بارگیری صفحه شما طراحی شده است ، اما شما می خواهید این را آزمایش کنید تا اطمینان حاصل کنید که هر بار بارگیری اضافی عامل مهمی برای کاربران شما نیست.

پست Microsoft Clarity ، ابزار این شرکت برای تجسم تجربه کاربر ، از نسخه بتا خارج شده است اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top