Google چندین پیوند متنی را در قطعه های ویژه آزمایش می کند

thumbnail

Google این هفته آزمایش نشان دادن چندین پیوند متنی در یک نتیجه قطعه ویژه را آغاز کرد. به طور خلاصه ، یک قطعه ویژه فقط یک پیوند به ناشر ندارد که Google برای این محتوا استفاده کرده است ، اما این قطعه ویژه را افزایش می دهد تا پیوندهایی را در عباراتی ارائه دهد که به نظر Google نیاز به توضیح بیشتری دارد. گرفتن است، این لینک ها نمی خواهد به جای گوگل را برداشت قطعه برجسته از پیوند، اما به وب سایت های دیگر.

چه شکلی است بردی کلارک اوایل این هفته این موضوع را در عمل مشاهده کرد و درباره آن پست گذاشت در توییتر. من توانستم آن را تکرار کنم و در اینجا یک عکس صفحه نمایش با وضوح بالا از این در عمل آورده شده است:

چگونه کار می کند هنگامی که شما نشانگر موس خود را بر روی خطوط نقطه چین در قطعه کد های ویژه، Google محتوای از سایت های شخص ثالث پوشش. اگر شما در آن خط نقطه چین و یا پوشش کلیک کنید، گوگل شما را به سایت های شخص ثالث، سایتی نیست که گوگل با استفاده از برای نتیجه قطعه برجسته است.

در اینجا ویدئویی از برودی کلارک از آن را مشاهده می کنید:

گوگل این را به عنوان یک آزمایش تأیید کرد. سخنگوی گوگل با Search Engine Land تأیید کرد که این در واقع چیزی است که شرکت در حال آزمایش آن است. گوگل به ما گفت که این هنوز یک آزمایش کوچک است و مثالی که ما نشان دادیم این شرکت نتیجه ایده آل را ایجاد نمی کند. گوگل قول می دهد که به آزمایش و اصلاح این ویژگی ادامه دهد.

مطالب مرتبط  چگونه می توان یک پانل دانش برای نام تجاری خود ، حتی بدون ویکی پدیا دریافت کرد

هدف Google این است که با دادن این زمینه اضافی بدون نیاز به ترک صفحه ، جستجوگران را در درک اصطلاحات اصطلاحات یا اصطلاحات فنی که ممکن است به طور کامل درک نکنند ، کمک کند. اما اگر بخواهند ، می توانند با کلیک بر روی آن صفحه را ترک کنند.

مشکل. هنگامی که قطعه برجسته اولین بار راه اندازی، گوگل کردن به عنوان سایت لیسه برای سرقت محتوا از ناشران کار سخت نامیده می شد. گوگل با گذشت زمان نتایج را تطبیق داد اما در ابتدا گفت ناشران با آن مقابله خواهند کرد. اما حقیقت این است که اکثر سئوکاران من می دانم که قطعه برجسته را بر یک قطعه معمولی داشته باشند ، زیرا آنها بیشتر از قطعه های عادی زیر آن ترافیک بیشتری ایجاد می کنند. اما این بستگی دارد و شما باید آن را آزمایش کنید.

اکنون ، در این حالت ، شما قطعه ویژه را برنده می شوید و بسیار هیجان زده می شوید. اما در حال حاضر، گوگل همپوشانی لینک های اضافی، به سایتهایی که از ناشر این قطعه برجسته به در منبع به احزاب دیگر پیوند نیست، بلکه. چه کسی می داند ، شاید Google حتی به یک رقیب شما پیوند دهد. شما این محتوا را نوشتید ، Google پیوندهای این محتوا را به سایتهای دیگری که مال شما نیست اضافه می کند. این می تواند و احتمالاً منجر به کلیک کمتر روی سایت شما شود.

بله ، این برای جستجوگر مفید است اما این محتوای شما است ، نه Google. آیا Google حق دارد پیوندهای اضافی به محتوای شما که به سایت شما نمی رود اضافه کند؟

Google آزمایش را ادامه خواهد داد. همانطور که در بالا گفتم ، گوگل گفت این یک آزمایش کوچک است. این ممکن است هرگز واقعاً به طور کامل راه اندازی نشود و اگر راه اندازی شود ، ممکن است به شکل دیگری راه اندازی شود. بنابراین امیدوارم ، اگر این برنامه راه اندازی شود ، Google این کار را به روشی انجام می دهد که نه تنها به جستجوگران کمک می کند ، بلکه به منبع قطعه ویژه – ناشر نیز کمک می کند.

مطالب مرتبط  به روزرسانی هسته اصلی دسامبر 2020 Google اکنون کاملاً ارائه شده است

داستان های وب در نتایج جستجوی دسک تاپ. قسمت دیگر در اینجا این است که این قطعه از ناشر خاصی نیست. این به طور خودکار با استفاده از سیستم AI Google برای ساخت داستان های وب ایجاد می شود. بنابراین گوگل از سراسر وب محتوا گرفت ، این داستان وب را گردآوری کرد و این شرکت از داستان وب خود به عنوان قطعه ویژه استفاده می کند. آیا گوگل سرانجام فقط محتوای موجود در وب را از بین می برد و محتوای خود را ایجاد و به آن پیوند می زند؟ این استراتژی نمی تواند در طولانی مدت کارساز باشد ، پس چرا آن را تحریک می کنیم؟

داستان وب منجر به رابط کاربری تلفن همراه می شود – و گوگل با ما تأیید کرده است که تجربه خوبی در رایانه رومیزی نیست و شرکت بررسی می کند که مناسب ترین پیشرفت ها برای این ویژگی چیست. اگر می خواهید ببینید این قطعه ویژه به کجا می رود ، به https://www.google.com/search/static/gs/m016kjs.html می رود.

چرا اهمیت می دهیم در این فرم ، Google دو کار انجام می دهد که می تواند به ناشران آسیب برساند.

اول ، Google قطعه های ویژه ناشر را می گیرد و پیوندهایی را به سایتهایی اضافه می کند که متعلق به شما نیستند – پیوندهایی که اضافه نکرده اید.

دوم ، گوگل با استفاده از هوش مصنوعی خود این داستان های وب را ایجاد کرده و آنها را به عنوان قطعه های ویژه تهیه می کند. هوش مصنوعی Google این محتوا را بر اساس منابع متعدد محتوای وب ، احتمالاً بخشی از سایت خود ، ایجاد می کند. آیا اعتبار می گیرید؟

جنبه نهایی این است که تجربه داستان های وب واقعاً متحرک است و در دسک تاپ احساس ناجور می کند.

پست Google چندین پیوند متنی را در قطعه های ویژه آزمایش می کند اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top