InMarket برای رقابت موثرتر با Foursquare ، NinthDecimal را خریداری می کند

thumbnail

تجزیه و تحلیل مکان و ارائه دهندگان داده InMarket و NinthDecimal در حال پیوستن به یکدیگر هستند. InMarket در حال خرید مورد دوم با مبلغی نامشخص است.

نهاد ترکیبی ، InMarket ، می گوید: “در روز اول” درآمد 100 میلیون دلاری ، 550 شریک داشته و به تعداد زیادی از مارک ها ، آژانس ها و ناشران خدمت می کند. (این شرکت می گوید تا به امروز با “بیش از 2000 مارک ، آژانس ، ناشر و سیستم عامل” کار کرده است.)

نیاز به رقابت بهتر با چهار ضلعی دارد. انگیزه این خرید عوامل مختلفی بود ، از جمله آنها نیاز به بزرگتر شدن برای رقابت بهتر با رهبر بازار Foursquare بود. علاوه بر این ، COVID-19 ممکن است درآمد و چشم انداز هر دو شرکت را تحت فشار قرار دهد.

بخش اطلاعات / تجزیه و تحلیل مکان در حال ادغام است و احتمالاً فعالیت M&A بیشتری برای ایجاد شرکت های کمتر با قابلیت ها و مقیاس بیشتر وجود دارد. تقریباً یک سال پیش InMarket ThinkNear را از شرکت ناوبری Telenav خریداری کرد. Foursquare اخیراً با Factual ادغام شده و قبلا Placed را از Snap خریداری کرده است.

موقعیت Omnichannel. اطلاعیه مطبوعاتی مزایای ترکیب InMarket-NinthDecimal را ترویج می کند: “آوردن راه حل های قدرتمند NinthDecimal به InMarket باعث ایجاد بستر نهایی بازاریابی – مخاطبان ، فعال سازی ، انتساب ، تجزیه و تحلیل – می شود که بازاریاب ها را قادر می سازد بازاریابی 360 درجه ای و حلقه بسته را برای همه کانال انجام دهند. برنامه ها و پیگیری یک کمپین از خرید تا خرید. “

مطالب مرتبط  مخاطبان سفارشی Google ، ترکیبی از علاقه مندی سفارشی و مخاطبان قصد سفارشی ، اکنون به صورت مستقیم پخش می شوند

به عدم وجود عباراتی مانند “مکان” یا “داده های مکان” توجه کنید. این پیشنهاد و سطح یک پلت فرم بازاریابی جامع و آگاهانه از برند “omnichannel” را توصیف می کند که می تواند داده های عملکرد آنلاین و آفلاین را با هم گره بزند.

اعتبارسنجی شخص ثالث. InMarket همچنین بر اعتبارسنجی شخص ثالث در هدف گیری مخاطب و روش اسناد ، و همچنین دقت داده های مکان تأکید دارد. این شرکت ادعا کرد ، “ما تنها پلتفرمی هستیم که پیشنهادات فردی آن از مخاطبان به بازدیدهای Attribution که توسط اشخاص ثالث مستقل تأیید شده و یا تأیید شده اند ، از جمله علوم مکان برای مخاطبان و Comscore برای دسترسی ، روش بازدید / داده ها و صحت داده ها “

این بیانیه به عنوان نقطه مقابل اعلامیه مجدد Foursquare در مورد اعتباربخشی MRC در نظر گرفته شده است. در سال 2017 ، MRC دستورالعمل های اندازه گیری تبلیغات مبتنی بر مکان را صادر کرد و فقط اولین اعتبار خود را به Foursquare صادر کرد. این نوع اعتبارسنجی شخص ثالث برای هر شرکتی که امیدوار به رقابت در آینده باشد بسیار حیاتی است.

مطالب مرتبط  Google ویژگی برجسته قطعه به صفحه وب را برجسته کرده است

تیم رهبری NinthDecimal به InMarket خواهد پیوست. مدیر عامل NinthDecimal ، مایک فوردایس ، مدیر ارشد بازرگانی ، رئیس جمهور دیوید استااس ، مدیر ارشد محصولات خواهد شد. و InMarket همچنان توسط مدیر عامل فعلی تاد دیپائولا هدایت می شود.

چرا اهمیت می دهیم حتی وقتی مارک ها و خرده فروشان از ارزش آن استقبال می کنند ، دستیابی به داده های مکان دشوارتر می شود. با تلاش اپل (و ) برای کنترل بیشتر مشتری بر مکان و محدود کردن ردیابی تبلیغات ، مقیاس بیشتر در آینده حیاتی خواهد بود.

تجزیه و تحلیل موقعیت مکانی بخشی است که شاید 15 یا 20 شرکت کوچکتر برای آموزش و گرفتن دلار تبلیغات تجاری رقابت می کنند. در پایان احتمالاً چهار یا شاید پنج ارائه دهنده نسبتاً بزرگ وجود دارد که می توانند سطوح رقابتی از پیچیدگی و پیشرفت فناوری را ارائه دهند.

پست InMarket NinthDecimal را برای رقابت موثرتر با Foursquare خریداری می کند appeared first on موتور جستجوگر سرزمین.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top