Microsoft Advertising اکنون Filter Link Extensions را ارائه می دهد

thumbnail

مایکروسافت تبلیغات امروز از اضافه شدن پیشنهادات تبلیغات تبلیغاتی خود خبر داد: Filter Link Extensions. براساس این اطلاعیه ، پسوندهای لینک فیلتر به این معنی است که “تبلیغ کنندگان می توانند بسیاری از ویژگی های مختلف را در زیر عنوان های طبقه بندی شده ارائه دهند تا کاربران بتوانند به سرعت به محصولات و پیشنهادات اصلی خود پیمایش کنند.” با استفاده از Filter Link Extensions ، تبلیغات شما شامل یک عنوان با بین 3 تا 10 مقدار متن قابل کلیک خواهد بود.

آنچه در SERP به نظر می رسد در اینجا است:

مانند قطعه های ساخت یافته. برنامه های افزودنی Filter Link مانند Struktur Snippet Extensions هستند و تقریباً به همان روش تنظیم می شوند. تفاوت اصلی این است که اکنون می توانید مقاصد URL را با Filter Link Extensions اضافه کنید.

نحوه تنظیم آن در رابط کاربری تبلیغاتی Microsoft به شرح زیر است:

افزودنی جدید به سایر برنامه های افزودنی. در این اطلاعیه آمده است: “افزونه های تبلیغات بخش مهمی در افزایش دید و ارتباط تبلیغات متنی شما برای افزایش عملکرد و بهبود بازدهی سرمایه شماست.” از دیگر برنامه های افزودنی در دسترس تبلیغ کنندگان می توان به برنامه های افزودنی تبلیغاتی ، برنامه های افزودنی چند تصویر و برنامه های افزودنی اکشن اشاره کرد.

مطالب مرتبط  بهینه سازی خوراک محصول: در اینجا دلیل بیشتری برای استفاده از این ویژگی ها وجود دارد

جزئیات افزونه پیوند را فیلتر کنید. طبق مایکروسافت تبلیغات ، 36 عنوان از پیش تعریف شده برای Filter Link Extensions مانند امکاناتی مانند WiFi ، استخرها و مراکز تناسب اندام برای هتل ها وجود دارد. همچنین می توانند با سایر برنامه های افزودنی تبلیغات مانند پیوندهای سایت نشان داده شوند و هزینه کلیک روی پیوند فیلتر همان هزینه کلیک برای کلیک (CPC) همان کلیک روی عنوان تبلیغات است. سایر جزئیات شامل موارد زیر است:

  • آنها در همه بازارهای تبلیغات Microsoft ، هم در رایانه شخصی و هم در دستگاه های تلفن همراه موجود هستند.
  • افزونه های فیلتر فیلتر فقط از طریق Microsoft Online Advertising ایجاد می شوند.
  • Filter Link Extensions در سطح سرصفحه گزارش می شوند ، نه در سطح مقدار فردی.
مطالب مرتبط  چرا SEO ها می خواهند ابزار تست داده های ساخت یافته را از دست ندهند

چرا اهمیت می دهیم Filter Link Extensions روش دیگری برای تشخیص تبلیغات شما در SERP است. آنها نگاهی اجمالی به پیشنهادات مختلف شما به جستجوگران می دهند و به مشتریان اجازه می دهند تا گزینه هایی را که بیشتر به آنها علاقه دارند خود انتخاب کنند. همچنین با این افزونه ها می توانید درباره کسب و کار و عمق محصولات یا خدمات خود به مشتریان اطلاعات بیشتری دهید. Filter Link Extensions به تبلیغ دهندگان این توانایی را می دهد که بفهمند چه عناصری از پیشنهادات تجاری آنها بیشترین تبدیل را نیز به دنبال دارد.

پست Microsoft Advertising اکنون Filter Link Extensions را ارائه می دهد اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top