Holiday 2020 برای بسیاری از SMB ها انجام می شود یا می میرد

thumbnail

فعالیت اقتصادی مشاغل کوچک حدود 44٪ از تولید ناخالص داخلی ایالات متحده را نشان می دهد. این بخش مهم اقتصادی بطور نامتناسبی از خسارت COVID-19 در اقتصاد رنج برده است. اکنون ، وقتی وارد سه ماهه مهم تعطیلات می شویم ، چشم انداز فعلی برای مشاغل کوچک (SMB) چیست؟

بسیاری از صاحب نظران و فروشندگان خدمت به بازار SMB ماه هاست که “مقاومت” را ترویج داده و نوید می دهند. گزارش جدیدی از Yelp پشتیبانی از این مورد را ارائه می دهد. اما داده های دیگر استدلال می کنند که چالش های SMB ها و به طور گسترده ای ، ارائه دهندگان بازاریابی آنها ادامه خواهد یافت و حتی ممکن است در ماه های آینده تشدید شود.

علائم امیدوار کننده بهبودی

گزارش متوسط ​​اقتصادی Yelp (یا YEA) که به تازگی منتشر شده است ، در مورد افتتاحیه ها و بازگشایی های کسب و کار جدید در طول Q3 در رستوران و غذا عمودی است. این گزارش می گوید ، در Q3 افتتاحیه جدید رستوران و تجارت مواد غذایی با وجود شرایط به خصوص دشوار سال 2020 ، مطلوب با 2019 (“سطح قبل از همه گیری”) است.

این کاملاً دلگرم کننده است و استدلال می کند که بهبودی در حال انجام است.

منبع: Yelp (اکتبر 2020)

بازشوها و بازگشایی های SMB در سطح عمودی

Yelp همچنین “مقاوم ترین” مکان ها را در ایالات متحده مشخص می کند ، که با رشد در افتتاحیه مشاغل جدید از Q2 به Q3 اندازه گیری شده است. اینها داکوتای شمالی ، واشنگتن دی سی ، رود آیلند ، نیوهمپشایر و وایومینگ بودند. ایالت هایی که بیشترین تعداد مشاغل تجاری در سه ماهه سوم را داشتند ، کالیفرنیا ، تگزاس ، فلوریدا ، نیویورک و واشنگتن بودند.

داده های Yelp نشان می دهد که مشاغل در طیف وسیعی از عمودی ها نیز در ماه سپتامبر بازگشایی شده اند. این مراکز شامل مراکز پیش دبستانی و مراکز مراقبت از کودکان ، سالن های ورزشی ، سالن ها ، مغازه های تعمیر دوچرخه و مشاغل خدمات خانگی هستند. به گزارش Yelp ، خدمات مالی همچنین در Q3 (بانک ها ، شرکت های بیمه ، خدمات مالیاتی) و فروشگاه های خرده فروشی نیز بازگشایی شدند.

همزمان ، Yelp افزایش تقاضای مصرف کننده در Q3 را در بسیاری از گروه ها با بازگشت “افراد” مشاهده کرد[ed] به فعالیتهای قبل از همه گیری آنها “- بهتر و بدتر.

در برابر نگرانی های ایمنی آسیب پذیر است

از آنجا که موارد COVID در بسیاری از ایالت ها به بالاترین سطح در ماه های اخیر افزایش یافته است ، ممکن است مصرف کنندگان نگران کننده بیشتر هزینه های تعطیلات Q4 خود را به صورت آنلاین و نه در فروشگاه ها خرج کنند. داده های Adobe حاکی از آن است که با بازگشت مشتریان به فروشگاه ها ، رشد فروش تجارت الکترونیکی کاهش می یابد. اما بازدید از فروشگاه به درک مصرف کننده از ایمنی بستگی دارد.

مطالب مرتبط  خرید در Google بدون کمیسیون انجام می شود ، پرداخت از طریق PayPal ، Shopify را فعال می کند

خواندن: آنچه Prime Day برای خرده فروشی تعطیلات سال 2020 نشان می دهد

در حال حاضر ، اکثریت آمریکایی ها هنوز در مراکز خرید احساس امنیت نمی کنند – به طور کلی برای خریدهای درون فروشگاهی جایگزین است – هرچند روند ممکن است بسته به موقعیت مکانی متفاوت باشد. متأسفانه ، ما نمی توانیم انتظار داشته باشیم که چیز مهمی قبل از پایان سال تغییر کند. همچنین چندین نظرسنجی وجود دارد که نشان می دهد:

  • عدم امنیت اقتصادی باعث می شود که مردم کمتر از سال گذشته هزینه کنند
  • اکثر این هزینه ها بصورت آنلاین اتفاق خواهد افتاد (کنار گذاشتن BOPIS)

طبق نظرسنجی مصرف کنندگان در اوایل ماه اکتبر از بیش از 5،000 بزرگسال آمریکایی از Alignable ، 32٪ از پاسخ دهندگان گفتند که پول بیشتری را در مشاغل محلی در Q4 هزینه می کنند. با این حال ، اکثریت قریب به اتفاق (68٪) اظهار داشتند که امسال بیشترین پول خود را بصورت آنلاین خرج می کنند (بخوانید: خرده فروشی آمازون و جعبه بزرگ).

