Google Ads Report Editor ظاهر جدیدی پیدا می کند

thumbnail

Google Ads ظاهر جدیدی را برای Report Editor (واقع در بخش گزارشات در UI) ارائه کرده است. من چند هفته پیش وقتی به دنبال تغییرات در گزارش دهی موقعیت مکانی بودم ، این طرح جدید را برای تنظیم گزارش های سفارشی در برخی از حساب ها شروع کردم.

با این به روزرسانی ، Report Editor بیشتر مانند Data Studio با پانل بعد و اندازه ها در سمت راست تنظیم می شود. همچنین ویژگی های تجسم بیشتری مانند قالب بندی شرطی و همچنین امکان فیلتر کردن و مرتب سازی داده ها با کشویی در کنار هر قسمت وجود دارد. هنوز مجموعه گزارشهای از پیش تعریف شده وجود دارد.

مطالب مرتبط  نکات Google Merchant Center: قوانین تغذیه و قوانین تغذیه تکمیلی [Video]

چرا اهمیت می دهیم گزارش های سفارشی در Report Editor راهی را برای تجسم عملکرد کمپین به روش های مختلف و بدون نیاز به ترک UI به شما می دهد. همچنین بخشهایی مانند نوع موقعیت مکانی را به شما می دهد که دیگر در رابط کاربری اصلی نیستند. این محدودیت دارد – برای مثال هیچ گزینه ای برای نمودار میله ای با محور ثانویه وجود ندارد.

مطالب مرتبط  قطعه های ویژه: 9 قانون بهینه سازی

نوشته ویرایشگر گزارش تبلیغات Google ظاهر جدیدی پیدا کرد اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top