Google Ads برای محدود کردن گزارش شرایط جستجو ، با استناد به حریم خصوصی

thumbnail

Google هشدار به تبلیغ دهندگان را شروع کرده است که به زودی نمایش داده های جستجو را که تبلیغات آنها را فعال می کند ، در صورت عدم وجود داده های “مهم” متوقف می کند.

“ما گزارش عبارات جستجو را به روز می کنیم تا فقط شامل اصطلاحاتی شود که تعداد قابل توجهی از کاربران جستجو کرده اند. در نتیجه ممکن است عبارات کمتری در گزارش خود مشاهده کنید. ”

بیانیه Google “به منظور حفظ استانداردهای حریم خصوصی و تقویت حمایت از اطلاعات کاربر ، ما در گزارش شرایط جستجوی خود تغییراتی ایجاد کرده ایم که فقط شامل اصطلاحاتی می شود که تعداد قابل توجهی از کاربران جستجو می کنند. ما همچنان به سرمایه گذاری در روش های جدید و کارآمد برای به اشتراک گذاشتن بینش ادامه می دهیم که تبلیغ کنندگان را قادر به تصمیم گیری مهم در مورد تجارت می کند ، “سخنگوی Google به جستجوی Land Engine چهارشنبه گفت.

معنی “معنی دار” چیست؟ تأثیر این تغییر و تأثیر بر کمپین ها و بودجه تبلیغ کنندگان تا حد زیادی به نحوه تعریف “قابل توجه” توسط Google بستگی دارد.

مطالب مرتبط  نحوه ردیابی ترافیک لیست خریدها از Surfaces در سراسر Google [Video]

در حال حاضر ، مشاهده کلمات جستجو با یک نمایش یا یک کلیک در گزارش اصطلاح جستجو کاملاً معمول است. ما می توانیم انتظار داشته باشیم که وقتی این تغییر اعمال شود ، دیگر چنین نخواهد شد ، اما فراتر از آن ، باید منتظر بمانیم و ببینیم آستانه ها چگونه هستند.

چرا اهمیت می دهیم هدف این است که تبلیغ کنندگان نتوانند از حداقل داده های پرس و جو برای شناسایی کاربران یا دسترسی به اطلاعات شخصی (PII) که کاربران ممکن است در نمایش داده های جستجو خود قرار دهند ، استفاده کنند. مسلماً محافظت از حریم خصوصی کاربر منطقی است ، اما می توان امیدوار بود که داده های ممنوع شده تفاوت خاصی داشته باشد.

Google به همین دلیل از قبل داده جستجو را در Search Console محدود کرده است. تفاوت البته در تبلیغات است پرداخت هر زمان که کاربران روی آگهی ای که از طریق س byال کاربران ایجاد شده است کلیک کنند. از دست دادن این داده ها می تواند پیامدهای مالی واقعی برای تبلیغ کنندگان داشته باشد. تبلیغ کنندگان نمی دانند چه چیزی را نمی توانیم ببینیم.

اگر این فقط رفع برخی از سeriesالات حساس است ، خوب. اما این بیانیه اینگونه خوانده نمی شود. هزاران هزار پرسش کم حجم با خطر حریم خصوصی صفر وجود دارد.

مطالب مرتبط  Google پشتیبانی طرحواره ClaimReview یا Fact Check را برای تصاویر اضافه می کند

مدیریت پرس و جو منفی. با گسترش مداوم انواع نزدیک ، تبلیغ کنندگان کنترل بسیار کمتری بر روی نمایشگرهایی که تبلیغات آنها را تحریک می کنند دارند. تبلیغ کنندگان مجبور شده اند از مدیریت کلمات کلیدی مثبت به رویکرد مدیریت کلمات کلیدی منفی به سمت بهینه سازی کلمات کلیدی تغییر مسیر دهند. این بدان معناست که گزارشات عبارات جستجو بیش از هر زمان دیگری مهم شده اند.

همانطور کهPPCRachel در توییت نشان داده شده در بالا یادداشت کرده است ، عدم دسترسی به این داده ها به این معنی است که تبلیغ کنندگان نمی توانند تعیین کنند که آیا این سeriesالات باید به لیست کلمات کلیدی منفی اضافه شود تا فعالیت های خود را کارآمدتر کنند.

اگرچه نفی یک کلمه کلیدی با حجم کم ممکن است تأثیر محدودی داشته باشد (مگر اینکه عمودی گران قیمت داشته باشید) ، اما مجموع هزینه های این کلمات کلیدی با حجم کم جمع می شود. بسته به میزان “قابل توجه” بودن این تغییر ، ممکن است به این معنی باشد که تبلیغ کنندگان نمی توانند تجزیه و تحلیل n-gram را در گروه کلمات کلیدی با حجم کم انجام دهند تا بفهمند چه کلمات یا عباراتی کار می کنند و کدام یک از آنها مفید نیستند.

دسترسی از طریق گزارشات؟ کرک ویلیامز از زاتو شگفت زده اگر تبلیغ کنندگان همچنان قادر به دریافت این داده ها از گزارش بارگیری شرایط جستجو هستند. پاسخ منفی است – Google دیگر این داده ها را به هیچ وجه در دسترس نخواهد گذاشت.

پست Google Ads برای محدود کردن گزارش شرایط جستجو با استناد به حریم خصوصی اولین بار در Search Engine Land پدیدار شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top