Google کنترل تبلیغات خریدهای کشور را آسانتر می کند

thumbnail

اگر فید محصولات Google شما تنظیم شده است محصولات مختلفی را در چندین کشور نشان دهد ، یک قسمت خوراک جدید وجود دارد که انعطاف پذیری بیشتری به شما بدهد.

اکنون می توانید از آن استفاده کنید shopping_ads_exclud_country Google این ماه اعلام کرد که برخی از محصولات را در برخی از کشورهایی که مورد هدفشان قرار گرفته اید نشان ندهد. این ویژگی باعث می شود کشور هدفگذاری شده در سطح خوراک غلبه کند.

یک مثال. اگر ایالات متحده کشور اصلی فروش شما است ، و کانادا و مکزیک را به عنوان کشورهای فروش اضافی در مرکز تجارت اضافه کرده اید ، می توانید از موارد زیر استفاده کنید shopping_ads_exclud_country ویژگی این است که برخی از محصولات را از تبلیغات در کانادا یا مکزیک نتایج خرید جدا می کند.

مطالب مرتبط  از حضور در رویدادهای حضوری در سال 2021 چه احساسی دارید؟ به نظرسنجی کوتاه ما پاسخ دهید

چرا اهمیت می دهیم با استفاده از این ویژگی ، لازم نیست که برای هر کشور فید جداگانه ای ایجاد کنید تا بتوانید کنترل کنید که محصولات در کجا نشان می دهند.

گزارش تشخیصی در مركز بازرگان به همه كشورها نشان می دهد كه یك مورد در دسترس است و وضعیت تأیید آن توسط كشورها ارائه می شود. لیست محصولات و صفحات جزئیات با برنامه گروه بندی شده و وضعیت تأیید کشور را نیز نشان می دهد. درباره استفاده از ویژگی در این صفحه راهنما بیشتر بدانید.

مطالب مرتبط  دستیار Google "تأیید با مطابقت صوتی" معنای جدیدی به "پرداختهای بدون تماس" می دهد

پستی که گوگل کنترل تبلیغات را براساس کشور آسانتر می کند ، برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top