LinkedIn به شما اجازه می دهد تا دارندگان صفحه ، پیروان خود را مشاهده ، مرتب سازی ، اطلاعات بیشتری کسب کنند

thumbnail

LinkedIn برای کمک به شرکتها در ارتقا events رویدادهای خود ، کسب اطلاعات بیشتر درباره پیروان خود و تسهیل ارتباط مستقیم بین کارمندان در سیستم عامل ، ویژگی های جدیدی را برای Pages Wednesday ارائه داده است. این به روزرسانی ها شامل برگه جدید “شرکت من” ، برگه “رویدادها” و قابلیت “مشاهده دنبال کنندگان صفحه” است.

دنبال کنندگان صفحه. دارندگان صفحه اکنون می توانند افرادی را که آنها را دنبال می کنند ببینند و لیست دنبال کنندگان خود را بر اساس شرکت ، صنعت و مکان فعلی مرتب کنند. علاوه بر این ، ویژگی جدید “بینشی” را برای پیروان مانند نحوه پیدا کردن صفحه شما و چه زمانی نشان می دهد.

پیروان صفحه خود را در Linkedin مشاهده کنید.

LinkedIn در اعلامیه گفت: “این شفافیت لازم برای درک بهتر مخاطبان را فراهم می کند ، بنابراین سازمان ها می توانند به راحتی محتوای مناسب را به اشتراک بگذارند و جامعه LinkedIn خود را در اطراف مکالمه هایی که بیشترین اهمیت را دارند ایجاد کنند.”

مطالب مرتبط  تبلیغات نمایش اسپانسر آمازون قابل تنظیم در سطح جهانی پخش می شود

قبل از این تغییر ، شما فقط می توانستید تعداد کل پیروان و خرابی های جمعیتی را مشاهده کنید.

مناسبت ها. تب Events (رویدادها) به منظور کشف بیشتر رویدادهای مجازی است که در طی همه گیری ظاهر شده اند. نمایی از رویدادهای گذشته و آینده یک شرکت را نشان می دهد. رویدادها به طور خودکار کشیده می شوند و کاربران می توانند ببینند آیا در یک رویداد شرکت می کنند یا خیر و از این نظر رویدادها را با دیگران به اشتراک می گذارند.

زبانه رویدادها در Linkedin

شرکت من. این برگه که برای کارمندان طراحی شده است ، دارای ویژگی هایی مانند نقاط عطف کارمندان برای اعلام ارتقا، ، سالگردها و استخدام های جدید است و محتوای پرطرفدار ارسال شده توسط LinkedIn توسط کارمندان را نشان می دهد. این همچنین توصیه های ارتباط بین شرکت را نشان می دهد. این شرکت گفت که ابزارهایی را برای اندازه گیری محتوا و پخش زنده اضافه خواهد کرد.

مطالب مرتبط  SEL 20200713

چرا اهمیت می دهیم این به روزرسانی ها تا حد زیادی پاسخی به تغییرات ناشی از همه گیری است ، با وقایع مجازی بیشتر و کارمندان بیشتری که از راه دور کار می کنند. توانایی یادگیری بیشتر درباره پیروان شما تغییر بزرگی است که ممکن است به شما در اطلاع رسانی محتوای شما در LinkedIn و همچنین کانال های دیگر کمک کند. LinkedIn ، البته ، امیدوارم که این داده های اضافی در مورد مخاطبان آنها باعث ایجاد انگیزه در مشاغل برای ایجاد و به اشتراک گذاری (و ترویج) محتوای بیشتر در این سیستم عامل شود.

این پست به LinkedIn اجازه می دهد تا صاحبان صفحه اطلاعات مربوط به پیروان خود را مشاهده ، مرتب سازی و کسب اطلاعات بیشتر کنند ، اولین بار در موتور جستجوی Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top