Google My Business ویژگی بررسی پرچم را به روز می کند

thumbnail

سئو محلی ، جوی هاوکینز ، ارسال کرد که گوگل فرم کسب و کارها را برای “پرچم گذاری بررسی” در Google برای کسب و کار من به عنوان نامناسب به روز کرده است. به نظر می رسد فرم جدید گزینه های اضافی و گردش کار کمی به روز شده را ارائه می دهد.

چه شکلی است فرم جدید اکنون روی صفحه قرار گرفته و از صاحب مشاغل می پرسد ، “چرا این بررسی را گزارش می کنید؟” سپس این گزینه ها را ارائه می دهد:

  • خارج از موضوع: مرور مربوط به تجربه ای در این کسب و کار یا با آن نیست
  • هرزنامه ها: بازبینی از یک ربات ، یک حساب جعلی است یا حاوی تبلیغات و تبلیغات است
  • تضاد منافع: بازبینی مربوط به شخصی است که به تجارت یا تجارت رقیب وابسته است
  • فحش: مرور شامل کلمات فحش است ، دارای زبان صریح جنسی است ، یا جزئیات خشونت گرافیکی یا سایر فعالیت های غیرقانونی را دارد
  • قلدری یا آزار و اذیت: مرور شخصاً به شخص خاصی حمله می کند
  • تبعیض یا سخنان نفرت انگیز: مروری بر اساس هویت زبان مضر در مورد یک فرد یا گروه دارد
  • اطلاعات شخصی: شامل اطلاعات شخصی مانند آدرس یا شماره تلفن است
مطالب مرتبط  نیاز به سرعت (موبایل): پیشرفتهای کوچک تأثیر زیادی در تبدیل دارند

یک تأیید جدید Google همچنین به صاحب مشاغل پس از ارسال پرچم بازبینی ، صفحه تأیید جدیدی را نشان می دهد. این چیزی است که به نظر میرسد:

چه چیز جدیدی است او در اینجا چیزی است که جوی هاوکینز عنوان جدید بودن آن را ذکر کرد ، او نوشت:

  1. شرح زیر هر گزینه قبلاً نبود. این جدید و بسیار مفید است زیرا برای صاحب مشاغل بسیار آسان است که ببینند کدام گزینه را باید انتخاب کنند. همچنین بینش بیشتری در مورد اینکه چه نوع بررسی در واقع مغایر با دستورالعمل های Google است ، ارائه می دهد.
  2. پیش از این تنها یک گزینه وجود داشت به نام “نفرت انگیز ، خشن ، یا نامناسب”. این به 3 مورد خاص تقسیم شده است: فحش ، آزار و اذیت و آزار و اذیت و تبعیض و گفتار نفرت.
  3. گزینه اطلاعات شخصی جدید است.
  4. آنها همچنین صفحه جدیدی دارند که پس از انتخاب نوع تخلف ، نشان داده می شود که 3 روز کاری طول می کشد تا Google درخواست را بررسی کند. این چیزی بود که بسیاری از مردم قبلاً از آن آگاه نبودند ، بنابراین این پیام پیام آن را بسیار شفاف تر می کند.
مطالب مرتبط  آمازون هدف قرار دادن محصول را برای صفحه پشتیبانی حمایت می کند

چرا اهمیت می دهیم این باید به صاحبان مشاغل ابزار بیشتری بدهد تا بدانند چه زمانی می توانند یک بررسی را پرچم گذاری کنند تا از لیست Google Local خود حذف شوند. این باید به Google کمک کند تا موارد حذف را تسریع کرده و بررسی ها را خیلی سریعتر انجام دهد. اگرچه ، از تجربه اخیر من ، Google می تواند مرورها را ظرف چند ساعت حذف کند ، زیرا بررسی مطابق با دستورالعمل های Google نیست.

پست ویژگی بازبینی پرچم Google برای کسب و کار من به روز شد اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top