Martech Spotlight: چگونه Kenshoo مدیریت تبلیغات تجاری دیجیتال را انجام می دهد

thumbnail

گزارش های اطلاعاتی Martech ما اطلاعات مفصلی درباره راه حلهای دسته تحت پوشش ارائه می دهد. طی هفته های آینده ، ما از گزارش ما در مورد سیستم عامل های تبلیغاتی تبلیغات دیجیتال برای آمازون ، Google Shopping و Beyond که در دسترس شما قرار دارد ، فروشندگان را برجسته خواهیم کرد.


تجارت الکترونیکی کنشو اندازه گیری جامع فعالیت تبلیغات آمازون ، تجزیه و تحلیل خرده فروشی و داده های محور محصول را با فناوری بهینه سازی ترکیب می کند. تبلیغ کنندگان از لحاظ مقیاس به مدیریت کمپین محور محصول دسترسی دارند. امکاناتی مانند ایجاد فله ، اقدامات خودکار و مدیریت کلید واژه راهی برای کنترل برنامه های پیچیده تبلیغات آمازون ارائه می دهد.

مشتری هدف

بازاریابان شرکت B2C و B2B ، از جمله مارک ها و آژانس های آنها.

سیستم عامل ها و انواع / قالب های تبلیغاتی پشتیبانی می شوند

آمازون (محصولات حمایت شده و مارک های حمایت شده) ، دسترسی آزمایشی به سایر ناشران خرده فروشی در حال ظهور ، فیس بوک / اینستاگرام ، Pinterest ، اسنپ چت ، گوگل ، مایکروسافت ، Verizon Media ، تبلیغات جستجوی اپل ، Yahoo Yahoo ، Yandex و Baidu.

علاوه بر این ، گزارش برای صفحه نمایش حمایت مالی آمازون و آمازون DSP (نمایش برنامه ای و فیلم) پشتیبانی می شود.

مدیریت پیشنهاد

کنشو گزینه های بیشماری برای مدیریت مناقصه شامل سیاست های پیشنهادی خودکار ، مدل های کلمه کلیدی ، قوانین پیشنهادی سفارشی ، قوانین پیشنهاد ویژه تبلیغات انتخاباتی و یک راه حل اختصاصی ، بهینه سازی نمونه کارها Kenshoo (KPO) ارائه می دهد.

کنشو امکان اجرای برنامه ها و تعیین آنچه در برنامه باید با تجزیه و تحلیل چندین سناریو بودجه “چه می شود” را فراهم می کند. علاوه بر این ، کنشو می تواند داده ها را از داخل آمازون بکشد و اقدامات و تصمیمات خودکار را هدایت کند – مشخص می کند که یک کمپین از بودجه خارج است و به طور خودکار متناسب با نیازهای تبلیغ کننده است.

اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی تجارت دیجیتال

  • راهنمای خریدار را برای مدیریت تبلیغات تجاری دیجیتال بارگیری کنید!
  • برای مدیریت تبلیغات تجاری دیجیتال خود نرم افزار در نظر دارید؟ در اینجا آنچه شما باید بدانید وجود دارد.
  • Coronavirus ایجاد اختلال ، عدم اطمینان برای اکوسیستم بازاریابی دیجیتال
  • معرفی جدول دوره ای بازاریابی تجارت دیجیتال

در اوایل چرخه عمر بهینه سازی مبارزات انتخاباتی ، بسیاری از مشتری ها از کنشو برای تنظیم قوانین اتوماسیون مبتنی بر قانون استفاده می کنند. با فیلتر کردن و ایجاد تعدیل پیشنهادات خودکار تکرار ، مشتری می تواند پاسخ بازار و عملکرد کمپین را تراز کند.

با بالغ شدن پرتفوی مبارزات انتخاباتی ، مشتریان با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین-Bid-ROI یا Bid-to-Spid به لایه لایه می پردازند تا دستگاه به بهینه سازی کمک کند.

