Google پشتیبانی طرحواره ClaimReview یا Fact Check را برای تصاویر اضافه می کند

Google اعلام كرد كه هم اكنون از نشانه شمای ClaimReview یا Fact Check برای Google تصاویر پشتیبانی می كند. این علاوه بر پشتیبانی گوگل از Google News در سال 2016 و سپس در صفحات وب عادی است. گوگل گفت: “از امروز ، ما در حال بررسی اطلاعات بررسی واقعیت در Google تصاویر در سطح جهانی هستیم تا به مردم کمک کنیم تا در این موضوعات راهنمایی کنند و قضاوت آگاهانه تری در مورد آنچه در وب می بینند ، انجام دهند.”

چرا بررسی چهره به تصاویر اضافه می شود؟ Google می خواهد مطمئن شود كه تصاویری كه در جستجوی تصویر Google مشاهده می كنند صحیح است. اگر تصویر دارای برچسب بررسی واقعیت است ، این روش Google برای جستجوگرها است که می توانند به تصویر اعتماد کنند. ما همچنین تصاویر “پزشک” افراد را دیده ایم که اطلاعات صحیح و واقعی را نشان نمی دهند. پشتیبانی از بررسی واقعیت بر روی تصاویر می تواند به جستجوگران کمک کند یاد بگیرند که به برخی تصاویر اعتماد کنند و فوراً به دیگران اعتماد ندارند.

به نظر می رسد Google در نتایج جستجوی تصویر برچسب “بررسی واقعیت” را در زیر نتایج تصویر کوچک نشان می دهد. وقتی بر روی یکی از این نتایج کلیک می کنید تا تصویر را در قالب بزرگتر مشاهده کنید ، خلاصه ای از بررسی واقعیت را مشاهده می کنید که در صفحه وب زیر وجود دارد. گوگل اضافه کرد: “این برچسب ها ممکن است برای مقالات مربوط به بررسی در مورد تصاویر خاص و نیز برای مقالات مربوط به بررسی واقع هایی که شامل تصویر در داستان هستند ، ظاهر شوند.”

مطالب مرتبط  آمدن در Live با موتور جستجو زمین: سری سه روزه ویژه در زمینه جستجوگرها برای توسعه دهندگان

این چیزی است که به نظر میرسد:

نحوه اضافه کردن نشانه گذاری. Google مستندات بیشتری در مورد این طرح ClaimReview دارد ، که آنها را در اسناد توسعه دهنده خود برچسب گذاری کنید. Google پنج سطح بررسی واقعیت را ارائه می دهد از جمله:

  • 1 = “نادرست”
  • 2 = “اکثراً نادرست”
  • 3 = “نیمه واقعی”
  • 4 = “بیشتر درست”
  • 5 = “واقعی”

در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نتایج جستجوی چهره توسط Google کسب کنید.

رتبه بندی تأثیر نمی گذارد. Google تأیید کرد که افزودن طرح واقعیت یا طرح ClaimReview بر رتبه شما در جستجو تأثیر نمی گذارد. گوگل گفت: “دقیقاً مانند جستجو در مورد ، افزودن این برچسب در نتایج Google Images در رتبه بندی تأثیر نمی گذارد؛ سیستم های ما به گونه ای طراحی شده اند تا اطلاعات مناسب و قابل اطمینان را پوشش دهند ، از جمله منابعی که بررسی های واقعی را ارائه می دهند. “

مطالب مرتبط  چرا مشاغل که در اولویت قرارگیری مارتچ ، داده و سازمان قرار دارند ، در طول COVID بسیار بهتر از قبل هستند [Video]

چرا اهمیت می دهیم اگر تصاویر شما به صورت واقعی قابل بررسی هستند و می توانید این نشانه گذاری را اضافه کنید ، انجام این کار ارزشمند است. جستجوگران ممکن است شروع به شناختن برچسب های بررسی واقعیت کنند و بیشتر روی آن نتایج کلیک کنند. حداقل ، ارزش آزمایش دارد تا ببینیم آیا این میزان تأثیر کلیک شما از نتایج جستجوی Google را تحت تأثیر قرار داده است یا خیر.

Google اعلام کرده است که با افزایش تعداد افراد متوجه تصاویر شما و کلیک بر روی آنها به وب سایت شما ، رتبه بندی شما را بهبود نمی بخشد ، اما ممکن است باعث افزایش میزان ترافیک شما شود.

این پست که گوگل پشتیبانی طرحواره ClaimReview یا Fact Check را برای تصاویر اضافه می کند برای اولین بار در Land Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top