Google: BERT اکنون تقریباً در هر س Englishال انگلیسی استفاده می شود

thumbnail

این شرکت پنجشنبه در جریان جستجوی مجازی خود در رویداد 2020 گفت ، BERT تقریباً هر پرسش مبتنی بر انگلیسی را که در جستجوی Google انجام می شود تأمین می کند. وقتی گوگل برای اولین بار در اکتبر گذشته از الگوریتم BERT در جستجو استفاده کرد ، این فقط 10٪ از درخواست های انگلیسی است.

در دسامبر 2019 ، Google استفاده از BERT را به بیش از 70 زبان گسترش داد.

توجه داشته باشید ، این دقیقاً بر رتبه بندی سایت تأثیر نمی گذارد. سئوکاران نمی توانند فی نفسه BERT را بهینه کنند. در عوض ، BERT به منظور بهبود ارتباط نتایج جستجو با درک بهتر مطالب موجود در صفحات وب طراحی شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه کار الگوریتم ، به شیرجه رفتن عمیق ما در Google BERT مراجعه کنید.

Google همچنین توضیح داد که 7٪ نتایج “جستجوهای خاص” را بهبود بخشیده است. گوگل این کار را از طریق تکنیک های مختلف هوش مصنوعی و یادگیری ماشین انجام داده است. گوگل گفت همچنین نتایج جستجو و پاسخها را در “جستجوی گسترده تر” بهبود می بخشد.

به روزرسانی های بیشتر جستجو در اینجا خلاصه ای سریع از آنچه Google اعلام کرده است:

  • پیشرفت های جدید در درک زبان از طریق پیشرفت در هوش مصنوعی ، از جمله الگوریتم جدید املایی ، امکان نمایه سازی متن های خاص از صفحات وب و تکنیک های جدید برای کمک به افراد در یافتن نتایج گسترده تر ، امکان پذیر است.
  • پیشرفت در Google Maps شامل گسترش اطلاعات زنده “شلوغی” میلیون ها مکان دیگر ، به جزئیات مربوط به اقدامات بهداشتی و ایمنی کسب و کارها در طول COVID-19 ، به توانایی آینده مردم برای دیدن اطلاعات مفید در مورد یک رستوران ، فروشگاه یا با استفاده از AR مستقیماً در Live View تجارت کنید.
  • امکان استفاده از نماد میکروفن در نوار جستجوی Google و گفتن “این آهنگ چیست؟” یا روی “جستجوی آهنگ” کلیک کنید. کاربران می توانند برای مدت زمان 10-15 ثانیه زمزمه را شروع کنند تا برای آهنگ نتیجه بگیرند. در دستیار Google ، به سادگی بگویید ، “سلام گوگل ، این آهنگ چیست؟” و سپس لحن را زمزمه کنید.
  • ویژگی های جدید لنز و AR در جستجوی Google برای کشف (و حتی سبک کردن) محصولات هنگام مرور آنلاین کاربران. با واقعیت افزوده ، Google به کاربران امکان می دهد تا تجربه نمایشی خرده فروشی ها را به صورت مجازی تجربه کنند.
  • سرانجام ، فناوری Duplex اکنون در حال فراخوانی مشاغل است تا به طور خودکار جزئیات مفید مانند ساعات فروشگاه و گزینه های برداشت را در Search و Maps به روز کنند. امسال ، گوگل گفت ، از Duplex برای ایجاد بیش از 3 میلیون به روزرسانی در مشاغل مانند داروخانه ها ، رستوران ها و فروشگاه های مواد غذایی استفاده شده است که بیش از 20 میلیارد بار در Maps و Search دیده شده است.
مطالب مرتبط  این استارت آپ از AI استفاده می کند تا بتواند از ایموجی ها ، محتوای اجتماعی SMB ها استفاده کند

در اینجا چند توییت وجود دارد که برخی از این پیشرفت ها را توضیح می دهد.

Google همچنین ویژگی “در این ویدیو” و نحوه گسترش آن را نشان داد:

مطالب مرتبط  آنچه SEO می تواند از نوسانات رتبه بندی COVID بیاموزد [Video]

Google همچنین توانایی “hum to search” را اضافه کرده است تا بتوانید آهنگی را که در ذهن شما گیر کرده است پیدا کنید. گوگل گفت که افراد 100 میلیون بار در ماه جستجو می کنند تا آهنگی را تشخیص دهند.

در اینجا اطلاعیه کامل و همچنین فیلم برای تماشای این رویداد آمده است.

چرا اهمیت می دهیم در اینجا مواردی ذکر شده است که شما به عنوان سئو کاران و بازاریاب می توانید روی آنها کار کنید تا بازدید بیشتری از سایت را به خود جلب کنید. برخی از این ویژگی های جدید ممکن است بازدید بیشتری را به سایت شما منتقل کند. برخی از آنها را باید بهینه کنید و برخی دیگر فقط ممکن است از آنها بهره ببرید بدون اینکه کاری برای سایت خود انجام دهید.

از نظر جستجوگر ، اینها عمدتا پیروزی بزرگی به نظر می رسند.

پست Google: BERT اکنون تقریباً در هر سeryال انگلیسی استفاده می شود اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top