هنگامی که پرتفوی ها عملکرد خوبی داشته باشند ، مشتریان از ابزار Navigator بودجه Kenshoo به عنوان یک ابزار پیش بینی و به عنوان مدیر سیاستگذاری چتر استفاده می کنند تا در میان گروهی از پرتفوی بهینه سازی شوند تا فرصتی افزایشی پیوسته برای دستیابی به عملکرد پیدا کنند. KPO هدایای تبلیغ کنندگان را برای گردآوری داده های تاریخی و ساخت صدها هزار مدل پیش بینی شده توسط الگوریتم های سفارشی مبتنی بر هوش مصنوعی ، برای رسیدن به یک هدف کلی نمونه کارها انجام می دهد.

مطالب مرتبط  به روزرسانی اصلی Google May 2020 تمام شده است

کنشو می تواند چندین حساب کانال را – هر دو فروشنده و فروشنده ، پروفایل ها ، کمپین ها ، تبلیغات و کلمات کلیدی – مرتب و فیلتر کند.

علاوه بر این ، مشتری ها می توانند تغییرات را بر اساس معیارهای خاص عملکرد در این سطوح انجام دهند ، مانند شناسایی نوازندگان بالا و پایین توسط متغیرهای مختلف (ROAS ، CPA ، ACOS) ، مکث در اجرای کم ، تغییر بودجه و تنظیم پیشنهادات.

گزارش معیارها

پلتفرم کنشو داشبورد ، گزارش ها و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهد تا تصمیمات آگاهانه تری درباره تبلیغات آمازون و در سراسر ناشران ارائه دهد. کاربران می توانند با استفاده از یک کمپین و از دیدگاه خاص محصول ، از Amazon Retail Analytics ، Market Insights برند و تجزیه و تحلیل تبلیغاتی در آمازون استفاده کنند.

کنشو تبلیغات آمازون ، آمازون DSP و فروشگاههای آمازون را گزارش داده است تا به طور جامع بینش عملکرد محصول را نشان دهد. کنشو فراتر از پنجره گزارش 90 روزه آمازون برای ارائه نتایج QoW و YoY است و کنشو می تواند این گزارش ها را با نتایج حاصل از تحلیل اصطلاح جستجو ، ARAP و داده های شخص ثالث ترسیم کند.

علاوه بر این ، کنشو گزارش های زیادی را ارائه می دهد تا تبلیغ کنندگان بتوانند فرصتهای جدید را شناسایی کنند و دلایل اصلی مشکلات مؤثر بر عملکرد تبلیغات را کشف کنند ، از جمله: محصولاتی که در خدمت شما نیستند ، زمان ارائه تبلیغات ، خارج از گزارش بودجه و گزارش اصطلاحات جستجو.

اینتل و اشتراک گذاری صوتی رقابتی را می توان برای 50 کلمه کلیدی برتر از طریق پروفایل در سطح برند و در سراسر پولی / ارگانیک ، مکانهای اصلی و با گذشت زمان ، از جمله: سهم صفحه اول توسط ارگانیک و پرداخت شده ، سهم صفحه اول توسط مارک های برتر ، نمایش توزیع در صفحه اول و سهم از پنج موقعیت اول توسط مارک های برتر.

ابزار مدیر محصول Kenshoo با اتصال فعالیتهای ارگانیک و پرداخت شده با سیگنال های رقابتی و بازار ، آشکار ساختن تهدیدات قیمت گذاری ، عملکرد تبلیغاتی در کانال و گزارش های سطح ASIN ، همراه با معیارهای سفارشی تعریف مشتری ، بینشهای خاص محصول را ارائه می دهد.

