Google My Business و نظرات در نظرسنجی عوامل رتبه بندی محلی 2020 به دست آمده است

thumbnail

Google در شش ماه گذشته با نوآوری های متعدد در تبلیغات و ارتقا feature ویژگی های Google برای کسب و کار من ، منابع بیشتری را به محلی منتقل می کند. معرفی Google از کنفرانس ویدئویی GMB و حرکت اخیر به قیمت گذاری مبتنی بر حراج برای تبلیغات خدمات محلی نمونه هایی از این موارد است.

به گفته Moz ، با وجود تمام توجهات به تبلیغات ، لازم به ذکر است که رتبه بندی های ارگانیک هنوز هم تقریباً 20 برابر کلیک بیشتر دارند. بنابراین تمرکز مداوم و رو به رشد بر روی SEO محلی و عوامل رتبه بندی است. چند سال پیش گوگل اقدام غیرمعمولی را برای تعیین برخی از متغیرهایی که در رتبه بندی نتایج جستجوی محلی در نظر گرفت ، انجام داد.

ارتباط ، فاصله و برجستگی

بحث Google در مورد “ارتباط ، فاصله و برجستگی” آموزنده است اما هنوز هم نسبتاً مات است. برای مثال در اینجا توضیح برجسته آمده است:

برجستگی به میزان شناخته شده بودن یک تجارت اشاره دارد. بعضی از مکانها در دنیای آفلاین از برجستگی بیشتری برخوردار هستند و نتایج جستجو سعی می کند این را در رتبه بندی محلی منعکس کند. به عنوان مثال ، موزه های معروف ، هتل های برجسته یا مارک های معروف فروشگاه نیز احتمالاً در نتایج جستجوی محلی برجسته هستند.

برجستگی همچنین براساس اطلاعاتی است که Google در مورد یک تجارت از سراسر وب دارد ، مانند پیوندها ، مقالات و دایرکتوری ها. تعداد بررسی گوگل و فاکتور نمره بررسی در رتبه بندی جستجوی محلی. مرورهای بیشتر و رتبه بندی های مثبت می توانند رتبه بندی محلی کسب و کار شما را بهبود ببخشند. موقعیت شما در نتایج وب نیز یک فاکتور است ، بنابراین بهترین روشهای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) اعمال می شود.

به عبارت دیگر ، Google بهترین محاسبات SEO ، پیوندها و نقل قول ها و همچنین بررسی ها را در محاسبه برجستگی در نظر می گیرد. فاکتورهای رتبه بندی جستجوی محلی را وارد کنید ، یک نظرسنجی سالانه 12 ساله در زمینه جستجوگرهای محلی پیشرو ، ایجاد شده توسط دیوید میم و سالها توسط وی اداره می شود. بعداً موز این نظرسنجی را انجام داد و اکنون وایتسپارك آن را به عهده گرفت.

دارن شاو ، بنیانگذار Whitespark ، دو هفته پیش در کنفرانسی از نتایج نظرسنجی سال 2020 رونمایی کرد و قول داده است که در آینده ای نزدیک یک غواصی عمیق انجام دهد. در حال حاضر ، من برخی از یافته های سطح بالای نظرسنجی از متخصصان محلی پیشرو در SEO را به اشتراک می گذارم.

پاسخ دهندگان نظرسنجی محلی متخصص SEO

سطل های بزرگ

این بررسی هفت حوزه “موضوعی” را بررسی کرد:

  • Google برای کسب و کار من (GMB)
  • نقل قول ها / لیست ها
  • عوامل درون صفحه ای
  • پیوندها
  • بررسی ها
  • سیگنال های رفتاری
  • شخصی
مطالب مرتبط  بینشها را جستجو کنید و رفتارها و روندهای مصرف کننده را در طول COVID-19 جستجو کنید

این یافته ها به دو دسته گسترده تقسیم می شوند: تأثیر بر روی نقشه / بسته محلی و یاب محلی و نتایج آلی محلی. Local Finder صفحه لیست نقشه های تکمیلی است که با کلیک روی “مشاهده همه” در پایین Map Pack دریافت می کنید.

تغییرات در متغیرهای رتبه بندی بسته محلی / یاب

منبع: بررسی عوامل محلی رتبه بندی جستجوی محلی 2020.

طبق یافته های سال 2020 ، GMB و بررسی ها متغیرهایی هستند که در تأثیر درک شده خود بیشترین رشد را داشته اند. سیگنالهای موجود در صفحه ، پیوندهای محلی و نقل قولها از تأثیر نسبی به درجات مختلف کاسته شده اند.

با در نظر گرفتن نتایج محلی محلی خارج از Map Pack یا Local Finder ، اوضاع نسبتاً چشمگیر تغییر می کند – به عبارت دیگر ، در SERP. به عنوان مثال ، تأثیر GMB در رتبه بندی محلی آلی حداقل تلقی می شود. همچنین بررسی ها تأثیر کمی در رتبه بندی محلی SEO دارند.

مقایسه SEO محلی و عوامل رتبه بندی Map Pack / Local Finder

منبع: بررسی عوامل محلی رتبه بندی جستجوی محلی 2020.

