Google Search Console Insights برای سازندگان محتوا

thumbnail

گوگل پس از دو ماه تحت رادار بودن ، کنسول جستجوی جدید Google Search Insights را تأیید کرد. Google Console Insights یک نمایش جدید از داده های شما است که به طور خاص “متناسب با تولید کنندگان محتوا و ناشران” طراحی شده است. این می تواند به سازندگان محتوا کمک کند تا درک کنند چگونه مخاطبان محتوای سایت خود را کشف می کنند و چه چیزی با مخاطبانشان ارتباط دارد.

Search Console Insights از داده های کنسول جستجو و Google Analytics در یک نمای استفاده می کند. گوگل اعلام کرد بتا امروز در توییتر با بیان اینکه ، “امروز ما در حال شروع به تجربه جدیدی برای آزمایش کنندگان بتا هستیم: Search Console Insights. این راهی برای تهیه اطلاعات محتوا برای تولید کنندگان محتوا برای تصمیم گیری آگاهانه و بهبود محتوای آنها است. “

به کنسول جستجوی اطلاعات دسترسی پیدا کنید. اگر در بتا بسته مشارکت دارید ، می توانید برای برخی از نمایه هایی که در کنسول جستجوی Google مدیریت می کنید در https://search.google.com/search-console/insights/about به Google Search Console Insights دسترسی پیدا کنید. در آنجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد این ابزار گزارش دهی کسب کرده و بر روی Open Search Console Insights کلیک کنید تا به طور بالقوه به گزارش دسترسی پیدا کنید.

مطالب مرتبط  چرا یادگیری ماشینی و درک قصد جستجوگر برای جستجو بسیار مهم است

به نظر می رسد در اینجا تصویری ارائه شده توسط Google است:

من یک تصویر صفحه کامل ، اما مبهم را بارگذاری کردم.

آنچه کنسول جستجو بینش به شما می گوید. Google گفت Search Console Insights می تواند به سازندگان محتوا و ناشران کمک کند تا به سؤالات مربوط به محتوای سایت خود پاسخ دهند ، از جمله:

  1. بهترین مطالب ارائه دهنده مطالب کدام است؟
  2. قطعات جدید محتوای شما چگونه انجام می شود؟
  3. چگونه افراد محتوای شما را در سراسر وب کشف می کنند؟
  4. سؤالات برتر و پرطرفدار سایت شما در جستجوی Google چیست؟
  5. چه سایتها و مقالات دیگری به محتوای سایت شما پیوند دارند و آیا پیوندهای جدیدی کسب کردید؟

آیا نمی توانید به کنسول Insights Search دسترسی پیدا کنید؟ اگر به Google Search Console Insights دسترسی ندارید ، نگران نباشید. هنوز در بتا است و اگرچه گوگل آنرا به طور علنی اعلام کرده است ، اما هنوز در دسترس همگان نیست.

مطالب مرتبط  ویژگی جدید اسکن سایت Bing Webmaster Tools مشکلات SEO را پیدا می کند

وی گفت: “این بتا بسته است که هم اکنون فقط در اختیار گروهی از کاربرانی است که قبلاً برای یک سایت خاص ایمیل رسمی از ما دریافت کرده اند. ما امیدواریم که آن را برای کاربران بیشتری باز کنیم و به کاربران گروه بتا اجازه دهیم که به مرور زمان سایت های بیشتری را به آن اضافه کنند – در آینده با اخبار و به روزرسانی های بیشتر در مورد این موضوع در ارتباط باشید. »

چرا اهمیت می دهیم همانطور که قبلاً گفتیم ، “داشتن داده های Google Analytics خاص در کنسول جستجو می تواند راحتی بزرگی را ارائه دهد و همچنین به شما در دیدن داده های خود به روش های جدید کمک می کند.” این داشبورد کنسول جستجو Insights نمایش بیشتری به عملکرد محتوای شما می دهد زیرا اکنون هم Google Analytics و هم Google Search Console را در یک مخلوط می کند.

The post Google Search Console Insights برای سازندگان محتوا برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top