Google پیوندهای وب سایت را به “تبلیغات تماس” اضافه می کند

thumbnail

گوگل اعلام کرد که بازاریابان هم اکنون می توانند پیوندهای وب سایت را به تبلیغات تماس اضافه کنند. ایده این است که در طی زمانی که حجم تماس بسیار زیاد است و زمان انتظار ممکن است طولانی باشد ، مصرف کنندگان روش دیگری برای تماس و مشاغل با تجارت را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

مدل زیر یک آگهی تماس سنتی را نشان می دهد ، اما با پیوند جدید “وب سایت بازدید” بلافاصله در زیر توضیحات. این اختیاری است ، اجباری نیست.

پیوند اندازه تبلیغات را بزرگتر می کند. Google این نکته را بیان می کند که با افزودن پیوند اندازه تبلیغات تماس را گسترش می دهد ، “به شما امکان مشاهده بیشتر در صفحه نتایج جستجو می دهد.” تبلیغات مکالمه فقط در دستگاههایی که قادر به برقراری تماس تلفنی هستند ، ظاهر می شوند ، بنابراین تلفنهای هوشمند (بطور موثر تلفنهای همراه (اگرچه تبلت ها اغلب می توانند تماس برقرار کنند)

کاربران فقط در صورت کلیک بر روی لینک ، به وب سایت تعیین شده مراجعه می کنند. ضربه زدن به تبلیغ در هرجای دیگر ، تماس تلفنی را آغاز می کند. برای درج لینک سایت ، باید URL مورد نظر خود را به یک تبلیغ جدید یا موجود اضافه کنید. Google همچنین به بازاریاب ها یادآوری می کند تا تماس های خود را از وب سایت های خود ردیابی کنند تا یک تصویر گزارشگر کامل دریافت کنند

مطالب مرتبط  نام تجاری Bing با عنوان Microsoft Bing تغییر نام می یابد ، Give را با Bing گسترش می دهد

تماس با صلاحیت بیشتر ، تماس های اشتباه کمتر وجود دارد. فقط تماس های تلفنی در ابتدا در سال 2015 برای بازاریابانی که تازه می خواستند تماس تلفنی برقرار کنند معرفی شدند. سال گذشته ، Google تعداد شخصیت در عناوین و توضیحات Call Ads را گسترش داد. همچنین نام کسب و کار را به ابتدای متن توضیحات تبلیغ منتقل کرد.

گوگل استدلال می کند که پیوند سایت جدید منجر به “تعداد تماس های تصادفی و منجر به مهارت های کمتر” می شود. این شرکت همچنین می گوید ، “[Y]اکنون می توانید مشتریانی را جذب کنید که فقط علاقه مند به بازدید از سایت شما هستند و ممکن است قبلاً با برند شما تعامل نداشته باشند. “

مطالب مرتبط  نحوه استفاده از توضیحات Google Ads برای درک تغییرات عملکرد

مطابق داده های محک از Wordstream ، تماس های تبلیغاتی معمولاً دارای CPC های بالاتر از تبلیغات متنی سنتی هستند اما می توانند CPA کمتری داشته باشند.

چرا اهمیت می دهیم حرکت Google بسیار معنی دارد. در حالی که مسیرهای رانندگی از بین رفته اند (به دلایل واضح) ، حجم تماس در بسیاری از دسته ها افزایش یافته است. برخی از شرکت ها (به عنوان مثال ، بانک ها) زمان انبارداری را گزارش می دهند ، و برخی از مشاغل کوچک در حال حاضر منابع تماس تلفنی را ندارند. بنابراین گزینه پاسخگویی به سوالات در وب سایت ، برخی از فشارها را تسکین می دهد. همچنین درمورد چگونگی کسب اطلاعات اطلاعات بیشتری را به مصرف کنندگان می دهد.

پست Google پیوندهای وب سایت را به “تبلیغات تماس” برای اولین بار در موتور موتور جستجو ظاهر می شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top