Google Ads معیار هدف کمپین را منتقل می کند

thumbnail

Google اعلام کرد اکنون در حال انتقال معیار هدف کمپین در Google Ads به مکانی آسان تر برای یافتن آن است. نمره در حال نزدیک شدن به امتیاز بهینه سازی شما است ، بنابراین تعیین مکان آن راحت تر است.

گوگل گفت که این کار برای آسان تر کردن “درک چگونگی اولویت بندی توصیه ها برای نمره بهینه سازی” برای شما آسانتر شده است.

چه شکلی است در اینجا نمایی از مکان جدید برای نمره آورده شده است:

این نمره چگونه محاسبه می شود. اهداف کمپین شما توسط استراتژی پیشنهاد شما تعیین می شود و می تواند بر روی تبدیل ها ، مقدار تبدیل ، کلیک ها یا سهم نمایش متمرکز باشد.

استفاده از یک هدف با هدایت شما به ویژگی های خاص طراحی شده برای کمک به موفقیت در کمپین ، تصمیم گیری شما را هنگام ایجاد کمپین در Google Ads آسان می کند. هنگام ایجاد یک کمپین ، می توانید هدفی را انتخاب کنید. هدفی که انتخاب می کنید باید با اصلی که می خواهید از کمپین خود دریافت کنید مطابقت داشته باشد ، به عنوان مثال ، فروش یا بازدید از وب سایت. پس از انتخاب هدف ، ویژگی ها و تنظیمات مربوطه و پیشنهادی را مشاهده خواهید کرد تا به شما کمک کنند تا به نتایج مهم بیشتر برای کسب و کار خود برسید.

مطالب مرتبط  ویدئو: فیلیپ تون در FindWhat با GoTo ، Overture ، Yahoo و Google Ads رقابت می کند

تغییر اهداف خود هر وقت خواستید می توانید استراتژی پیشنهاد خود را با کلیک کردن روی تغییر استراتژی به روز کنید. این احتمالاً بر معیار هدف کمپین شما تأثیر می گذارد. در هر زمان می توانید هدفی را اضافه یا حذف کنید و در صورت تمایل ، بدون دیدن توصیه های هدف ، از هدفی استفاده نکنید و کمپین خود را ایجاد کنید. برای دیدن اطلاعات بیشتر در مورد هر نوع هدف و برخی از ویژگی های برجسته ای که هر هدف توصیه می کند ، کافی است نشانگر خود را بر روی یک هدف قرار دهید.

مطالب مرتبط  فیسبوک ساعتها و خدمات را برای ارتباطات COVID-19 به پایان می رساند

توصیه های برتر Google اکنون نیز بهترین توصیه را برای کمپین Google Ads شما برجسته می کند. Google گفت: “این می تواند به شما در اولویت قرار دادن توصیه هایی که بیشترین تأثیر را در امتیاز بهینه سازی و عملکرد حساب شما دارند ، کمک کند.”

چرا اهمیت می دهیم دیدن این امتیازات و معیارها می تواند مفید و گاه سرگرم کننده باشد. اما به خاطر داشته باشید ، آنها هیچ جایگزینی برای معیارهای واقعی شما نیستند ، که باید در مورد بازگشت سرمایه برای هزینه های تبلیغات شما باشد و اگر این تبلیغات به فروش واقعی تبدیل شوند.

نوشته معیار هدف کمپین Google Ads را جابجا می کند اولین بار در موتور جستجوگر Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top