Google ویژگی جدید “سابقه تماس” را برای Google برای کسب و کار من آزمایش می کند

thumbnail

Google در حال آزمایش ویژگی جدیدی در Google My Business به نام “سابقه تماس” است. این برنامه برای کمک به مشاغل در دیدن و پاسخگویی به تماس های از دست رفته جستجوی Google و Maps است. این گزینه انتخابی است و در حال حاضر برای “گروه منتخب مشاغل فقط در ایالات متحده” در دسترس است.

دیروز کولان نیلسن برای اولین بار این موضوع را مشاهده کرد. این چیزی است که ما می دانیم.

با استفاده از بازارسال تماس ، متن ها را ردیابی نمی کند. من از گوگل پرسیدم که آیا این سرویس به هیچ وجه به سرویس دستیار مجازی CallJoy که اکنون در شاتر است متصل است یا خیر. به من گفتند اینطور نیست. این سرویس به انتقال اولیه تماس متکی است و شامل هیچ یک از ویژگی های پیشرفته CallJoy نمی شود. به عنوان مثال ضبط مکالمه یا رونویسی وجود ندارد.

در س FAالات متداول Google می گوید که شماره ارسال با دکمه “تماس” در نمایه کسب و کار فعال می شود. تماس گیرنده یک شماره محلی با کد منطقه مشابه با کسب و کار مشاهده می کند. با این حال ، Google همچنین ممکن است از یک شماره منطقه ای یا در موارد نادر از شماره رایگان استفاده کند.

مطالب مرتبط  Google کادر جستجوی ویژگی جدید وام را اضافه می کند

هنگامی که یک مالک نمایه برنامه GMB را باز می کند ، یک زبانه تماس وجود دارد. سپس وی “لیستی جامع از ساعت ، تاریخ و شماره تلفنی که با آنها تماس گرفته شده است” را می بیند. تماس های از دست رفته به مدت 45 روز در برنامه GMB باقی می ماند. این در واقع مانند ورود تماس از دست رفته در تلفن هوشمند شما است.

در صورت پاسخ به تماس ، مشاغل پیام ضبط شده ای را می شنوند که تماس در Google را آغاز کرده است. بنابراین این کار هم مفید است و هم برای تقویت ارزش گوگل در ذهن صاحب مشاغل یا بازاریاب محلی.

Google همچنین توضیح می دهد که این ویژگی متون را ردیابی نمی کند.

مطالب مرتبط  Youtube محصولات تبلیغاتی را برای YouTube به YouTube می آورد

چرا اهمیت می دهیم در طول COVID-19 تلفن چیزی از نوزایی را تجربه کرده است. میزان تماس با توجه به فروشندگان تجزیه و تحلیل مکالمه افزایش می یابد ، زیرا مصرف کنندگان به دنبال تأیید موجودی کالا و ساعات کار هستند. از نظر تاریخی ، مشاغل کوچک در پاسخگویی به تلفن و پاسخگویی به تماس های از دست رفته کار ضعیفی انجام داده اند. این ممکن است به طور قابل توجهی تغییر کرده باشد زیرا بسیاری از مشاغل در این دوره چالش برانگیز تلاش می کنند.

اگرچه یک ویژگی متوسط ​​است ، اما سابقه تماس می تواند به بهبود خدمات مشتری در مشاغل کوچک و فروش بی نظیر فروش کمک کند. همچنین ممکن است موارد استفاده از شرکت های پیچیده تری وجود داشته باشد.

پست Google آزمایش ویژگی جدید «سابقه تماس» برای Google برای کسب و کار من اولین بار در Search Engine Land ظاهر شد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Back To Top