Google Ads از تبلیغ دهندگان می خواهد تا بازهم عکس دیگری به مسابقه گسترده بدهند

thumbnail

Google در حال شروع به نشان دادن توصیه های جدید برای تغییر وضعیت در Google Ads است.

روز دوشنبه Google در یک پست وبلاگ گفت: “اگر از پیشنهادات هوشمند استفاده می کنید ، کلمات کلیدی موجود را شناسایی خواهیم کرد که اگر آنها را به همخوانی گسترده تغییر دهید ، عملکرد آنها را بهبود می بخشد.”

به عنوان مثال ، Google می گوید ، کلمه کلیدی تطبیق گسترده “کلاه زنانه” می تواند با “لباس سر زنانه زمستانی” یا “لوازم جانبی زنانه” مطابقت داشته باشد.

“با جفت شدن [a broad match] کلید واژه با پیشنهاد هوشمند ، می توانید از سیگنال های زمان حراج برای تعیین پیشنهاد مناسب برای هر یک از این درخواست ها استفاده کنید. این بدان معناست که دیگر نیازی به پیش بینی و مدیریت هر جستجوی بالقوه ندارید. “

مدتی است که استراتژی Google قرار دادن واژه کلیدی برای تطبیق جستجو با الگوریتم ها است ، زیرا ما شاهد گسترش انواع نزدیک هستیم.

اگر شک دارید ، تنها نیستید.

Google دو تبلیغ دهنده را یادداشت می کند که در این استراتژی موفقیت کسب کرده اند. “با استفاده از سیگنال های پیش بینی Smart Biding به عنوان شبکه ایمنی ، ما شاهد افزایش عبارات جستجوی منحصر به فرد تولید شده با تطابق گسترده هستیم که منجر به افزایش 20٪ در تبدیل ها می شود” Kasper Spanjer ، استراتژیست PPC در iProspect ، با اشاره به اینکه آنها در مورد استفاده از مسابقه گسترده بر اساس تجربه گذشته شک داشتند ، گفت:

مطالب مرتبط  چرا اکنون بروزرسانی پیام شما بهترین استراتژی است [Video]

شرکت مسافرتی Japan Experience گفت که از نتایج استفاده از تطابق گسترده با پیشنهادات هوشمند “واقعاً متعجب” شده و یک سوم رشد درآمد آن را از کلمات کلیدی تطبیق گسترده بدست آورده است.

چرا اهمیت می دهیم برای بسیاری از بازاریاب های PPC ، پیشنهاد خود برای استفاده از کلمات کلیدی تطبیق گسترده مانند میخ روی تخته سیاه است. و البته ، اکنون که Google عبارات جستجوی تبلیغاتی را که به شما نشان می دهد به طور قابل توجهی محدود کرده است ، اطمینان از اینکه پرسش هایی که باعث ایجاد کلمات کلیدی مطابقت گسترده شما می شوند در واقع مرتبط تر است ، دشوارتر است. ایده ای که می خواهید “کلاه های زنانه” مطابق با “لوازم جانبی زنانه” باشد ، به من لرز می دهد.

هنوز هم ، آیا ارزش آزمایش این توصیه ها را دارد؟

من می گویم بله به من گوش کن.

چه بخواهیم و چه نخواهیم ، اینجا جایی است که جستجوی پرداختی Google Ads در حال حرکت است. این یک تغییر اساسی است که هر کسی برای هر مدت زمان مدیریت تبلیغات پرداختی را انجام می دهد ، اما از این طریق بیشتر شبیه به اجتماعی پرداخت می شود که در آن عادت داریم سلطنت را سست کنیم و کمتر تقسیم کنیم تا الگوریتم ها اجرا و یاد بگیرند.

مطالب مرتبط  گردش کار و ابزارهای مدیریت پروژه چیست و چگونه آنها به بازاریاب کمک می کنند؟

بله ، الگوریتم های Google تطبیق مقابله ای وحشتناک دارند و جلوگیری از جعبه سیاه درخواست این موارد را دشوارتر می کند. اما اگر آن کاربری که به دنبال لوازم جانبی زنانه است واقعاً در بازار یک کلاه زمستانی جدید است ، من آن را می گیرم. حال ، اگر گوگل اشتباه کند و من در نهایت هزینه خرید کاربرانی را که به دنبال دستکش ، جواهرات یا کلاه های زمستانی هستند فقط در هنگام فروش فدورا پرداخت می کنم ، پس ما یک مشکل داریم.

اما جفت شدن تطبیق گسترده با پیشنهادات هوشمند ، لایه ای از سپرده های پیشنهادی و سیگنال های اضافی را اضافه می کند. پس از ارسال این مقاله ، کرک ویلیامز از بازاریابی زاتو پاسخ داد که آنها در مورد این استراتژی در مورد قیف بالایی بحث کرده اند و به تمایز استفاده از تطبیق گسترده با پیشنهادات هوشمند در مقابل پیشنهادات دستی اشاره کرده اند.

هشدار. کاری که من نمی توانم انجام دهم این است که “عبارت” یا کلمات کلیدی اصلاح شده مطابقت گسترده را به “مطابقت” تغییر دهم. من در عوض اضافه کردن تطابق گسترده به گروه تبلیغات را برای آزمایش آن در نظر می گیرم.

پستی که Google Ads از تبلیغ کنندگان می خواهد تا عکس دیگری به نمایش بگذارند. اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top