Google Ads و SMBs: نحوه دستیابی به نتایج با بودجه کم

thumbnail

خواه صاحب مشاغل کوچک باشید یا آژانس کاری که با SMB ها کار می کند ، احتمالاً با مشکلاتی در زمینه بودجه کم تبلیغات روبرو شده اید. SMB ها اغلب نازک پخش می شوند و به خصوص با توجه به تغییر در مشاغل ناشی از COVID ، بودجه تبلیغاتی آنها نیز بسیار زیاد است.

با این حال ، بودجه کم به معنای بازده اندک برای SMB ها یا شرکای نمایندگی آنها نیست.

Google Ads چیست؟ چگونه کار می کند؟

اگر شما یک مالک SMB هستید که تازه شروع به کار کرده اید ، نحوه کار آن این است: Google Ads برای تبلیغ محصولات و خدمات خود در سراسر سیستم عامل های Google مانند جستجو ، YouTube ، خرید و موارد دیگر ، گزینه های تبلیغاتی پولی را برای مشاغل از هر اندازه ارائه می دهد. تبلیغات در بالای نتایج جستجو ، در بسته های نقشه محلی ، قبل و حین فیلم های YouTube یا در وب سایت های سراسر اینترنت که AdSense Google را انتخاب می کنند ، نمایش داده می شود.

Google Ads که اغلب تحت عنوان پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) شناخته می شود ، روی سیستم حراج کار می کند. مشاغل فردی برای تبلیغات خود پیشنهادی را ارائه می دهند تا در این مکان های تبلیغاتی برای شانس بیشتری برای مشاهده مخاطبان هدف خود نشان داده شود.

در سطح اساسی ، Google به مبلغ پیشنهاد شما نگاه می کند ، آن را در امتیاز کیفیت شما (تخمین عددی کیفیت تبلیغات و صفحه های مربوط به آنها) ضرب می کند و برترین تبلیغات را در مکان های تبلیغاتی خود رتبه بندی می کند. اگر تبلیغ شما نمایش داده شود ، فقط وقتی روی تبلیغ خود کلیک می کنید ، هزینه پرداخت می کنید (از این رو پرداخت به ازای هر کلیک).

مشاغل کوچک چگونه از Google Ads استفاده می کنند؟

ممکن است روند مناقصه آگهی برای مشاغل کوچک که برای اولین بار در تبلیغات آنلاین با هزینه سرمایه گذاری می کنند ، ترسناک یا دست و پا گیر باشد ، اما Google تخمین می زند که کسب و کارها به ازای هر 1 دلار هزینه شده در Google Ads 8 دلار سود کسب می کنند. این می تواند یک سود بزرگ برای SMB ها و مشاغل محلی باشد.

PPC به مشاغل اجازه می دهد مخاطبان خود را بر اساس مشخصات و موقعیت مکانی خاص خود هدف قرار دهند – یک معامله بزرگ برای مشاغل حق امتیاز و آجر و ملات. SMB ها می توانند در نقشه ها ، بالاتر از نتایج جستجو ، در وب سایت های وابسته که تبلیغات نمایشی Google را انتخاب می کنند و حتی در تبلیغات قبل از پخش در YouTube نشان داده شوند.

آمالیا فاولر ، مدیر خدمات بازاریابی در بازاریابی Snaptech ، در جلسه مجازی SMX خود ، “تاکتیک های بودجه کوچک که یک مشت جدی را پر می کند” ، تأکید کرد که چگونه تبلیغات پولی می تواند یک تجارت کوچک را به سطح بعدی برساند.

با این وجود ، عنصر حیاتی برای حساب های Google Ads با بودجه کم ، اطمینان از یکپارچگی بنیاد و ساختار حساب شما است. یک تنظیم ضعیف می تواند همانند یک کارزار بی فایده ، تجارت را خراب کند.

یک تجارت کوچک چقدر باید برای تبلیغات Google هزینه کند؟

اینکه SMB شخصی شما چه مبلغی باید برای تبلیغات آنلاین هزینه کند ، به عوامل مختلفی مانند صنعت ، بودجه کل تبلیغات و رقابت در فضای شما بستگی دارد.

