Google Ads Data Hub لیست مخاطبان را برای فعالیتهای نمایش لیست می کند و ویژگیهای جدیدی را اضافه می کند

thumbnail

مرکز داده تبلیغات Google ، بستر تحلیلی و اندازه گیری داده های کمپین Google ، پیشرفت های آینده را پنجشنبه اعلام کرد. همچنین تأیید کرد که این بتا فعال سازی مخاطبان برای فعالیتهای نمایش است.

این شرکت اعلام کرده است که زیرساخت هایی را که در زیر Ads Data Hub (ADH) قرار دارد به روز کرده است تا بتواند آن را برای مشتریان بیشتر مقیاس و سؤال را ساده کند.

نزدیک به تحلیل در زمان واقعی است. گوگل اعلام کرده است که تاخیر را از 24-48 ساعت به 6 ساعت برای نمایش داده ها و تبلیغات YouTube از Google Ads و تبلیغات YouTube خریداری شده از طریق Display & Video 360 کاهش داده است. این بدان معنی است که شما قادر خواهید بود در نزدیکی نمایش داده های همان روز در برخی موارد

پیوند دادن حساب کاربری شخصی. به زودی کاربران می توانند حساب های Google Ads ، مدیر کمپین و Display & Video 360 خود را به صورت خود به ADH پیوند دهند. همچنین می توانید ساختارهای چند سطحی حساب ایجاد کنید. این قابلیت در هفته های آینده در دسترس خواهد بود.

تجزیه و تحلیل ماسهبازی. محیط آزمایش Sandbox برای همه مشتریان در دسترس است. این مجموعه داده برای تست نوشتن پرس و جو در دسترس است و درک بهتری از آنچه می توانید با داده های خود انجام دهید ، دریافت می کند.

مطالب مرتبط  مشاغل محلی می توانند اقدامات "سلامت و ایمنی" COVID-19 را با Google برای کسب و کار من برجسته کنند

الگوهای پرس و جو. 20 نوع الگو برای انواع متداول آنالیز در ADH وجود دارد. به عنوان مثال ، از الگوی همه وقایع ، Google می گوید برای گرفتن بازخورد ، کلیک ، تبدیل و نتایج نمایش فعال (نمایشگر Google) برای یک حساب استفاده می شود. کاربران می توانند ایده های قالب جدید را از طریق فرم بازخورد در سیستم عامل ارسال کنند.

تست فعال سازی مخاطب. گوگل تأیید کرد که در حال آزمایش توانایی ساخت لیست مخاطبان بر اساس کلیک یا تبدیل Google Ads ، مدیر کمپین و Display & Video 360 است که برای اولین بار توسط Adexchanger گزارش شده است. سپس آن مخاطبان می توانند برای فعالیتهای نمایش در Google Ads و Display & Video 360 فعال شوند.

“به عنوان مثال ، می توانید یک لیست مخاطب را در کاربرانی که قبلاً محصول شما را خریداری کرده اند ، ایجاد کنید ، سپس از این لیست به عنوان لیست حذف استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که همچنان تبلیغات خود را از طریق Google Ads و نمایش و ویدئو به آنها نشان نمی دهید. 360 ، “شرکت گفت.

تعداد کمی از مارک های شرکت و آژانس های بزرگ در حال حاضر در بتا هستند.

مطالب مرتبط  SEL 20200813

چرا اهمیت می دهیم بتا فعال سازی مخاطب به تکامل فراتر از اندازه گیری و تجزیه و تحلیل برای مرکز داده تبلیغات می پردازد. توجه داشته باشید که مخاطبان نمی توانند در جستجوی Google ، YouTube یا سایر ویژگیهای O&O مستقر شوند.

سایر به روزرسانی ها باید سرویس را آسان تر کرده و به طور بالقوه پذیرش را افزایش دهند. گوگل گفت بیش از 200 مارک ، آژانس و شرکای اندازه گیری در حال حاضر از این سرویس استفاده می کنند و نمایش داده شد که در سال 2019 با 145٪ افزایش نسبت به سال 2018.

تبلیغات داده هاب در سال 2017 برای اندازه گیری دستگاه متقابل برای کمپین هایی که از طریق سیستم عامل های تبلیغاتی Google اجرا می شوند ، راه اندازی شد. بازاریابان همچنین می توانند CRM ، DMP و همچنین ارائه دهندگان اندازه گیری شخص ثالث را به داده های تأیید شخص اول و مخاطبان خود برای تجزیه و تحلیل متصل کنند. با این حال ، تبلیغ کنندگان نمی توانند هیچ یک از داده های مخاطبان سطح تصور را از سیستم استخراج کنند.

The post Google Ads Data Hub تست مخاطبان را برای فعالیت های نمایش لیست می کند ، و ویژگیهای جدیدی را برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر می کند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top