Google Smart Shopping: چگونه تفاوت آن با برنامه های خرید استاندارد است [Video]

thumbnail

“[It’s] یک محصول کاملاً جذاب ، اما دارای اشکالاتی نیز هست ، “مایک رایان ، مدیر مدیریت محصول در تجارت هوشمند” ، در مورد کمپین های خرید هوشمند گوگل گفت ، که از تبلیغات و پیشنهادات خودکار استفاده می کنند و می توانند برای تبدیل معین یا بازگرداندن هزینه تبلیغات اقدام کنند (ROAS ) هدف.

در طول جلسه خرید Google ما با Live Engine Search Land ، رایان برخی از جوانب مثبت و منفی از نوع جدیدترین کمپین هوشمند خرید را در مقایسه با برنامه های خرید استاندارد Google به اشتراک گذاشت.

مربوط: کمپین های خرید هوشمند: نحوه آزمایش و استخراج ارزش بیشتر از کمپین های خودکار

رایان با اشاره به یکی از نقاط قوت خرید هوشمند ، افزود: “شما می توانید نوع یک پوشش کامل قیف را با یک کمپین واحد دریافت کنید ،” افزود: این نوع کمپین همچنین دارای ویژگی های منحصر به فردی مانند جستجوی پویا است.

کمپین های خرید هوشمند از یادگیری ماشینی برای خودکار کردن قیمت گذاری و ارائه لیست لیست محصولات در سراسر شبکه جستجوی Google ، شبکه نمایش ، یوتیوب و Gmail استفاده می کنند ، و این امر گزینه مناسبی برای تبلیغ کنندگان جدیدتر یا افرادی که منابع لازم برای مدیریت تبلیغات استاندارد خرید ندارند. .

مطالب مرتبط  آیا Google برای حذف تدریجی ETA آماده شده است؟

“مشابه آنچه که با کلیک های رایگان خرید می بینیم. . . به نظر می رسد [Google’s] استراتژی محصول در اینجا این است که تصمیم گیری برای خرید را انتخاب کنید ، شاید پذیرندگان اواخر را انتخاب کنید [and] مشاغل کوچک و متوسط ​​که ممکن است خرید بسیار پیچیده باشد ، “

با این حال ، تبلیغ کنندگان Smart Shopping هیچ گونه کنترلی در نحوه تخصیص بودجه آنها در کانالها ندارند. برخلاف کمپین های خرید استاندارد ، کمپین های خرید هوشمند همچنین داده های گزارش گزاره جستجو را برای مخاطبان یا جستجو ارائه نمی دهند ، هزینه ساختن برای هر اقدام (CPA) یا تعیین هدف ROAS بر اساس نوع کاربر ، نوع تبلیغ یا قصد جستجو غیرممکن است.

“من فکر می کنم که عملکرد خوبی دارد ، و به نظر می رسد در اکثر موارد ، وعده های خود را تحقق می بخشد ، اما. . . به دلیل کمبود پیشرفته در آنجا ، فکر می کنم فقط مشکلاتی را انتخاب خواهیم کرد که سوال اینجاست ، “خوب ، من یک سقف زده ام ، اکنون چه کاری می توانم انجام دهم؟” یا “ترافیک از بین رفته است ، چرا؟ رایان گفت ، “با توجه به اینکه هیچ یک از تبلیغ کنندگان یا گزارش های احتمالی مداخله نمی خواهند در موقعیت هایی مانند این از طریق خرید هوشمند در دسترس باشند.

مطالب مرتبط  ادغام چهار ضلعی و واقعی ، مدیر عامل شرکت Shim به رهبری شرکت ترکیبی

چرا اهمیت می دهیم Smart Shopping یک نقطه ورود دوستانه مبتدی برای تبلیغات دیجیتال نسبت به برنامه های خرید استاندارد Google را ارائه می دهد. دانستن مزایا و محدودیت های هر قالب می تواند تبلیغ کنندگان را با توجه به اهداف و منابع موجود در اختیارشان ، انتخاب آگاهانه تر کند.

با Land Engine Land زندگی بیشتری می خواهید؟ بیار اینجا:

  • برای جلسه کامل اینجا را کلیک کنید
  • چرا باید فروشگاه کامل محصولات خود را در Google Merchant Center بارگذاری کنید [Video]
  • نکات Google Merchant Center: قوانین تغذیه و قوانین تغذیه تکمیلی [Video]
  • چرا بازاریابان تجارت دیجیتال نباید در طول COVID “تاریک شوند” [Video]
  • همچنین می توانید یک لیست کامل از همه جلسات Live with Engine Search Land را در YouTube پیدا کنید.

The post Google Smart Shopping: نحوه تفاوت آن با برنامه های خرید استاندارد [Video] برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top