هنگام تعیین بودجه تبلیغات SMB ، بسیار مهم است که بررسی کنید چه تعداد از مشتریان شما مشتری می شوند و ارزش هر مشتری جدید برای تجارت شما چقدر است. اگر مشتری جدید 500 دلار برای محصول یا خدمات شما بپردازد ، چقدر حاضرید پول بپردازید تا آنها را به عنوان سرب در بیاورید؟

مطالب مرتبط  20201125 SEL مختصر

فاولر به سرعت خاطرنشان كرد كه رهبران همیشه با مشتری یا مشتری برابر نیستند. بنابراین ، دانستن نرخ تبدیل شما نیز برای تعیین میزان هزینه تجارت شما بسیار مهم است.

انتخاب بودجه ناکافی به این معنی است که به سرعت بی هزینه خواهید شد و حداقل نتایج را خواهید دید. با این حال ، هنگامی که پول خود را به تبلیغات پولی بدون استراتژی می پردازید ، احتمال هدر رفته برای تبلیغات نیز وجود دارد.

آیا ارزش استفاده از Google Ads برای SMB ها را دارد؟

مانند اکثر س questionsالات PPC ، این بستگی دارد. فاولر گفت: “با حساب های بودجه بسیار کم ، شما فقط فقط توانایی جذب تقاضا یا ایجاد آن را دارید – نه هر دو.” اولویت بندی اهداف ، بودجه و ظرفیت SMB برای پاسخگویی به سوالات جدید می تواند به شما بگوید آیا ارزش سرمایه گذاری در تبلیغات پولی را دارد یا خیر.

به عنوان مثال ، اگر امتیازات مراقبت از چمن شما فقط بتواند 100 مشتری در هفته را اداره کند ، ممکن است یک کمپین تبلیغاتی که 200 پرس و جو را در اختیار شما قرار می دهد بسیار زیاد باشد (و اگر نتوانید به موقع به همه مزایا پاسخ مثبت دهید ، می تواند به تجارت شما آسیب برساند) .

مشاغل کوچک نیز باید روند تبلیغات را درک کنند. وقتی کمپین ها فوری نتیجه نمی گیرند ، شرکت های کوچک و متوسط ​​نمی توانند به عنوان معیار کمک باند مانند حساب های بزرگتر ، به افزایش تبلیغات خود اعتماد کنند. درعوض ، شما باید صبر و حوصله به خرج دهید و حتی گاهی اوقات سایر مبارزات را كاهش دهید تا روی چند مورد خوب كار كنید.

حساب Google Ads کم بودجه چیست؟

برخی از صنایع از نظر ماهیت بودجه بالاتری دارند ، مانند قانون ، دارایی و سایر مشاغل محلی رقابتی ، بنابراین “بودجه کم” بر اساس طبقه بندی متفاوت خواهد بود. فاولر هزینه های مشاغل کوچک در Google Ads را براساس حساب هایی که بودجه آنها زیر 5 هزار دلار در ماه است طبقه بندی می کند. برخی حتی ماهیانه کمتر از 1000 دلار هزینه می کنند و هنوز هم می توانند تأثیر مثبت آن را ببینند.

وی گفت: “در حساب های کم بودجه ، هنگامی که کار کمتری دارید ، به حداکثر رساندن بازده بسیار مهمتر می شود.” حساب های کم بودجه باید به جای پخش پول در بسیاری از کمپین ها ، روی چند کمپین موثر متمرکز شود. فاولر توصیه می کند که در چه کمپین هایی ماهانه با صلاحیت ترین هدایا را دریافت کنید (آن دسته از منجر هایی که به مشتری تبدیل می شوند) و هزینه های خود را در آنجا سرمایه گذاری کنید.

در این اسلاید ، می توان فهمید که ممکن است ارزش آن را داشته باشد که بودجه خود را برای سرمایه گذاری در کمپین هایی که بیشترین بازده را دارد ، بسته به اهداف تجاری و ظرفیت سوالات جدید ، تنظیم کنیم.

چه مدت طول می کشد تا نتایج را در Google Ads برای SMB ها مشاهده کنید؟

صبر در هنگام مشاهده نتایج برای مشاغل کوچک مهم است. سرعت مشاهده نتایج می تواند به بودجه و استراتژی تبلیغات شما بستگی داشته باشد ، اما همکاری با یک متخصص باتجربه در تبلیغات کسب و کار کوچک می تواند به شما کمک کند.