از جمله متغیرهای محلی SEO در نظر گرفته شده ، کیفیت پیوند ، محتوا ، اقتدار دامنه ، دوستی موبایل و استفاده از کلمات کلیدی بود. اقتدار پیوندهای ورودی جای تعجب ندارد که با اختلاف قابل توجهی بالاترین عامل محلی رتبه بندی SEO ارگانیک است. به دنبال آن “حجم محتوای با کیفیت در کل وب سایت”. پس از آن فاصله امتیازات کمتر بود.

این تعداد زیادی از متغیرها را نشان می دهد که به اعتقاد سئوکاران محلی در رتبه بندی آلی نقش دارند.

عوامل محلی رتبه بندی ارگانیک

منبع: بررسی عوامل محلی رتبه بندی جستجوی محلی 2020.

این بررسی همچنین متغیرهای رتبه بندی GMB Local Pack با جزئیات بیشتری را شامل می شود: دسته های تجاری ، کلمات کلیدی در عنوان کسب و کار ، نزدیکی ، بررسی ها و مبارزه با هرزنامه ، و غیره.

طبقه اصلی تجارت به عنوان تأثیرگذارترین عامل رتبه بندی (رفتن به ارتباط) مشخص شد. اما این به سختی استفاده از کلمات کلیدی را در نام کسب و کار شکست داد ، که گوگل به طور عمومی در مورد آن توصیه می کند اما ظاهرا یک تاکتیک محلی موفق است.

بعد از پر کردن دسته تجاری و کلمات کلیدی نام تجاری ، مجاورت (یا فاصله) یک عامل اصلی است. با این حال ، بازاریاب ها به طور موثر نمی توانند کاری کنند که بتوانند روی آن تأثیر بگذارند. با حرکت کاربران در یک شهر یا محله براساس فاصله بین کاربران و مشاغل ، رتبه بندی محلی تغییر می کند.

عوامل رتبه بندی Map Pack / Local Finder

برخی از شگفتی ها در اینجا شامل تأثیر ظاهراً نسبتاً کمتری از بررسی ها و همچنین کامل بودن مشخصات GMB است.

مطالب مرتبط  وقتی سکوت گزینه ای نیست: برندها با پشتیبانی اعتراض در شیرجه می شوند

یکی فرض می کند پروفایل های کاملتر محتوای بیشتری دارند و بر این اساس رتبه بهتری پیدا می کنند. (به عنوان یک یادداشت ، به نظر می رسد تأثیر بررسی های منعکس شده در نمودار “15 صفحه برتر محلی” بلافاصله در بالا با نمودار قبلی “تغییرات در طول زمان” مغایرت دارد ، که معتقد است بررسی ها تنها در رتبه بندی نفوذ به GMB خود هستند.)

علاوه بر این ، “کلمات کلیدی در مرورهای بومی Google” تأثیرگذارتر از امتیازات بررسی یا تعداد بررسی ها دیده می شوند ، که همچنین عجیب و ضدقارنی به نظر می رسد.

رتبه بندی در مقابل عوامل تبدیل

از نویسنده مطالعه ، دارن شاو ، خواستم تا در مورد یافته های نظرسنجی تأمل کند. او هشدار داد که رتبه بندی ابزاری برای رسیدن به هدف است و به خودی خود هدف نیست.

شا مشاهده کرد ، “برای من ، بزرگترین چیز مهم اهمیت فزاینده تمرکز بر تبدیل از لیست Google شما به جای وسواس در مورد رتبه بندی است.”

وی افزود ، “اگر نمایه شما هیچ اطلاعاتی در مورد آن نداشته باشد ، رتبه بندی شماره 1 منجر به کسب و کار شما نمی شود. رتبه بندی کامل لیست GMB با محصولات ، عکس ها ، توضیحات ، پیشنهادات ویژه و تعداد زیادی نظر مثبت در جایگاه 5 با همیشه رتبه اول فهرست خالی GMB را شکست می دهد. “

یکی از آخرین س surveyالات نظرسنجی این بود که “به نظر شما کدام عوامل فردی بیشترین تأثیر را در تبدیل از GMB دارند؟” این صحبت از تأثیر محتوای GMB در دنیای واقعی بر میزان تعامل و پاسخ کاربران دارد.

در این مورد بررسی ها در بالا ظاهر می شوند. سه پاسخ برتر همه مربوط به بررسی کیفیت و کمیت است. سپس مجاورت (“نزدیک من”) می آید. پیام رسانی پس از آن ، سپس اطلاعات ساعت و کامل بودن لیست GMB دنبال می شود. قابلیت های رزرو ، ارسال ها و پرسش و پاسخ با مقایسه تأثیرات تبدیل نسبتاً ضعیفی دارند.

فاکتورهای تبدیل Google برای کسب و کار من

واضح است که دید و رتبه بندی بالاتر باعث کلیک ، تماس ، جهت و درنهایت تبدیل می شود. اما در حالی که همسویی گسترده ای وجود دارد ، جالب است بدانید که متغیرهایی که ممکن است رتبه بالاتری را برای بازاریابان به ارمغان بیاورند همیشه با تولید واقعی فروش یکسان نیستند.

ارائه کامل و برخی اطلاعات اضافی را می توانید در اینجا مشاهده کنید.

پست کسب و کار و نظرات من در Google در نظرسنجی عوامل رتبه بندی محلی 2020 در اولین بار در موتور جستجوگر سرزمین ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top