قابلیت تجارت دیجیتال اضافی

در حالی که کنشو یک راه حل مدیریت خوراک برای لیست محصولات یا ادغام سفارشات نیست و نه راه حلی برای خودکار کردن EDI یا سایر زیرساختهای عملیاتی برای اجرای یک تجارت آمازون ، پلتفرم کنشو تجمیع و عادی سازی نرم افزار خرده فروشی خرده فروشی آمازون (ARAP) را به طور خودکار رقابتی می کند. و به اشتراک گذاری اطلاعات و بینش های کلیدی محصول عملیاتی – مانند صلاحیت ، خرید جعبه٪ ، بررسی ، رتبه بندی و غیره

ادغام

به طور جداگانه از این خدمات ، کنشو بیش از 100 نرم افزار شخص ثالث را با شرکای مختلف در زمینه مدیریت کانال ، بهینه سازی ، تجزیه و تحلیل ، خلاق و موارد دیگر توسعه داده است. شرکای بهینه سازی شامل بازاریابی وابسته ، ردیابی تماس ، خرید مقایسه ، CRM ، DMP ، مدیریت خوراک ، بازاریابی ، انتشارات اجتماعی ، و ویدئو می شوند.

مطالب مرتبط  SEL 20200427

شرکای Analytics شامل موارد انتساب ، ارائه آگهی ، مدیریت برچسب ، اندازه گیری تلفن همراه و تجزیه و تحلیل وب هستند.

قیمت گذاری و پشتیبانی

  • قرارداد سالانه لازم است
  • محاکمه رایگان در دسترس است.
  • قیمت گذاری مبتنی بر SaaS بر اساس سطح بسته بندی و هزینه. به طور معمول ، قراردادها براساس درصد مصارف رسانه ای که از طریق این سیستم عامل اداره می شوند ، پایه گذاری می شوند. این درصد همیشه مربوط به اقتصاد واحد / قیمت گذاری مبتنی بر حجم است.
  • مدیریت حساب چندگانه پشتیبانی می شود.
  • کلیه مشتریان 24/7 پشتیبانی آنلاین و تلفنی و یک درگاه آموزش و آموزش آنلاین دریافت می کنند.
  • خدمات مشاوره خبره نیز برای تأمین نیازهای انتقالی ، تخصص کانال و مشاوره با هزینه اضافی در دسترس است. این خدمات شامل موارد زیر است:
    • مشاوره آمازون برای کمک به مشتری در ایجاد ساختاری برای بهینه‌سازی تجارت جامع آمازون و موفقیت در عملکرد تبلیغات آمازون. این خدمات با هزینه پروژه محور در دسترس هستند که پس از کشف و بررسی مارک و تعداد ASIN تخمین زده می شود ، که با مشاغل یک بار یا سالانه در دسترس هستند.
    • مشاوره Kenshoo برای کمک به مشتری در جهت ارزش و عملکرد خود از روابط Kenshoo و استفاده از یک راه حل تبلیغاتی کمک می کند. این خدمات با سرعت ساعتی در دسترس هستند و درپوش های خاص پروژه پس از کشف یا تنظیم حساب تخمین زده می شود. به طور معمول اینها برای درگیری های یک بار است.
    • خدمات پیاده سازی خدمات پشتیبانی مدیریت شده را با اجرای متخصص برای قطع موقت یا انتقال در تیم مشتری ارائه می دهند. این خدمات با درصدی از هزینه های تبلیغاتی که در مرحله پیشنهاد محاسبه می شوند در دسترس هستند و به طور معمول درگیری های 3-6 ماهه هستند.

مشتریان کلیدی

  • LG Electronics از طریق iCrossing
  • کیمبرلی کلارک از طریق میندشایر
  • Philips از طریق Content26
  • L’Oreal ، Coty از طریق Content26
  • Unilever از طریق Mindshare

درباره شرکت

  • 600 کارمند
  • در سال 2006 تاسیس شد
  • Kenshoo اندازه گیری جامع و مدیریت تبلیغات تجاری را به همراه بینش داده های محور و فناوری بهینه سازی یادگیری ماشین برای کمک به برندها در تصمیم گیری و عملکرد مقیاس فراهم می کند.
  • با 27 مکان بین المللی ، کنشو بیش از 350 میلیارد دلار درآمد سالانه برای مارک ها ایجاد می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروشنده و اطلاعات عمیق در ابزارهای مدیریت تبلیغات تبلیغاتی دیجیتال ، امروز گزارش اطلاعات Martech ما را بارگیری کنید!

The post Martech Spotlight: چگونه Kenshoo مدیریت تبلیغات تجاری دیجیتال را انجام می دهد برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top