Google پیشنهادات خود را به تبلیغات خدمات محلی ارائه می دهد

thumbnail

Google تبلیغات خدمات محلی (LSA) را برای قیمت گذاری مبتنی بر حراج باز می کند. این بعد از یک تست موفقیت آمیز در زیر مجموعه ای از دسته خدمات حرفه ای ارائه می شود.

Google تبلیغ کنندگان واجد شرایط را مطلع خواهد کرد. مجموعه ای از تبلیغ کنندگان در لیست درحال گسترش دسته های LSA اکنون در یک تست بتا جدید به پیشنهادات دسترسی خواهند داشت. اگر واجد شرایط شرکت باشند ، توسط Google به آنها اطلاع داده می شود. با فرض اینکه این آزمایش بتا بزرگتر نیز نتایج مثبتی به همراه داشته باشد (برای تبلیغ کنندگان و Google) ، احتمالاً می توان انتظار داشت که پیشنهادات به طور کلی در سال آینده در دسترس قرار گیرد.

تبلیغ کنندگان انتخابی نیازی به شرکت ندارند. در صورت تمایل می توانند از قیمت گذاری ثابت استفاده کنند. LSA در سال 2015 با هزینه ثابت برای هر قیمت سرب – برای سادگی راه اندازی شد. قیمت ها توسط گوگل تعیین شده و به لحاظ عمودی و جغرافیایی صنعت متفاوت است. بسته به آنچه تبلیغ کننده می خواهد دریافت کند ، سرنخ ها به صورت تماس ، رزرو قرار ملاقات یا پیام ارسال می شوند.

به گفته سخنگوی Google ، “پس از موفقیت در قیمت گذاری مبتنی بر حراج در خدمات حرفه ای خود برای تبلیغات خدمات محلی ، ما خوشحالیم که قیمت های مبتنی بر حراج را به عنوان بتا برای انتخاب بازارها برای تبلیغ کنندگان خدمات محلی خوشحال می کنیم. ما معتقدیم این مدل به جذب مشتری بیشتر به این گروه معتمد از تبلیغ کنندگان کمک خواهد کرد. ”

مطالب مرتبط  نکته طرفدار: چگونه می توان بر موانع غلبه کرد تا از تاکتیک های جدید PPC استفاده کنید

LSA های گوگل: “برق سانفرانسیسکو”

بسته اعتماد. برای مشارکت ، تبلیغ کنندگان باید گواهی “Google Guaranteed” یا “Google Screened” را داشته باشند. هر دو برنامه شامل مجوز ، بیمه و بررسی سوابق است.

یکی از مهمترین مزایای LSA این است که در بالای نتایج جستجو ، بالاتر از تبلیغات سنتی و بالای Map Pack ظاهر می شوند. آنها به طور برجسته از نظرات و سیگنال اعتماد Google Guaranteed یا Google Screened برخوردار هستند. (جاستین سنگر اخیراً این تبلیغات را “بسته اعتماد محلی” لقب داده است) گرچه Google هیچ داده LSA منتشر نکرده است ، اما شواهد حکایت از عملکرد خوب این تبلیغات حکایت دارد.

گوگل چندین توصیف تبلیغات در مورد موفقیت با LSA ارائه داد. رئيس کليو گاديس گفت ، “تبلیغات خدمات محلی تبلیغاتی تولید کرده است که با نرخ بسیار بالاتری نسبت به سایر منابع ما تبدیل می شود و در 6 ماه اول استفاده ، 10 برابر بازگشت سرمایه ایجاد می کند. من به شدت توصیه می کنم از تبلیغات سرویس محلی استفاده کنید ، این به ما کمک می کند در برابر رقابت خود و سرنخ هایی که می خواهیم با چهار برابر بیشتر از منابع سرب معمولی خود تبدیل شویم ، ایستادگی کنیم. “

براساس قیمت گذاری جدید مبتنی بر حراج ، تبلیغ کنندگان می توانند صرف نظر از نوع سرب ، یک پیشنهاد را تعیین کنند. به عبارت دیگر ، آنها باید همان مبلغ را برای تماس ، پیام یا رزرو پیشنهاد دهند. اگر آنها در چند عمودی کار کنند – همانطور که برخی در صنعت خدمات خانگی انجام می دهند – می توانند بصورت جداگانه توسط عمودی پیشنهاد دهند (به عنوان مثال ، بام در مقابل پیمانکار عمومی).

مطالب مرتبط  فیلتر کردن عبارت جستجوی جدید Google چقدر بر شفافیت هزینه تبلیغات تأثیر دارد؟ در اینجا چگونگی کشف این موضوع آمده است

چرا اهمیت می دهیم این حرکت می توانست پیش بینی شود. با رقابت بیشتر LSA ، تقاضای راهی برای برجسته شدن است. در واقع ، برخی از دسته ها تبلیغ کنندگان تضمینی گوگل زیادی دارند ، اما فقط سه تبلیغ می توانند در صفحه ظاهر شوند. بقیه در لیست یک صفحه به پایین موجود است.

گوگل می گوید که مناقصه کنترل بیشتری به تبلیغ دهندگان می دهد و به افرادی که می خواهند هزینه بیشتری را برای هزینه های اصلی پرداخت کنند امکان این کار را می دهد. اما با ورود تبلیغات محلی بیشتر به برنامه و تشدید رقابت ، به معنای درآمد بیشتر گوگل است.

اخیراً ، گوگل شروع به در دسترس قرار دادن نشان Google Guaranteed به عنوان بخشی از نمایه به روز شده با هزینه 50 دلار در ماه برای غیر تبلیغ کنندگان کرده است. در حال حاضر گواهینامه Google Screened فقط برای ارائه دهندگان خدماتی که با استفاده از LSA تبلیغ می کنند در دسترس است.

پستی که Google پیشنهادات خود را به آگهی های خدمات محلی ارائه می دهد اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top