این در حالی است که تعدادی از نظرسنجی ها از شرکت هایی مانند Accenture و McKinsey نشان می دهد که افزایش مصرف کننده در حمایت از مشاغل کوچک و خرید محلی افزایش یافته است. (نگرش و رفتار اغلب از هم جدا می شوند)

داده های بررسی اداره سرشماری ایالات متحده از اواسط ماه اکتبر نشان می دهد که 75٪ از SMB ها تأثیر منفی قابل توجهی (30.2٪) یا متوسط ​​(44.6٪) را از COVID مشاهده کرده اند. به طور دقیق تر ، یک تحقیق Q3 SMB از Alignable نشان داد که “42٪ از صاحبان مشاغل کوچک درآمد پیش بینی می کنند [in Q4] زیر آنچه برای ادامه کار نیاز داشتند. ”

این بدان معناست که اگر Q4 از کنار آنها عبور کند ، تعداد زیادی از SMB ها ممکن است از کار بیفتند یا تصمیم بگیرند که به راحتی درهای خود را در سال 2021 ببندند.

آنچه SMB ها اکنون باید برای پاسخگویی به چالش Q4 انجام دهند

اینترنت نقطه شروع بسیاری از سفرهای خرید مصرف کنندگان در این فصل تعطیلات است ، چه به صورت آنلاین و چه به صورت آفلاین (BOPIS). این بدان معنی است که حضور آنلاین کاملاً بهینه شده بسیار حیاتی است. SMB ها به اندازه سالهای گذشته نمی توانند روی ترافیک پا و مرور در فروشگاه حساب کنند.

مطالب مرتبط  20201007 SEL مختصر

برای ساخت مجدد وب سایت ها برای تعطیلات 2020 خیلی دیر است. اما SMB ها می توانند برای به حداکثر رساندن قابلیت مشاهده آنلاین خود ، نمایه های چند سایت اصلی را ادعا و بهینه کنند:

  • Google برای کسب و کار من (GMB)
  • مکان های بینگ
  • فیس بوک / اینستاگرام
  • Yelp (و در صورت وجود TripAdvisor)
  • بعدی

همه این سایت ها ابزار حضور آنلاین رایگان ارائه می دهند. با این حال ، بیشتر مشاغل هنوز نتوانسته اند از صفحات کسب و کار Nextdoor و ابزارهای تبلیغاتی استفاده کنند ، بنابراین هنوز فرصت های “حرکت زودرس” وجود دارد.

خواندن: Nextdoor به عنوان مقصدی برای بازاریابی مکان ظاهر می شود

گوگل به افزودن قابلیت های معاملاتی بیشتر به GMB ادامه داده است ، در حالی که اکنون فیس بوک و اینستاگرام قابلیت های تجارت الکترونیکی SMB-دوستانه را با فروشگاه ها و سایر ویژگی ها ارائه می دهند. در دنیای ایده آل ، خرده فروشان SMB موجودی خود را بصورت آنلاین انجام می دهند اما در غیاب آن ، محصولات و کالاهای ویژه را می توان از طریق Google Posts تبلیغ کرد.

SMB هایی که با آژانس ها کار می کنند خوش شانس هستند و احتمالاً در موقعیت معقولی نسبت به طوفان هستند. کسانی که نیستند ، که کوچکترین SMB ها هستند ، زمان بسیار سخت تری خواهند داشت. آنها باید تلاش خود را قبل از هر چیز بر روی Google متمرکز کنند ، که بر استفاده از جستجوی محلی غالب است.

اگر زمان یا پهنای باند برای کانال ها و ویژگی های دیگر وجود نداشته باشد ، شواهدی وجود دارد که نشان می دهد یک استراتژی فقط Google می تواند موفق شود.

مربوط:

  • چگونه 9 به روزرسانی عمده Google برای کسب و کار من در سال 2020 می تواند به شما کمک کند تا دوباره بازگردید
  • Google موقعیت خود را برای تسلط بر “اقتصاد O2O” قرار داده است
  • دوره جدیدی در جستجوی محلی وارد شده است: Google’s Local Trust Pack
  • میانگین نمایه GMB دارای 73 بررسی ، 45 عکس ، 5 ارسال و رتبه بندی ستاره 4.08 است

پست تعطیلات 2020 برای بسیاری از SMB ها انجام می شود یا می میرد اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top