Google Page Experience Update برای راه اندازی مه 2021 با برچسب های جدید در نتایج جستجو

thumbnail

گوگل روز سه شنبه تأیید کرد که به روزرسانی Google Page Experience در ماه مه آینده راه اندازی می شود. تقریباً یک سال پس از اعلام اولین به روزرسانی شرکت و شش ماه دیگر فرصت آماده سازی برای آن را داریم.

به روزرسانی ، تجربه کاربر مورد انتظار را برای رتبه بندی در نتایج جستجو در نظر می گیرد. گوگل در اعلامیه گفت: “امروز ما اعلام می کنیم که سیگنال های تجربه صفحه در رتبه بندی در ماه مه 2021 منتشر می شوند.”

Google همچنین آزمایش “نشانگر بصری که صفحات نتایج جستجو را برجسته می کند و دارای تجربه صفحه عالی هستند” را آزمایش می کند.

تجربه صفحه چیست؟

برای درک اینکه کاربر چگونه تجربه یک صفحه وب خاص را درک می کند ، Google مجموعه ای از سیگنال ها را ارزیابی می کند. این علائم شامل سیگنالهایی از جمله سرعت بارگیری یک صفحه است ، اگر برای تلفن همراه مناسب باشد ، با HTTPS اجرا می شود ، دارای نسخه های داخلی است و اینکه آیا محتوا با بارگیری صفحه به اطراف می پردزد.

همانطور که در ماه مه بیان کردیم ، تجربه صفحه از چندین فاکتور موجود رتبه بندی جستجوی Google تشکیل شده است ، از جمله به روزرسانی سازگار با موبایل ، به روز رسانی صفحه سرعت ، افزایش رتبه HTTPS ، مجازات بینابینی مزاحم ، مجازات مرور ایمن ، در حالی که معیارهای سرعت و سرعت را اصلاح می کنید. قابلیت استفاده این اصلاحات تحت آنچه Google نامیده می شود Core Web Vital است.

راهنمای ما برای Core Web Vital را بخوانید تا بیشتر به آنچه در مورد این معیارهای اصلی تجربه کاربر می دانید ، بپردازید.

شاخص های تصویری تجربه کاربر در نتایج جستجو

هنگامی که به روزرسانی Page Experience فعال می شود ، Google گفت این روش های مختلفی را برای نمایش “شاخص تصویری” در نتایج جستجو آزمایش می کند که اگر نتیجه جستجوی خاصی تجربه خوبی داشته باشد ، جستجوگر را مطلع می کند. Google قبلاً با نمادهای AMP ، برچسب های کند ، برچسب های سازگار با موبایل و موارد دیگر این نوع شاخص های بصری را نشان داده است.

مطالب مرتبط  آمدن در Live با موتور جستجو زمین: سری سه روزه ویژه در زمینه جستجوگرها برای توسعه دهندگان

Google نوشت: “ما معتقدیم که ارائه اطلاعات در مورد کیفیت تجربه یک صفحه وب می تواند برای کاربران در انتخاب نتیجه جستجو که می خواهند بازدید کنند مفید باشد.” “در نتایج ، قطعه یا پیش نمایش تصویر کمک می کند تا زمینه موضوعی برای کاربران فراهم شود تا بدانند یک صفحه چه اطلاعاتی می تواند ارائه دهد. شاخص های بصری در مورد نتایج روش دیگری برای انجام همان کار است ، و ما در حال کار بر روی یکی هستیم که صفحاتی را شناسایی کند که تمام معیارهای تجربه صفحه را داشته باشند” [emphasis added.]

ما از گوگل نمونه ای از این شاخص تصویری را درخواست کردیم ، اما این شرکت در حال حاضر چیزی برای به اشتراک گذاشتن ندارد.

دشوار است بگوییم که شاخص های تجربه کاربر چه مدت دوام می آورند ، این بستگی به این دارد که گوگل براساس داده ها تصمیم بگیرد ، آیا ارزش نمایش در نتایج جستجو را دارد.

تست بزودی Google گفت ممکن است به زودی این نمادها و برچسب ها را در نتایج جستجو مشاهده کنید. گوگل نوشت: “ما قصد داریم این آزمایش را به زودی انجام دهیم و اگر آزمایش موفقیت آمیز باشد ، در ماه مه 2021 آغاز می شود و جزئیات بیشتری درباره پیشرفت این کار در ماه های آینده به اشتراک خواهیم گذاشت.”

نحوه آماده سازی برای به روزرسانی صفحه تجربه

اکنون می توانید برای تجربه کاربر آماده شوید تا اکنون به یک عامل رتبه بندی تبدیل شوید. گزارش Core Web Vital در کنسول جستجوی Google مکان بسیار خوبی برای شروع درک عملکرد سایت شما در این مناطق است.

AMP برای نمایش مقالاتی در چرخ و فلک Top Stories در جستجو پس از این به روزرسانی در ماه مه 2021 لازم نیست. Google همچنان از AMP پشتیبانی خواهد کرد ، و آن را “یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین راه هایی برای ناشرانی است که به دنبال نتایج عالی صفحه را بدست آورید. ” اگر نسخه AMP محتوای خود را منتشر کنید ، جستجوی Google “به همان نسخه AMP بهینه شده در حافظه پنهان پیوند می دهد تا بهینه سازی ارسال به کاربران را کمک کند ، دقیقاً مانند امروز” ، این شرکت گفت

مطالب مرتبط  Google Ads برای محدود کردن گزارش شرایط جستجو ، با استناد به حریم خصوصی

اینکه واقعاً چه تاثیری در رتبه بندی خواهد داشت هنوز مشخص نیست. بسیاری از متخصصان جستجوگرها انتظار دارند كه این امر نسبتاً جزئی باشد ، زیرا بسیاری از علائم Page Experience از قبل در الگوریتم های جستجوی Google نقش دارند. با این حال نشانگر تصویری که امروز Google اعلام کرد ، به SEO ها سخنران بزرگتری می دهد تا از شرکت های خود برای توجه بیشتر به Core Web Vital و سایر علائم تجربی دفاع کند.

“من فکر می کنم این مهمات خوبی به شما می دهد تا به تیم وب یا تیم عملکرد خود بروید و بگویید ،” سلام ، شما می دانید ، گوگل. . . [is] Aja Frost ، رئیس سئو محتوا در HubSpot ، طی یک برنامه زنده با موتور جستجو در Land در صفحه به روزرسانی تجربه در ماه ژوئن گفت ، این ظرف شش ماه منتشر می شود و بنابراین ما باید روی آن تمرکز کنیم “، می تواند این باشد متقاعد کردن این تیم ها دشوار است آنچه را که شما می خواهید تمرکز کنید ، چیزی است که آنها می خواهند روی آن تمرکز کنند ، بنابراین هر نوع به روزرسانی رسمی یا پیام رسانی به شما در پیشبرد اهداف شما کمک می کند.

پست Google Page Experience Update برای راه اندازی مه 2021 با برچسب های جدید در نتایج جستجو اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top