اگر نتایج فوری نمی بینید ، ممکن است جواب این نباشد که بلافاصله با همه چیز در حساب آشنا شوید. در واقع ، این می تواند به دید شما آسیب برساند و پول را هدر دهد. بسیاری از مشاغل کوچک وقتی می بینند تعداد کلیک ها و تعداد بازدیدها افزایش می یابد و تعداد تبدیل (تماس تلفنی ، پر کردن فرم ها و فروش) تعداد صفحات مسطح است ، وحشت می کنند.

مطالب مرتبط  آیا وب سایت شما در معرض خطر قانونی برای دسترسی به ADA است؟

دیدن نتایج واقعی افزایش درآمد می تواند زمان ببرد ، به خصوص با بودجه کم. در اینجا چند مورد از بهترین نکات فاولر از ارائه مجازی SMX وی آورده شده است:

تاکتیک های تبلیغاتی با بودجه کم برای SMB ها

از اصطلاحات عنوان و مطابقت گسترده / مطابقت گسترده اصلاح شده خودداری کنید. فاولر توصیه می کند SMB هایی که بودجه کمتری دارند روی کلمات کلیدی دم متوسط ​​و طولانی تمرکز کنند و در صورت امکان مکان هایی را اضافه کنند. این به شما کمک می کند تا در منطقه خاص خود لیدهای واجد شرایط را پیدا کنید که ممکن است در پایین قیف قرار داشته و آماده خرید باشند.

بر نمره کیفیت تمرکز کنید. فاولر آن را “بهترین دوست تبلیغات با بودجه کم” می نامد. اگر سیستم حراج Google دارای دو عنصر مهم (میزان پرداخت و امتیاز کیفیت آگهی شما) باشد و در محدوده بودجه خود باشید ، قسمت بعدی تمرکز باید QS باشد.

روی نمره کیفیت تمرکز کنید

“نمره کیفیت برآورد کیفیت تبلیغات ، کلمات کلیدی و صفحات فرود شما است. تبلیغات با کیفیت بالاتر می تواند منجر به کاهش قیمت و موقعیت های بهتر تبلیغ شود. “Google می گوید. اگر پول ندارید ، برای بهبود آن عناصر اصلی وقت بگذارید.

تنظیم توسط مخاطبان. فاولر توصیه کرد: “اگر مخاطبی را پیدا کردید که مانند باندبازی ها در حال بلند شدن است ، در اطراف آن مخاطبان کمپین ایجاد کنید.” استراتژی ها شامل استفاده از داده های رقبا و استفاده از کلمات کلیدی با بهترین عملکرد برای هدف قرار دادن صفحات فرود هستند. وی همچنین توصیه می کند بر نحوه جستجوهایی که قصد خرید مستقیم ندارند و استفاده از صفحات سQالات متداول به عنوان صفحات فرود ، تمرکز کنید.

مواردی که عملکرد خوبی ندارند را حذف کنید. اگر به آن زمان اختصاص داده اید و می بینید که کمپین ها یا عناصر خاصی به اندازه سایر افراد منجر به جذب مشتری نمی شوند ، آنها را نکس کنید. فاولر توصیه می کند که جغرافیاها ، اطلاعات جمعیتی ، کلمات کلیدی و صفحات اصلی را که عملکرد خوبی ندارند ارزیابی کنید و این پول را در کمپین هایی قرار دهید که به بهترین نتیجه می رسند.

سریع به تغییرات Google واکنش نشان دهید. همانطور که Google تنظیم و آزمایش می کند ، بسیار مهم است که حساب های مشاغل کوچک با بودجه کم به سرعت سازگار شوند. وقتی بودجه شما زیر 5000 دلار در ماه است ، هر هزینه هدر رفته می تواند ضربه بزرگی به سود شما باشد.

با تغییر Google سازگار شوید

فاولر اشاره کرد که تیمش متوجه شده است که نسخه تبلیغاتی آنها کوتاه می شود ، بنابراین آنها توضیحات خود را تنظیم کردند و برای اطمینان از اینکه از دست نخواهند رفت ، اقدام به عمل می کنند.

داشتن بودجه اندک به معنای این نیست که باید با تبلیغات آنلاین به نتایج اندک رضایت دهید. برای تماشای جلسه کامل فاولر در مورد “تاکتیک های بودجه کوچک که یک مشت جدی را بسته بندی می کنند” ، برای جلسات درخواستی SMX مجازی ثبت نام کنید.

پست Google Ads و SMBs: نحوه دستیابی به نتایج با بودجه کم اولین بار در Search Engine Land پدیدار شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top