Microsoft Advertising گزینه آزمایش مبتنی بر کوکی را اضافه می کند

thumbnail

این شرکت دوشنبه اعلام کرد آزمایشات مبتنی بر کوکی اکنون در تبلیغات مایکروسافت در دسترس است. اگر این گزینه انتخاب شود ، در هنگام جستجو ، به مشتریان فقط تبلیغات یا آزمایش اصلی یا کمپین اصلی شما نشان داده می شود.

صفحه “ایجاد یک آزمایش” با گزینه جدید تقسیم کوکی مبتنی بر.

چرا اهمیت می دهیم

آزمایش های تبلیغاتی مایکروسافت به شما این امکان را می دهد که نسخه ای از یک کمپین و آزمایش (بر روی بخشی از ترافیک آن) ایجاد کنید که آیا بروزرسانی برای کار شما بهتر عمل می کند یا خیر.

مطالب مرتبط  الگوهای رفتاری ضد یهودی در نتایج تصویر ، آسیب پذیری های جستجو را برجسته می کند

گزینه جدید آزمایش مبتنی بر کوکی تضمین می کند که هنگامی که مشتری یک نسخه از تبلیغ شما را نشان داد ، آنها با همان نسخه ارائه می شوند. این آزمایش دقیق تر نسخه خلاقانه و تبلیغ را تسهیل می کند زیرا مشتری فقط به طرح اصلی یا آزمایش پاسخ می دهد.

اطلاعات بیشتر در مورد آگهی

  • اگرچه این ممکن است داده های دقیق تری را برای برخی آزمایشات به ارمغان بیاورد ، همچنین ممکن است تجمع داده های مقایسه آماری از نظر آماری معنادار باشد ، در حالی که اگر یک آزمایش مبتنی بر جستجو داشتید ، جمع شود.
  • مایکروسافت توصیه می کند که آزمایش شما تقسیم شود تا 50٪ تقسیم شود تا حجم کافی با سرعت بیشتری به دست بیاید و راحت تر مقایسه ها انجام شود.
  • مایکروسافت برای اولین بار ابزار آزمایش آزمایشی A / B خود را در ژوئیه سال 2019 به دست آورد.
مطالب مرتبط  حل هویت مصرف کننده - مهمتر از همیشه

پست مایکروسافت تبلیغات گزینه آزمایش مبتنی بر کوکی را برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر کرد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top