Google Ads YouTube را به قسمت Attribution وارد می کند ، اسناد داده محور را به تبلیغ دهندگان بیشتری گسترش می دهد

thumbnail

Google YouTube را در گزارش اسناد Google Ads خود اضافه کرده و مدل اسناد داده محور خود را در دسترس تبلیغ کنندگان بیشتری قرار می دهد. اینها از جمله به روزرسانیهای اندازه گیری بود که گوگل روز دوشنبه اعلام کرد.

انتساب YouTube. گزارش انتساب بین شبکه ای برای YouTube و کمپین های جستجو اکنون در Google Ads در بتا باز است. در صورت واجد شرایط بودن ، تبلیغ کنندگان می توانند برای دیدن کلیک های YouTube و درگیر کردن ویدیو در گزارش های انتساب “مسیرهای برتر” ، “معیارهای مسیر” و “تبدیل های مساعدت شده” در Tools> Attribution شرکت کنند.

گوگل می گوید ، کمپین های نمایش در ماه های آینده در گزارش های اسناد گنجانده می شوند.

به روزرسانی های اندازه گیری را بلند کنید. همچنین Conversion Lift برای اندازه گیری افزایش تدریجی اقدامات تبدیل از تبلیغات YouTube در مرحله بتا است. این بر اساس قابلیت های موجود Search Lift (افزایش جستجوها در Google و YouTube) و Brand Lift (افزایش آگاهی و توجه به برند) است که مدت هاست Google ارائه داده است.

همچنین Google به محض اینکه نتایج گزارش روزانه در دسترس باشد ، گزارش Search Lift و Conversion Lift را گزارش می دهد. تبلیغ کنندگان اکنون می توانند اندازه گیری Brand Lift ، Search Lift و Conversion Lift را در همان کمپین برای اندازه گیری از آگاهی به علاقه و تبدیل انجام دهند.

مطالب مرتبط  SEL 20200728

گسترش اسناد داده محور. مدل اسناد مبتنی بر داده Google از یادگیری ماشینی برای اختصاص اعتبار به تعاملات تبلیغاتی در سفر کاربر استفاده می کند. به منظور انعکاس تأثیر فزاینده آگهی ها بر فعالیت تبدیل ، با مقایسه مسیر کسانی که به کسانی تبدیل شده اند ، به جای گفتن ، فقط به سهم تبدیل آخرین آگهی کلیک شده نگاه می کنند.

همانند هر محصول مبتنی بر یادگیری ماشینی ، اسناد داده محور برای آموزش و تولید پیش بینی های قابل اعتماد ، به مقدار مهمی از داده برای مدل های آن نیاز دارد. روز دوشنبه ، Google اعلام کرد که اکنون قادر به کاهش نیازهای داده برای انتساب داده محور به حداقل 3000 تعامل آگهی و حداقل 300 تبدیل در 30 روز گذشته است. این میزان از 15000 تعامل آگهی و 600 رویداد تبدیل در 30 روز گذشته کاهش یافته است.

مطالب مرتبط  چرا سئو در حال حاضر؟

اگر اقدام تبدیل واجد شرایط اسناد داده محور باشد ، گزینه موجود را مشاهده خواهید کرد. برای دیدن اینکه آیا موجود است و تغییر مدل انتساب به داده محور ، تبدیل مورد نظر برای تغییر را انتخاب کنید (Tools> Conversions) و گزینه های موجود را در بخش مدل Attribution مشاهده خواهید کرد.

گزینه های مدل اسناد درج شده برای کمپین های جستجو و خرید در Google Ads.

چرا اهمیت می دهیم آوردن YouTube – و در نهایت Display – در گزارش Attribution به تبلیغ دهندگان کمک می کند ببینند که چگونه کمپین هایشان در این کانال ها در جابجایی کاربران از طریق سفر مشتری ، یکدیگر را تکمیل می کنند. سپس می توان از این داده ها برای اطلاع از بودجه ها یا اهداف CPA شما استفاده کرد.

برای یادآوری ، شما همیشه می توانید مدل های اسناد Google Ads را با ویژگی مقایسه مدل موجود در Tools> Measurement> Attribution در UI مقایسه کنید.

پست Google Ads YouTube را به قسمت Attribution وارد می کند ، اسناد داده محور را به تبلیغ دهندگان بیشتری گسترش می دهد اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top